作者: ayogg 時間: 2017-9-29 15:48 標題: 想問錄影機邊部好...? 大恩大德 沒齒難忘 小弟好鐘意睇電視
本帖最後由 ayogg 於 2017-9-29 16:27 編輯
用緊多年前 VDIGI 306, 仲用到, 但好多不滿
電視係sony舊機, 冇錄影, 播唔到mkv, mpeg, 冇app, 收77台有問題(不明)
預錄麻煩 = 預錄經常失敗, 早左完, 唔識開始錄, 又要自己set時間
邊播邊錄 = 錄緊唔可以轉台, 錄緊播野會LAG機, 不能同時進行
兩台錄影 = 不能同時錄2個台
開機錄影 = 不能自動開機錄影, 錄完自動關又唔可以連錄
錄影質素 = 當手指就滿, 或不明原因, 錄左一係睇唔到, 定左格, 一係過唔到帶
錄影size = 好似只用到手指, 成日滿
熱 = 可以煎蛋, 用完就熄
因此, 想搵一部耐用, 又滿足到以上條件ge
有冇邊部平價抵玩, 或貴價高質, 好似每個牌子都有問題? 二手定一手?
大恩大德 沒齒難忘 小弟好鐘意睇電視
推介暇好有埋MODEL名! THANKS!
另外, 日本GE錄影機 香港係咪用唔到?
http://kakaku.com/kaden/dvd-recorder/
作者: kambo_tong 時間: 2017-9-29 16:47
可錄影的機頂盒係嗎?
google 一下 magic tv 啦!我用過5000S 同3200D ,都好OK,二手有唔少貨,5000就有D舊,唔需要慳就買一手有保養!
作者: 一男子 時間: 2017-9-29 17:05
而家有咩節目好睇姐,戒左佢啦
作者: kambo_tong 時間: 2017-9-29 17:07
日本錄影機唔可能錄到中港咁特別的電視訊號啦!
DMB-T/H(GB20600-2006)是中華人民共和國(以下簡稱中國)所制定有關數位地面電視和流動數位廣播的制式。
作者: 陳刀仔 時間: 2017-9-29 18:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy 時間: 2017-9-29 19:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: polarhei 時間: 2017-9-29 23:15
如果你唔需要錄有線節目既話,可以問PRIMA 68-DT. 當然, 呢部機冇內置硬碟. 雖然錄影機好似下載器直入, 但播放表現可能只屬於一般, 想靚啲可能要用電腦播.
我之前用MAGIC-TV 7000D, 雖然整體唔錯, 可剪廣告, 但設計比較短命, 因為我預左用拾年, 但結果係, 捱左四年,突然死機.
最初我以為死火牛, 但實試其他野後, 可以肯定係死機. 因為節目暫時冇太大新意, 所以暫時忘記一陣, 買左個東芝菲律賓代工MG05 8TB清吉啲舊硬碟後再算 (目前未決定點樣做住. 相信好似上一次噉平讓). 另外,我訂左一批紀念鈔. 兩份單張, 一份三連張. 目前交左申請表, 明文寫明收到抽簽結果後先會畀錢.
作者: kofz 時間: 2017-9-29 23:30
用緊多年前 VDIGI 306, 仲用到, 但好多不滿
電視係sony舊機, 冇錄影, 播唔到mkv, mpeg, 冇app, 收77台有問 ...
ayogg 發表於 2017-9-29 15:48
要雙台同錄就唔可以用cap 畫面方式錄
最簡單就係mtv系
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: TH30 時間: 2017-9-30 13:53
用緊多年前 VDIGI 306, 仲用到, 但好多不滿
電視係sony舊機, 冇錄影, 播唔到mkv, mpeg, 冇app, 收77台有問 ...
ayogg 發表於 2017-9-29 03:48 PM
重度錄影用戶,堅推mtv,用過你就會後悔自己忍左咁多年V仔 ,信我
作者: kofz 時間: 2017-9-30 16:39
超重度錄影用戶
可能頂唔住mtv既雙台同錄限制
最後都係diy
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: samam 時間: 2017-10-1 02:04
首推Magic TV
作者: EOS5 時間: 2017-10-1 03:23
如果budget有限,諗諗幾舊水二手Magic TV啦。
作者: frank817 時間: 2017-10-1 11:13
搭單一問,其實想知好耐:
十年八年前有樣叫HTPC既野,而家仲有冇?
可唔可以砌部PC,用黎做harddisk錄影機(要有定時預錄)、睇BD睇各格式影片、仲要有埋遙控?應該執咩hardware砌?
作者: kofz 時間: 2017-10-1 12:08
J3455 nuc 板
內置32gb emmc + 紅外線
插張 TBS6514 就可以錄電視
求奇一個mce遙控都得
Os裝LibreELEC
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: rebmup 時間: 2017-10-1 14:36
你意思係經Internet 無線錄影?
via HKEPC Reader for Android
作者: samam 時間: 2017-10-1 21:48
係呀! irec.magictv.com Magic TV - 遙距錄影
作者: rebmup 時間: 2017-10-2 17:03
回復 16 #samam
咁可唔可以掉轉, 將錄好左的節目在有Internet 的地方播出? 另外, 錄出來的節目可以在電腦中edit, play 嗎?
via HKEPC Reader for Android
作者: peter_chan 時間: 2017-10-2 21:56
其實最大問題係TV Card/TV USB手指﹐市面差不多完全絕跡。
少量貨尾又未必有win 10 driver﹐跟來的仍是極多bug 的total media 3.5﹐你又要搵過software去處理。
除非﹐你電腦OS仲停留在win 7 ﹐又搵到TV Card/USB﹐這樣才仲有得玩下。
作者: TH30 時間: 2017-10-2 22:01
要stream返出去好似要slingbox果類
作者: rudi 時間: 2017-10-3 01:30
USB手指 MAGIC PRO仲有出緊 (有WIN10 DRIVERS)
TV Card就停產好耐...
作者: peter_chan 時間: 2017-10-3 09:38
是否仲係跟TM3.5 ?
作者: kofz 時間: 2017-10-3 10:57
一般都係
從來未送過dvbviewer
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android

