標題: 電腦 mon 和 電視的問題 [打印本頁]
作者: 35OL 時間: 2018-6-14 20:33 標題: 電腦 mon 和 電視的問題
小弟電腦用緊 Asus 27" 2560 x 1440 mon,Display card 係 GTX 680 4G,配答一隻超過 10 年的 magic pro 高清手指 + DVBViewer 睇電視,不過覺得同一部 FHD 1080p 的普通電視相比,畫質上有明顯分別,
FHD 電視可以睇到人物面上的皺紋、毛孔等等,但用電腦 mon 就好似磨左皮咁,Full screen & 1:1 都冇分別。
請問係咩原因呢 ?
作者: EangDav 時間: 2018-6-14 22:22
MON : 主靜態畫面,低亮度(通常近睇,光眼易倦),最好入=出.
TV : 主動態畫面,高亮度(通常亡逶睇,暗眼易倦),要加味精(視訊處理).
