Board logo

標題: [測試] 我部電視係咪唔支援Magic TV [打印本頁]

作者: TV8231    時間: 2020-6-16 21:58     標題: 我部電視係咪唔支援Magic TV

我部Panasonic電視係5-6年前買番黎
最近我買咗部Magic TV MTV9600D
想用來錄影電視節目的
但係當所有野都安裝好曬之後
發覺個remote較野只係會郁倒部Magic TV
電視好似完全冇反應咁
我從來冇見過Magic TV個自家界面彈出黎
同埋Magic TV個遙控
淨係控制到部電視開關機
其他野一律要用番本身電視個遙控黎調較
睇81台亦有問題
出現大量起格
想問下有冇師兄姐識搞?
作者: TH30    時間: 2020-6-17 11:03

發覺個remote較野只係會郁倒部Magic TV
電視好似完全冇反應咁
我從來冇見過Magic TV個自家界面彈出黎

你部MTV 插去TV HDMI 未?
TV要選對HDMI in



同埋Magic TV個遙控
淨係控制到部電視開關機
其他野一律要用番本身電視個遙控黎調較

MTV遙控只可控制
TV開關
轉input source
大細聲

作者: wklie    時間: 2020-6-17 11:11

回覆 1# TV8231

Please switch the TV to the AV input of the HDMI connected to the Magic TV.

If necessary, please call Magic TV hotline 2655-6700 during office hours for more guidance.
作者: wklie    時間: 2020-6-19 10:19

本帖最後由 wklie 於 2020-6-19 13:46 編輯

Post deleted.
作者: FT907    時間: 2020-6-19 11:47

我部Panasonic電視係5-6年前買番黎
最近我買咗部Magic TV MTV9600D
想用來錄影電視節目的
但係當所有野都安 ...
TV8231 發表於 2020-6-16 21:58



    連hdmi線都未插...電視input 又要揀返 HDMI 1/2/3





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2