標題: Now TV 免費到期 [打印本頁]
作者: elevenbrother 時間: 2017-8-30 22:08 標題: Now TV 免費到期
舊年十月cut左Now寬頻,本來cut埋Now TV,但後來話可以比我免費睇多一年基本台,所以就一直保留機頂盒至今。
一年期快到,會唔會再免費比我睇?定另外比錢?有冇ching同我情況一樣?
作者: wct 時間: 2017-8-31 12:10
我嘅經驗係除非你搬屋,否則可以一路免落去。
不過,安全啲都係打去問問。
作者: elevenbrother 時間: 2017-8-31 17:57
回覆 2# wct
唔該晒!
係咪要打去CS 確認繼續兔費?
作者: peter_chan 時間: 2017-8-31 20:01
當然係打電話問問啦。
唔係免費,就叫佢哋搵人上來收機。
你無興趣睇,都係叫佢哋上來收機。
確認係免費又有興趣睇,咪心安理得繼續睇。
作者: vaio 時間: 2017-8-31 20:17
冇人收機架,仲要自已攞去指定地點
一定要帶齊所有配件
作者: elevenbrother 時間: 2017-8-31 20:50
回覆 4# peter_chan
唔知到期前一個月通知佢夠未呢?最怕佢話一個月通知期唔夠借頭借路收返我月費。
作者: peter_chan 時間: 2017-8-31 21:55
起碼都知道要還機。
PS. 在我而言﹐自己交機仲好過等人上門收機。
作者: peter_chan 時間: 2017-8-31 21:57
這些野﹐提早1-2個月係最好。
太早打去話你大早﹐咪遲D到合適時間再打上去囉。
太遲打去﹐有時係你自己會唔記得﹐又或者人家做唔切手續﹐最後又係自己煩。
作者: how_do_i_know_a 時間: 2017-8-31 22:06
唔知就咪亂講,要自己去還機個間係希特拉畸寶,now一向都係上門收機的
作者: how_do_i_know_a 時間: 2017-8-31 22:09
除非你搬屋,否則可以一路免落去 x2
作者: vaio 時間: 2017-8-31 22:21
本帖最後由 vaio 於 2017-9-1 01:16 編輯
Ref: #13
作者: peter_chan 時間: 2017-8-31 22:33
now tv 我唔知﹐但PCCW上網﹐你cut的時間﹐係可以要求自己送返指定地點(即係幾個指定客務中心)。
年頭我cut上網﹐都係自己拎去還﹐廢X事等唔知幾點會到的師夫。
作者: vaio 時間: 2017-9-1 01:14
本帖最後由 vaio 於 2017-9-1 01:20 編輯
應該係你唔知就咪亂講先!
我幾年前Cut PCCW龜速8M上網,NEC ADSL modem連Now TV解碼器,都係叫我自已去弼街機樓。
因為太耐唔記得,係樓上#12位師兄remind返我。
我唔知近年係咪上門收機,但我以後都唔會用李二少所有服務。
作者: peter_chan 時間: 2017-9-1 12:03
正常係上門收機﹐不過他們唔會主動講可以自己去指定地點還機。
係要你自己醒水直接問可唔可以自己還機﹐或者點約都約唔到時間才會叫你自己還機。
註 : 以上講緊普通上網﹐now tv 有無唔同安排便不知了﹐特別係 "免費的now tv"。
作者: m92fshing 時間: 2017-9-1 13:57
最近我試過交還Nowtv盒,係師父上門收機
via HKEPC Reader for Android
作者: wct 時間: 2017-9-1 15:54
回覆 9# how_do_i_know_a
我上次經驗都係有人上門收機
作者: frankfrank 時間: 2017-9-2 09:29
回覆 1# elevenbrother
我已經免費咗7,8年,舊年重加咗頻道
作者: PN420 時間: 2017-9-11 13:12
我cut NOW個陣佢都係上門收機。
我曾要求過交去門市,
但客服話交去門市都係call cfu去番個個門市收機,
然後我直接交比cfu, 門市不沾手,
所以我還是選擇cfu上門。
今日睇黎,我似乎係比客服"昆"左.

