Board logo

標題: magictv 搜唔到台 [打印本頁]

作者: tyee    時間: 2019-5-26 19:34     標題: magictv 搜唔到台

部magictv 3500突然冇天線信號搜唔到台, 最有可能壞乜? 有冇可能自己整得到?

thanks!!!
作者: mcdull    時間: 2019-5-26 20:27

部magictv 3500突然冇天線信號搜唔到台, 最有可能壞乜? 有冇可能自己整得到?

thanks!!! ...
tyee 發表於 2019-5-26 19:34



    通病, 壞tuner.. 3500 唔值得整, 買部二手7000d都係幾舊水.
作者: tyee    時間: 2019-5-26 20:41

Thanks
作者: tyee    時間: 2019-5-26 21:25

如果買新最平9100?
9100會好過3700/7000嗎?
只用黎睇/錄電視,用緊 sony x9300e 電視
Thanks
作者: mcdull    時間: 2019-5-27 02:20

如果買新最平9100?
9100會好過3700/7000嗎?
只用黎睇/錄電視,用緊 sony x9300e 電視
Thanks ...
tyee 發表於 2019-5-26 21:25



    只用來睇錄電視就唔駛買咁新.
有平買平... 就算買最低階都好夠用.
作者: tyee    時間: 2019-5-27 11:06

thanks again
作者: lamtaiman    時間: 2019-5-29 11:45

通病, 壞tuner.. 3500 唔值得整, 買部二手7000d都係幾舊水.
mcdull 發表於 2019-5-26 20:27

7000d 內置 3.5 harddisk 夏天怕熱嗎?
作者: mcdull    時間: 2019-5-29 12:42

7000d 內置 3.5 harddisk 夏天怕熱嗎?
lamtaiman 發表於 2019-5-29 11:45



    有主動散熱唔會太熱。 當然你唔好封死佢。
作者: lamtaiman    時間: 2019-5-29 13:17

有主動散熱唔會太熱。 當然你唔好封死佢。
mcdull 發表於 2019-5-29 12:42

Thanks
作者: kofz    時間: 2019-5-29 15:24

只用來睇錄電視就唔駛買咁新.
有平買平... 就算買最低階都好夠用.
mcdull 發表於 2019-5-27 02:20

舊款3系穩定過新款9系

二手仲要平唔少
作者: fkjohnny    時間: 2019-5-29 17:02

我部3000用咗十一年,正正常常,係中間換過兩次火牛
作者: hkaiw    時間: 2019-5-29 19:02

我部3000用咗十一年,正正常常,係中間換過兩次火牛
fkjohnny 發表於 2019-5-29 17:02

我的家人於2010年購買3700D除了早前檢查 Tuner 是否有問題外主機從未壞過一次,火牛亦未被更換,但是硬碟則換了,因為家人開著時光倒流,反而7000D及8000D則入過科學園數次,不是壞火牛便是有1,2次停電後無法開機。
作者: kofz    時間: 2019-5-29 20:54

我的家人於2010年購買3700D除了早前檢查 Tuner 是否有問題外主機從未壞過一次,火牛亦未被更換,但是硬碟 ...
hkaiw 發表於 2019-5-29 19:02

功能越多越易壞
作者: tyee    時間: 2019-5-30 12:57

買左二手3700D
作者: badbone    時間: 2019-5-30 13:03

回覆 1# tyee


    我部9100之前都係咁, 換左隻牛就冇事
作者: tyee    時間: 2019-5-30 13:10

回覆 15# badbone

已換過, 都唔得
作者: badbone    時間: 2019-5-30 13:14

回覆 16# tyee


    係咪換D大A數既牛?
作者: tyee    時間: 2019-5-30 13:30

回覆 17# badbone

5A, 另一部3700D用緊嘅牛
作者: badbone    時間: 2019-5-30 13:48

回覆 18# tyee


    如果換埋就應該係tuner問題





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2