Board logo

標題: MagicTV 而家係咪唔出「低階」的型號? [打印本頁]

作者: dearkaki    時間: 2019-12-16 14:23     標題: MagicTV 而家係咪唔出「低階」的型號?

上官網,只見有 9100D、9600D、8000D

用慣 3200D,唔想轉用 9X00D 既智能款;又唔需要買 8000D 嗰啲貴款,
請問係退出巿場,定3200D 已出新後繼款呢?

謝謝
作者: ccc123    時間: 2019-12-16 14:28

2nd hand。。。。。
作者: dearkaki    時間: 2019-12-16 14:38

2nd hand。。。。。
ccc123 發表於 2019-12-16 14:28



   


就係唔想,其實朋友問我介紹,我同佢講magictv ,佢話好貴,才發現官網而家得返啲「貴款」
作者: smartlam    時間: 2019-12-16 17:18

機頂高清盒中 MagicTV 真係皇者,就算以往舊型號功能都超強,界面及設定簡潔及易用,唯一一樣唔好就係接收差 !
作者: kcyipgar    時間: 2019-12-16 17:23

上官網,只見有 9100D、9600D、8000D

用慣 3200D,唔想轉用 9X00D 既智能款;又唔需要買 8000D 嗰啲貴款, ...
dearkaki 發表於 2019-12-16 14:23

MTV9100D個價錢=當年MTV3000個價錢,價錢上已經反映咗9100D係低階型號。

而MTV9600D就係高階型號。

via HKEPC Reader for Android
作者: dearkaki    時間: 2019-12-16 17:25

MTV9100D個價錢=當年MTV3000個價錢,價錢上已經反映咗9100D係低階型號。

而MTV9600D就係高階型號。

via ...
kcyipgar 發表於 2019-12-16 17:23



   


但唔太想用 smart tv版的 9100d,好似話個系統重新寫過,好多問題播
作者: NeTZoO    時間: 2019-12-16 17:29

magictv 有出MTV3300D
不過你要搵D小店
作者: dearkaki    時間: 2019-12-16 17:41

MTV9100D個價錢=當年MTV3000個價錢,價錢上已經反映咗9100D係低階型號。

而MTV9600D就係高階型號。

via ...
kcyipgar 發表於 2019-12-16 17:23



   


啱啱發現,9100d 只得一個usb,不能用usb 抄走file、不能加插hdd 增加容量,很倒退播
作者: wrxgc8    時間: 2019-12-20 12:21

回覆 4# smartlam


    Yes
作者: anon893    時間: 2019-12-20 16:13

8000D is still the mainstream general model with HDD and analogue input etc.
9x00D is more like a networked model......

No point having any lower-end models beyond the 8000D

BTW no 8000D successor until newer chipsets have been developed for the cause
作者: dearkaki    時間: 2019-12-20 16:44

8000D is still the mainstream general model with HDD and analogue input etc.
9x00D is more like a ne ...
anon893 發表於 2019-12-20 16:13



   

8000D 都 $4280 播......


3200D @ about $1800 ....is the point having a lower-end models beyond the 8000D
作者: anon893    時間: 2019-12-20 17:07

本帖最後由 anon893 於 2019-12-20 17:09 編輯
8000D 都 $4280 播......


3200D @ about $1800 ....is the point having a lower-end models be ...
dearkaki 發表於 2019-12-20 04:44 PM

Lower-end chipsets and chassis design mean you have a cheaper but less reliable model...

Already the current models have been criticised for having poor DTT reception
So by this logic, cheaper models would suffer even more due to any chipset/tuner downgrades...!??

