Board logo

標題: 問題...加放大噐..定買條大天線? [打印本頁]

作者: 91883158    時間: 2018-5-12 14:20     標題: 問題...加放大噐..定買條大天線?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1個閒人    時間: 2018-5-12 15:04

你點知係"魚骨天線"唔夠大呀?
作者: 91883158    時間: 2018-5-12 16:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1個閒人    時間: 2018-5-12 18:22

天線愈長,方向要求愈高.....相信更加難收哂所有電視台
參考下隔離D天線,有冇安裝魚骨天線放大器囉,
若果佢地有裝,你你都加套(兩件裝)UHF放大器

不過,有時75ohm引入線都會衰,唔敢肯定





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2