Board logo

標題: MTV9000 錄影時不能進入錄影列表,出錯誤【沒有硬碟】[已解決] [打印本頁]

作者: happy2uhappy2u    時間: 2017-9-18 11:31     標題: MTV9000 錄影時不能進入錄影列表,出錯誤【沒有硬碟】[已解決]

本帖最後由 happy2uhappy2u 於 2017-10-31 09:35 編輯

當正在錄影時, 按 PLAY 去【錄影節目列表】, 出錯誤【沒有硬碟】, 要去設定->錄影設定->
查看剩餘空間, 之後才可進入【錄影節目列表】!!!!

這個問題是更新了軟件版本 12.23, 才出現的, 之前沒有出現過!

*** 其實用mtv9000已經開始不耐煩 ! 太多問題, 每次更新改完一個BUG, 又產生一個新的bug! ***

** 更新到 2017年10月12日 軟件版本 12.25 已經解決了!
作者: ccc123    時間: 2017-9-18 11:40

so buggy,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

better stick to my 8000d for now........................
作者: polarhei    時間: 2017-9-20 15:05

最近趕走左一部MTV 7000. 跟左好多年, 線路最後壞左, 目前靜觀其變. 況且香港電視節目暫時唔太好.
作者: herick    時間: 2017-9-23 00:39

當正在錄影時, 按 PLAY 去【錄影節目列表】, 出錯誤【沒有硬碟】, 要去設定->錄影設定->
查看剩餘空間, 之 ...
happy2uhappy2u 發表於 2017-9-18 11:31


試下12.24有沒有改善,更新內容還是“修正了一些小問題,改進了系統的穩定性。”
作者: happy2uhappy2u    時間: 2017-9-26 15:28

安裝了12.24, 都是一樣出[沒有硬碟]!
作者: pc_user    時間: 2017-9-27 06:58

會吾會硬碟壞了,試換一隻手上好的試下
作者: happy2uhappy2u    時間: 2017-9-27 13:01

回覆 6# pc_user

正在錄影時(有硬碟才會錄影!!!!!!!!!)才會出現,你話硬碟有沒有壞?!!!!!!!!!

查看硬碟剩餘後,就可進入錄影列表!

都話更新完上一個更新後才出現!
作者: gta9982    時間: 2017-9-29 23:06

部野越用越垃圾
冇硬碟問題我都係試過一兩次
但好多時候想睇返錄影時,個LIST成日都空白,要重開兩三次先見到錄左既節目

同埋佢次次有更新都只會公告修正小問題,乜野問題又唔講返
仲有訊號強度去到80-90%都爆格,我已經裝埋放大器,會唔會太大食呀,定改左野呀,買返黎果時80-90%都仲好正常





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2