Oh BTW, the 8000D is a vast improvement to the 7000D when it comes to analogue input
At least the 8000D has shorter lag times as well as ability to lock to any VCR blue screens properly (which the 7000D/mini can't)
作者: pc1668    時間: 2019-12-20 17:27

本帖最後由 pc1668 於 2019-12-20 18:12 編輯

回覆 1# dearkaki

I'm using 3800D (quite stable for the time being).  And similarly, I don't need high-end model.  It seems there is no more 3xxx series
作者: marklau    時間: 2019-12-20 17:58

其實用落9100大半年都算ok
係開頭要連接埋房部3200先成日hang機
而家大家無連接未hang過
作者: eric411    時間: 2019-12-26 01:25

本帖最後由 eric411 於 2019-12-26 01:33 編輯
就係唔想,其實朋友問我介紹,我同佢講magictv ,佢話好貴,才發現官網而家得返啲「貴款」 ...
dearkaki 發表於 2019-12-16 14:38

我反而特登買二手,仲記得大約2012年因為部3000內置散熱風扇愈用愈嘈,換極都回復唔到以往咁靜,而需要買過另一部,但當時全新Magic TV入門型號都要千三有多,覺得有d戇居,其實係覺得唔值,因為當時已經全港都賣緊iDTV,如果換電視的話,機頂盒就即時變成電子垃圾(同廿幾年前買既麗音接收器一樣,因後來新型號電視內置NICAM功能而變成垃圾,我十幾年前都掉左部),最後用$450買部二手3600D,貪佢已經係fanless型號,冇風扇自然唔會嘈,dual tuner可以睇A頻率電視台錄B頻率節目,又內置500GB HDD錄影,一直開心使用到先母上天堂。
作者: KinChungE    時間: 2019-12-26 01:29

其實用落9100大半年都算ok
係開頭要連接埋房部3200先成日hang機
而家大家無連接未hang過 ...
marklau 發表於 2019-12-20 17:58


係開完機之後等好耐先開到EPG / 錄影節目
作者: eric411    時間: 2019-12-26 01:41

係開完機之後等好耐先開到EPG / 錄影節目
KinChungE 發表於 2019-12-26 01:29

從3000時期已經係,開機平均要等最少五至十分鐘至出到正常版,如果未load齊,隨時顯示個錯到hihi EPG,又或者星期二直接跳去星期五,中間兩日唔見左,我以前每個星期日都習慣預設之後全個星期節目預錄俾屋企人睇,要靠個EPG set,最初唔知道,經常因為咁而set錯錄影時間.. 呢樣野連$199部ACL都穩定過佢!
作者: KinChungE    時間: 2019-12-26 02:10

從3000時期已經係,開機平均要等最少五至十分鐘至出到正常版,如果未load齊,隨時顯示個錯到hihi EPG,又 ...
eric411 發表於 2019-12-26 01:41


我家中有3800D vs 9600D
明顯前者快好多
前者等10-20秒
後者等成分鐘

等5-10分鐘應該係你開左網絡硬碟先會咁慢
作者: marklau    時間: 2019-12-26 19:13

係開完機之後等好耐先開到EPG / 錄影節目
KinChungE 發表於 2019-12-26 01:29


9100開機load入電視係慢過3200
但我從未熄過機24開著部機
如著機想快睇電視節目表
要手動逐個台按
部9100玩左7個月
覺得廠方可以做好d
作者: KinChungE    時間: 2019-12-26 19:14

9100開機load入電視係慢過3200
但我從未熄過機24開著部機
如著機想快睇電視節目表
要手動逐個台按
部9100 ...
marklau 發表於 2019-12-26 19:13


我呀媽係想快D睇到錄影節目
作者: TH30    時間: 2019-12-26 20:00

從3000時期已經係,開機平均要等最少五至十分鐘至出到正常版,如果未load齊,隨時顯示個錯到hihi EPG
eric411 發表於 2019-12-26 01:41 AM


MTV剛開機個EPG未齊,想逼佢refresh可以手動來回轉幾下台,1分鐘內就出齊
我用3200D同3300D
作者: lkca    時間: 2019-12-26 23:16

