作者: kcyipgar 時間: 2018-4-30 13:14 標題: USB3.0版本Century裸族HDD Docking駁機頂盒
我部Century裸族HDD Docking係USB2.0+eSATA版本,有休眠功能,由2008年用到宜家。
想問問各位機頂盒用家有冇用過USB3.0版本的裸族?評價如何?有冇休眠功能?
作者: kcyipgar 時間: 2018-4-30 13:16
我在Jumbo網站見到多個版本,有平有貴,用作駁機頂盒錄影電視,邊個版比較合適?
作者: kcyipgar 時間: 2018-4-30 13:18
另外,我部係USB2.0版本,用了10年,其實現時有冇需要升級買USB3.0版本呢?
作者: kofz 時間: 2018-4-30 17:14
如果只係錄影
USB2.0已經夠用
作者: diy-apprentice 時間: 2018-4-30 17:26
我用緊幾個O牌的USb3.0,幾年來相當穩定。
作者: ahuo 時間: 2018-4-30 17:33
本帖最後由 ahuo 於 2018-4-30 17:35 編輯
有休眠功能,用得usb 3.0的速度基本都唔錯。可以上到100M多d。
但要留意唔同牌子穩定性差別都幾大。
我本來用緊O牌。之前需要再買一個,但見本來用緊的O牌的外形麻麻。最大問題系O牌的每次通電都要手動開機,呢點好唔方便。最後買咗Acxxxx牌。外形的確好O牌好多,但結果第一日就搞到個2TB hdd成個分區變咗RAW,用過唔同方法都還原唔到。最後只能救返部分file。。。呢家呢個底座用任何hdd都系有問題,經常hang機。。。呢家打算再淘過個之前用緊的O牌算了,呢個A牌如無意外最後都會掉了。
作者: kcyipgar 時間: 2018-5-1 13:09
多謝各位用家的寶貴意見

