作者: tyee 時間: 2019-5-26 19:34 標題: magictv 搜唔到台
部magictv 3500突然冇天線信號搜唔到台, 最有可能壞乜? 有冇可能自己整得到?
thanks!!!
作者: mcdull 時間: 2019-5-26 20:27
通病, 壞tuner.. 3500 唔值得整, 買部二手7000d都係幾舊水.
作者: tyee 時間: 2019-5-26 20:41
Thanks
作者: tyee 時間: 2019-5-26 21:25
如果買新最平9100?
9100會好過3700/7000嗎?
只用黎睇/錄電視,用緊 sony x9300e 電視
Thanks
作者: mcdull 時間: 2019-5-27 02:20
只用來睇錄電視就唔駛買咁新.
有平買平... 就算買最低階都好夠用.
作者: tyee 時間: 2019-5-27 11:06
thanks again
作者: lamtaiman 時間: 2019-5-29 11:45
7000d 內置 3.5 harddisk 夏天怕熱嗎?
作者: mcdull 時間: 2019-5-29 12:42
有主動散熱唔會太熱。 當然你唔好封死佢。
作者: lamtaiman 時間: 2019-5-29 13:17
Thanks
作者: kofz 時間: 2019-5-29 15:24
舊款3系穩定過新款9系
二手仲要平唔少
作者: fkjohnny 時間: 2019-5-29 17:02
我部3000用咗十一年,正正常常,係中間換過兩次火牛
作者: hkaiw 時間: 2019-5-29 19:02
我的家人於2010年購買3700D除了早前檢查 Tuner 是否有問題外主機從未壞過一次,火牛亦未被更換,但是硬碟則換了,因為家人開著時光倒流,反而7000D及8000D則入過科學園數次,不是壞火牛便是有1,2次停電後無法開機。
作者: kofz 時間: 2019-5-29 20:54
功能越多越易壞
作者: tyee 時間: 2019-5-30 12:57
買左二手3700D
作者: badbone 時間: 2019-5-30 13:03
回覆 1# tyee
我部9100之前都係咁, 換左隻牛就冇事
作者: tyee 時間: 2019-5-30 13:10
回覆 15# badbone
已換過, 都唔得
作者: badbone 時間: 2019-5-30 13:14
回覆 16# tyee
係咪換D大A數既牛?
作者: tyee 時間: 2019-5-30 13:30
回覆 17# badbone
5A, 另一部3700D用緊嘅牛
作者: badbone 時間: 2019-5-30 13:48
回覆 18# tyee
如果換埋就應該係tuner問題

