Board logo

標題: 有冇人用緊 DVBViewer??? [打印本頁]

作者: chris_    時間: 2019-1-13 20:34     標題: 有冇人用緊 DVBViewer???

之前明明都收到奇妙電視, 自從轉左開心睇電視之後就收唔到個台有冇人知點搞?
作者: kofz    時間: 2019-1-13 20:50

之前明明都收到奇妙電視, 自從轉左開心睇電視之後就收唔到個台有冇人知點搞? ...
chris_ 發表於 2019-1-13 20:34


    試下重新搜台

問題係同一條天線

係電視搜唔搜到先?
作者: toylet    時間: 2019-1-13 21:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris_    時間: 2019-1-13 22:31

試下重新搜台

問題係同一條天線

係電視搜唔搜到先?
kofz 發表於 2019-1-13 20:50


試過啦唔得

我電視係駁公家天線
TV CARD係駁有線天線
作者: chris_    時間: 2019-1-13 22:31

同意應先試試再掃一次台.... 小心天線訊號強弱啦!
toylet 發表於 2019-1-13 21:33



    試過啦唔得

我電視係駁公家天線
TV CARD係駁有線天線
作者: kofz    時間: 2019-1-13 22:47

試過啦唔得

我電視係駁公家天線
TV CARD係駁有線天線
chris_ 發表於 2019-1-13 22:31


    咁就奇

有線天線會冇開電視 dtmb 訊號?

定係改左頻率你唔知 ?

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: chris_    時間: 2019-1-13 23:57

咁就奇

有線天線會冇開電視 dtmb 訊號?

定係改左頻率你唔知 ?

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Androi ...
kofz 發表於 2019-1-13 22:47


從新掃過啦
作者: toylet    時間: 2019-1-14 00:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: COD    時間: 2019-1-14 01:18

我都係咁,之前只係收到1x%訊號,乜都睇唔到,
今日換咗條線材,訊號強返少少,不過都係40%左右。


作者: yeungwah    時間: 2019-1-15 00:51

我都係睇唔到都唔知點解
作者: nikkotsoi    時間: 2019-1-15 03:17

無事喎,我無掃過台,用翻奇妙電視個位正常睇到
作者: chinwah    時間: 2019-1-15 11:43

都係搜過, 因為我座大廈好似有啲台有2個頻率都睇到,
不過一個係好強,另一個係強啲
作者: foxkit    時間: 2019-1-17 08:03

冇咗手指無得用了。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2