作者: chris_ 時間: 2019-1-13 20:34 標題: 有冇人用緊 DVBViewer???
之前明明都收到奇妙電視, 自從轉左開心睇電視之後就收唔到個台有冇人知點搞?
作者: kofz 時間: 2019-1-13 20:50
試下重新搜台
問題係同一條天線
係電視搜唔搜到先?
作者: toylet 時間: 2019-1-13 21:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris_ 時間: 2019-1-13 22:31
試過啦唔得
我電視係駁公家天線
TV CARD係駁有線天線
作者: chris_ 時間: 2019-1-13 22:31
試過啦唔得
我電視係駁公家天線
TV CARD係駁有線天線
作者: kofz 時間: 2019-1-13 22:47
咁就奇
有線天線會冇開電視 dtmb 訊號?
定係改左頻率你唔知 ?
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: chris_ 時間: 2019-1-13 23:57
從新掃過啦
作者: toylet 時間: 2019-1-14 00:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: COD 時間: 2019-1-14 01:18
我都係咁,之前只係收到1x%訊號,乜都睇唔到,
今日換咗條線材,訊號強返少少,不過都係40%左右。

作者: yeungwah 時間: 2019-1-15 00:51
我都係睇唔到都唔知點解
作者: nikkotsoi 時間: 2019-1-15 03:17
無事喎,我無掃過台,用翻奇妙電視個位正常睇到
作者: chinwah 時間: 2019-1-15 11:43
都係搜過, 因為我座大廈好似有啲台有2個頻率都睇到,
不過一個係好強,另一個係強啲
作者: foxkit 時間: 2019-1-17 08:03
冇咗手指無得用了。

