標題: [測試] 我部電視係咪唔支援Magic TV [打印本頁]
作者: TV8231 時間: 2020-6-16 21:58 標題: 我部電視係咪唔支援Magic TV
我部Panasonic電視係5-6年前買番黎
最近我買咗部Magic TV MTV9600D
想用來錄影電視節目的
但係當所有野都安裝好曬之後
發覺個remote較野只係會郁倒部Magic TV
電視好似完全冇反應咁
我從來冇見過Magic TV個自家界面彈出黎
同埋Magic TV個遙控
淨係控制到部電視開關機
其他野一律要用番本身電視個遙控黎調較
睇81台亦有問題
出現大量起格
想問下有冇師兄姐識搞?
作者: TH30 時間: 2020-6-17 11:03
發覺個remote較野只係會郁倒部Magic TV
電視好似完全冇反應咁
我從來冇見過Magic TV個自家界面彈出黎
你部MTV 插去TV HDMI 未?
TV要選對HDMI in
同埋Magic TV個遙控
淨係控制到部電視開關機
其他野一律要用番本身電視個遙控黎調較
MTV遙控只可控制
TV開關
轉input source
大細聲
作者: wklie 時間: 2020-6-17 11:11
回覆 1# TV8231
Please switch the TV to the AV input of the HDMI connected to the Magic TV.
If necessary, please call Magic TV hotline 2655-6700 during office hours for more guidance.
作者: wklie 時間: 2020-6-19 10:19
本帖最後由 wklie 於 2020-6-19 13:46 編輯
Post deleted.
作者: FT907 時間: 2020-6-19 11:47
連hdmi線都未插...電視input 又要揀返 HDMI 1/2/3