本帖最後由 lkca 於 2019-12-26 23:24 編輯

mtv3000仲用緊做4k mon tuner, 老而不廢
hdmi 可用remote改變音量制(0-30)
還可用app 開關

壞風扇, 用膠粒升高個底散熱
但係denon amp upscale 唔可以 1080p > 4k/50p, 60p, 最多得30p

9100 聽說影音不同步, 不敢輕舉妄動
想要4K 50/60p
作者: marklau    時間: 2019-12-27 11:34

我呀媽係想快D睇到錄影節目
KinChungE 發表於 2019-12-26 19:14

想快睇錄影節目,其實部唔熄一開電話己睇到
作者: marklau    時間: 2019-12-27 11:43

本帖最後由 marklau 於 2019-12-27 11:49 編輯
mtv3000仲用緊做4k mon tuner, 老而不廢
hdmi 可用remote改變音量制(0-30)
還可用app 開關

壞風扇, 用膠粒 ...
lkca 發表於 2019-12-26 23:16

用左大半年未試過影音不同步
我用緊1080電視部9100行到1080p 12bit畫面
你4K mon tuner實行到4K (3840x2160) 24/25/50/60Hz
作者: KinChungE    時間: 2019-12-27 14:04

想快睇錄影節目,其實部唔熄一開電話己睇到
marklau 發表於 2019-12-27 11:34


即係冇解決方法
作者: marklau    時間: 2019-12-27 15:11

即係冇解決方法
KinChungE 發表於 2019-12-27 14:04

我岩岩試過用remote熄部9100
再用remote開9100幾秒時間就得
連同個外置hhd都著埋都係幾秒時間
符合曬你媽媽要求
作者: kcyipgar    時間: 2019-12-27 18:57

我岩岩試過用remote熄部9100
再用remote開9100幾秒時間就得
連同個外置hhd都著埋都係幾秒時間
符合曬你媽 ...
marklau 發表於 2019-12-27 15:11

其實係有3種待機選擇,你應該係選擇咗快速,情況等同電腦Suspend-to-RAM,所以至會咁快開到機。

via HKEPC Reader for Android
作者: KinChungE    時間: 2019-12-27 21:44

我岩岩試過用remote熄部9100
再用remote開9100幾秒時間就得
連同個外置hhd都著埋都係幾秒時間
符合曬你媽 ...
marklau 發表於 2019-12-27 15:11


我已經用緊9600D, 內置HDD
長期用"快速啟動"standby
係好快出到Live TV
但係出完之後, 按EPG / Magic TV掣係冇反應
作者: marklau    時間: 2019-12-27 21:55

其實係有3種待機選擇,你應該係選擇咗快速,情況等同電腦Suspend-to-RAM,所以至會咁快開到機。

via HKE ...
kcyipgar 發表於 2019-12-27 18:57

我其實唔熄機,24著住
作者: marklau    時間: 2019-12-27 22:06

我已經用緊9600D, 內置HDD
長期用"快速啟動"standby
係好快出到Live TV
但係出完之後, 按EPG /  ...
KinChungE 發表於 2019-12-27 21:44

岩岩跟你做法試一次
關後幾秒入live畫面
然後馬上按電視時間表(順)
按任何magictv制都無問題
會唔會你部機有野撞左
作者: marklau    時間: 2019-12-27 22:17

我已經用緊9600D, 內置HDD
長期用"快速啟動"standby
係好快出到Live TV
但係出完之後, 按EPG /  ...
KinChungE 發表於 2019-12-27 21:44

咦…你係咪有兩部magictv?
有無連埋一齊?
有就閂左佢,我9100同3200d開左網絡磁碟成日hang機,兩部機都熄左,部9100三個月正常返
作者: KinChungE    時間: 2019-12-28 00:32

咦…你係咪有兩部magictv?
有無連埋一齊?
有就閂左佢,我9100同3200d開左網絡磁碟成日hang機,兩部機都熄 ...
marklau 發表於 2019-12-27 22:17


係兩部, 3800D + 9600D
冇連埋, 兩部都熄左網絡硬碟





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2