Board logo

標題: 買MTV3300D [打印本頁]

作者: karsocrates    時間: 2017-8-14 17:59     標題: 買MTV3300D

請問有冇師兄知邊度仲會有新嘅MTV3300D賣?
喺旺角同深水埗行左好多間舖都話已經唔出冇得賣,知唔知邊度仲會有貨?

屋企部MTV3200壞左,試過用部舊嘅MTV3100完全著唔到個外置Hdd,read唔返d file,所以一定要買過部新嘅。(已試過個Hdd係正常冇壞嘅)
作者: KinChungE    時間: 2017-8-14 18:13

有冇試過用Y cable駁著個usb hdd?
作者: 普京    時間: 2017-8-14 18:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NeTZoO    時間: 2017-8-14 23:58

部3200D 點壞?
作者: karsocrates    時間: 2017-8-15 03:41

有冇試過用Y cable駁著個usb hdd?
KinChungE 發表於 2017-8-14 18:13


又真係冇試過,諗住HDD用外置火牛唔由USB供電
有機會再試下work唔work
作者: karsocrates    時間: 2017-8-15 03:44

部3200D 點壞?
NeTZoO 發表於 2017-8-14 23:58


早排先壞過火牛唔著機換左火牛,依家就一開機hang住喺開機畫面
作者: NeTZoO    時間: 2017-8-15 07:41

早排先壞過火牛唔著機換左火牛,依家就一開機hang住喺開機畫面
karsocrates 發表於 2017-8-15 03:44


hold住開機畫面都可能火牛再壞喎,有無搵另一隻牛試
作者: traveller    時間: 2017-8-15 10:40

請問有冇師兄知邊度仲會有新嘅MTV3300D賣?
喺旺角同深水埗行左好多間舖都話已經唔出冇得賣,知唔知邊度仲 ...
karsocrates 發表於 2017-8-14 17:59



    科學園, 仲可以拎部舊機 trade-in 番幾舊
作者: karsocrates    時間: 2017-8-17 15:31

部機死左兩星期, 依家唔知點解又開得返
作者: satpm    時間: 2017-8-17 17:16

回復 9 #karsocrates

多數係死火牛,自已買隻2至4A火牛可能用得反!

via HKEPC Reader for Android
作者: karsocrates    時間: 2017-8-19 14:09

回復 karsocrates

多數係死火牛,自已買隻2至4A火牛可能用得反!

via HKEPC Reader for Android ...
satpm 發表於 2017-8-17 17:16


但我早排先換過火牛
依家雖然開得返,不過我都又換過隻牛試下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2