Board logo

標題: 電腦 mon 和 電視的問題 [打印本頁]

作者: 35OL    時間: 2018-6-14 20:33     標題: 電腦 mon 和 電視的問題

小弟電腦用緊 Asus 27" 2560 x 1440 mon,Display card 係 GTX 680 4G,配答一隻超過 10 年的 magic pro 高清手指 + DVBViewer 睇電視,不過覺得同一部 FHD 1080p 的普通電視相比,畫質上有明顯分別,

FHD 電視可以睇到人物面上的皺紋、毛孔等等,但用電腦 mon 就好似磨左皮咁,Full screen & 1:1 都冇分別。

請問係咩原因呢 ?
作者: EangDav    時間: 2018-6-14 22:22

MON : 主靜態畫面,低亮度(通常近睇,光眼易倦),最好入=出.

TV : 主動態畫面,高亮度(通常亡逶睇,暗眼易倦),要加味精(視訊處理).





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2