Board logo

標題: 所有三星F 系列電視,都收唔到奇妙電視台 [打印本頁]

作者: hkhim1986    時間: 2017-8-13 13:57     標題: 所有三星F 系列電視,都收唔到奇妙電視台

我打去問三星, 所有三星F 系列電視,都收唔到奇妙電視台 ,
話冇辦法解決,問佢幾時解決,話冇得解決,
我諗係 可能硬件問題, 搜尋唔到台 ,真係想去投訴佢
作者: peter_chan    時間: 2017-8-13 14:07

我打去問三星, 所有三星F 系列電視,都收唔到奇妙電視台 ,
話冇辦法解決,問佢幾時解決,話冇得解決,
我 ...
hkhim1986 發表於 2017-8-13 13:57



    搵奇妙台問下,叫佢哋上門跟(前題係你同屋另一部機係收到),睇下係奇妙問題,定係三叔問題。

如果係奇妙問題,即有機會係奇妙台無跟標準做廣播。
作者: vaio    時間: 2017-8-13 14:29

我有部22" F5000就係收唔到

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
作者: vaio    時間: 2017-8-13 14:34

本帖最後由 vaio 於 2017-8-13 14:35 編輯
搵奇妙台問下,叫佢哋上門跟(前題係你同屋另一部機係收到),睇下係奇妙問題,定係三叔問題。

如果係奇妙問題,即有機會係奇妙台無跟標準做廣播。
peter_chan 發表於 2017-8-13 14:07


而家係得三星電視收唔到,其他牌子電視,機頂盒,電腦TV card/手指都收到。

咁就肯定係三星無跟標準做Tuner啦!
作者: sw1    時間: 2017-8-13 14:36

本帖最後由 sw1 於 2017-8-13 14:38 編輯

或者向OFCA反映, 因為在香港出售合符規格的電視機, 無理由會有一個型號, 單獨有一個本地免費電視台收不到訊號, 而同時其他電視機型號又收到, 睇下究竟係出自電視台問題? 還是電視機問題?
作者: hkhim1986    時間: 2017-8-13 22:50

回覆 5# sw1


    我就打了三星客戶服務到問,佢話已知所有 F 系列形號 到有問題收唔到奇妙台,
我問有冇方法解決,他說沒有,我問更新軟件可唔可以解決 接收問題,佢話冇
問佢係唔係硬件問題,佢話解決唔到。。
真係想投消委會投訴
作者: TH30    時間: 2017-8-13 23:01

真係想投消委會投訴
hkhim1986 發表於 2017-8-13 10:50 PM


消委會是沒有用的
消委會可以做的最多只是調解
有case的話直接找海關
沒case的話你只能在網上集合苦主大聯盟再推上報睇下點
作者: kofz    時間: 2017-8-14 05:53

回覆  sw1


    我就打了三星客戶服務到問,佢話已知所有 F 系列形號 到有問題收唔到奇妙台,
我問有冇方 ...
hkhim1986 發表於 2017-8-13 22:50


   
一般更新fw就可以

但佢又唔想晒資源開發

哩d公司真係

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: peter_chan    時間: 2017-8-14 09:56

回覆  sw1


    我就打了三星客戶服務到問,佢話已知所有 F 系列形號 到有問題收唔到奇妙台,
我問有冇方 ...
hkhim1986 發表於 2017-8-13 22:50



    你唔怕煩﹐用e-mail 再問 *** 一次﹐如果答案相同﹐便forward份e-mail去 XX報﹐區議員...... ﹐由他們幫你處理。
作者: daemongmong    時間: 2017-8-14 10:05

有沒有試過用機頂盒 (雖然不是接收大氣電波)?
作者: newson2005    時間: 2017-8-14 11:28

諗起當日亞視摺埋時創維死機事件...
作者: hkhim1986    時間: 2017-8-14 12:31

有沒有試過用機頂盒 (雖然不是接收大氣電波)?
daemongmong 發表於 2017-8-14 10:05


我用Nas  usb tv stick 到搜尋到奇妙台,係部三星40寸F6400唔得,
仲有我親人屋企也是三星F系32到唔得,所以打去三星客服36984698到問
話解決唔到
作者: HKEPC852    時間: 2017-8-14 13:19

出新firmware解唔解決得到呢?
作者: vaio    時間: 2017-8-14 17:28

出新firmware解唔解決得到呢?
HKEPC852 發表於 2017-8-14 13:19


我響幾個月前已經問過三星,到而家都有任何行動。
更加冇新Firmware。三星呢間公司都係算把啦!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2