作者: LI-CC 時間: 2020-5-30 08:47 標題: win10 2004 dvbviewer疾
有無人update左win10 2004用dvbviewer疾?
我緊疾, 花畫面, 無可能接受到, 即刻轉返1909就無事
想睇下係我問題定係win10 2004問題,唔該
作者: toylet 時間: 2020-5-31 00:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2020-5-31 16:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2020-5-31 16:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LI-CC 時間: 2020-5-31 17:41
剛剛 試咗 DVBViewer, 乜屎都無!
是成個 Win 10 用 version 2004 ISO 重裝, 所有 programs 都重裝! ...
toylet 發表於 2020-5-31 16:19
ok,咁我慢慢搵下咩問題...唔該
作者: jackyl 時間: 2020-6-1 10:53
我用兩隻USB TV stick,8GL5 and Aigo DT5236,
裝完 win10 2004, 兩隻開始時冇事,
Aigo DT5236突然有一日好疾, 花畫面,同ching一樣!

但8GL5冇事, 似乎something crash Aigo DT5236 driver,
未試到咩撞driver, 究竟係DirectX or Windows patch crash不得而知?
作者: LI-CC 時間: 2020-6-1 17:12
我都係DT5236, 好彩我仲有其他TV stick ,card 頂住先
唔該師兄
作者: toylet 時間: 2020-6-1 21:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackyl 時間: 2020-6-2 00:17
回覆 8# toylet
麻煩晒師兄!~
作者: toylet 時間: 2020-6-2 00:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vaio 時間: 2020-6-2 14:27
我支陳年AVerMedia A850 USB + DVBViewer V.4.9.5.0 Happy Ver.
前日裝完2004 尋先試DVB,冇聲冇畫,但見到有Signal 條bar係睇到有收到訊號。
而家再開又正常番。不過仲係show唔到定幕,未up之前都係咁

作者: kofz 時間: 2020-6-2 15:08
如果 dvbviewer 係正常收到訊號既情況下(即係當 server 用)
轉用 kodi 收看頂住先
https://kodi.wiki/view/Add-on:DVBViewer_Client
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: toylet 時間: 2020-6-2 18:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackyl 時間: 2020-6-6 09:43
Problem Solved:
去Microsoft®Update Catalog download eMPIA Technology - Other hardware - USB 2870 Device 更新 driver
咁就冇日晒事!
作者: chue 時間: 2020-6-6 13:04
用得 WIN10,呢D大小問題免不了,定期執,考驗用家耐性底線
作者: justiceice 時間: 2020-6-6 15:09
Mygica X8558 Pro
乜事都冇
作者: LI-CC 時間: 2020-6-6 16:41
回覆 13# toylet
更新左正常晒, 唔該師兄

