作者: ncyaa 時間: 2020-9-17 18:23 標題: 有線電視/now無聲問題
話說我今日攞咗部magic tv去科學園整,咁我唯有將有線同now tv個盒直接駁去sony tv睇。但唔知點解,兩部機去到電視都係有畫面無聲。
我如果將兩部機駁入部av amp,又正常有聲有畫,之前經magic tv 8000d又一直正常。咁我以為係部sony tv個hdmi輸入有問題啦,但我用部apple tv直接駁電視又正常喎,所以我試極都試唔到邊度出問題,唔知有冇師兄可以請教。
將兩部機駁落amp非長遠解決方案,因為我部amp嘅hdmi輸入數目不足。
作者: ncyaa 時間: 2020-9-17 18:25
唔記得講,我now同有線個盒都係舊款,now係有埋tv tuner個款(唔記得華為定中興),有線係cisco嗰款。
作者: m92fshing 時間: 2020-9-17 18:30
電視似係解唔到機頂盒聲音的格式,試下用PCM睇下得唔得
via HKEPC Reader for Android
作者: ncyaa 時間: 2020-9-17 18:38
多謝師兄答覆。
但我部now機頂盒無得設定聲音輸出格式。
有線我試過選pcm但都係無聲。
作者: ncyaa 時間: 2020-9-17 19:11
問題已解決,原來可能由於兩部雞蛋盒款式太舊,唔支援HDMI訊號「增強格式」,要喺部電視設定返做「標準」模式就掂。唔係喺聲音設定度搞,真玩死。
作者: Nightcatcat 時間: 2020-9-17 20:15
咁係你部電視嘅問題喎,二對一,都未聽過什麼 HDMI 都有增強模式, RF 增強就有聽過
作者: ncyaa 時間: 2020-9-17 20:51
唔係淨係我嗰部電視,我都係上網睇到人哋點解決,不過人哋嗰部係panasonic電視。
我見好多4K裝置都會有呢個增強模式,包括xbox,同我部av amp,不過產品嘅說明書都係話開咗個畫面色彩多啲靚啲,無講過話駁咗唔支援嘅產品會搞到有畫無聲,所以之前無諗到呢個設定會影響到聲音。
作者: kachungho 時間: 2020-9-19 21:07
本帖最後由 kachungho 於 2020-9-19 21:08 編輯
SONY電視嘅HDMI增強格式即係HDMI 2.0或以上咁解,set做正常格式就係HDMI 1.4
via HKEPC Reader for Android
作者: wklie 時間: 2020-9-20 10:15
回覆 5# ncyaa
HDMI Enhanced MUST be set to On (Mode 2 for Panasonic) if you're using a 4K HDR source such as UHD Player, PS4 Pro, PS5.
HDMI Enhanced MUST be set to Off (Mode 1 for Panasonic) if it is not a 4K source.
Another setting that cause problems with now TV box is Deep Color - it MUST be turned off.
作者: ncyaa 時間: 2020-9-20 10:29
回覆 ncyaa
HDMI Enhanced MUST be set to On (Mode 2 for Panasonic) if you're using a 4K HDR source ...
wklie 發表於 2020-9-20 10:15
yes, thx, i understand now.

