Board logo

標題: win10 2004 dvbviewer疾 [打印本頁]

作者: LI-CC    時間: 2020-5-30 08:47     標題: win10 2004 dvbviewer疾

有無人update左win10 2004用dvbviewer疾?
我緊疾, 花畫面, 無可能接受到, 即刻轉返1909就無事
想睇下係我問題定係win10 2004問題,唔該
作者: toylet    時間: 2020-5-31 00:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2020-5-31 16:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2020-5-31 16:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LI-CC    時間: 2020-5-31 17:41

剛剛 試咗 DVBViewer, 乜屎都無!
是成個 Win 10 用 version 2004 ISO 重裝, 所有 programs 都重裝! ...
toylet 發表於 2020-5-31 16:19


ok,咁我慢慢搵下咩問題...唔該
作者: jackyl    時間: 2020-6-1 10:53

我用兩隻USB TV stick,8GL5 and Aigo DT5236,
裝完 win10 2004, 兩隻開始時冇事,
Aigo DT5236突然有一日好疾, 花畫面,同ching一樣!
但8GL5冇事, 似乎something crash Aigo DT5236 driver,
未試到咩撞driver, 究竟係DirectX or Windows patch crash不得而知?
作者: LI-CC    時間: 2020-6-1 17:12

我都係DT5236, 好彩我仲有其他TV stick ,card 頂住先
唔該師兄
作者: toylet    時間: 2020-6-1 21:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackyl    時間: 2020-6-2 00:17

回覆 8# toylet

麻煩晒師兄!~
作者: toylet    時間: 2020-6-2 00:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vaio    時間: 2020-6-2 14:27

我支陳年AVerMedia A850 USB + DVBViewer V.4.9.5.0 Happy Ver.
前日裝完2004 尋先試DVB,冇聲冇畫,但見到有Signal 條bar係睇到有收到訊號。

而家再開又正常番。不過仲係show唔到定幕,未up之前都係咁
作者: kofz    時間: 2020-6-2 15:08

如果 dvbviewer 係正常收到訊號既情況下(即係當 server 用)

轉用 kodi 收看頂住先

https://kodi.wiki/view/Add-on:DVBViewer_Client

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: toylet    時間: 2020-6-2 18:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackyl    時間: 2020-6-6 09:43

Problem Solved:
去Microsoft®Update Catalog download eMPIA Technology - Other hardware - USB 2870 Device 更新 driver
咁就冇日晒事!
作者: chue    時間: 2020-6-6 13:04

用得 WIN10,呢D大小問題免不了,定期執,考驗用家耐性底線
作者: justiceice    時間: 2020-6-6 15:09

Mygica X8558 Pro
乜事都冇
作者: LI-CC    時間: 2020-6-6 16:41

回覆 13# toylet

更新左正常晒, 唔該師兄





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2