Board logo

標題: DAB+死期將至,港台宣佈提早收工 [打印本頁]

作者: cpk    時間: 2017-8-11 15:41     標題: DAB+死期將至,港台宣佈提早收工

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bolixin    時間: 2017-8-11 15:45

識人當年用成千蚊買
咁就廢左部 DAB+
作者: 飛天松鼠    時間: 2017-8-11 18:11

係香港電台全部數碼收音機擴播停台,定部份停台,想知港台第五台會唔會停數碼播?
作者: bbbear    時間: 2017-8-11 18:49

回復 3 #飛天松鼠

全部 年頭已經講咗

via HKEPC Reader for Android
作者: vaio    時間: 2017-8-11 18:50

本帖最後由 vaio 於 2017-8-11 18:53 編輯

香港電台(港台)數碼聲音廣播服務2017年9月3日終止後的節目新安排
發稿日期:2017-08-11

行政長官會同行政會議於2017年3月28日決定停止本地數碼聲音廣播服務。因應上述决定,港台將於2017年9月3日午夜12時正式終止數碼聲音廣播服務。同時,港台由2017年9月4日凌晨零時開始作出節目新安排,繼續提供為顧及弱勢社群、少數族裔及不同社區人士而設的節目和服務。節目安排如下:

一、  「社區參與廣播服務」節目逢周一至周五晚上8時至10時,及逢周六、日晚上8時至
11時,於港台普通話台播放;

二、  《有聲好書》(普通話版本)逢周一至周五晚上10時至11時,於港台普通話台播放;

三、  《有聲好書》(廣東話版本)逢周一凌晨2時至4時、逢周二至周五凌晨2時30分至4時,及逢周六凌晨2時30分至早上6時,於港台第一台播放;

四、  《大自然之聲》逢周一至周五凌晨4時至5時,於港台第一台播放;

五、  《光影無限Like》逢每月第一個星期日晚上7時至9時,於港台第五台播放;

六、  「英國廣播公司國際頻道(BBC World Service)」每晚11時至早上7時,由港台第四台轉播;

七、  「中央人民廣播電台香港之聲」將於港台第六台轉播;及

八、  港台電視32、港台網站(tv.rthk.hk)及流動程式RTHK Screen將繼續轉播立法會會議。

有關節目的詳情,請瀏覽港台網站(rthk.hk)及留意各電台頻道的宣傳訊息。
作者: wyhui5124    時間: 2017-8-11 19:08

一開始DAB+係同模擬一齊廣播而唔係慢慢取代,已經注定DAB+個下場
作者: rickycheng78    時間: 2017-8-11 20:15

本帖最後由 rickycheng78 於 2017-8-11 20:16 編輯
香港電台(港台)數碼聲音廣播服務2017年9月3日終止後的節目新安排
發稿日期:2017-08-11

行政長官會同行政 ...
vaio 發表於 2017-8-11 06:50 PM

模擬BBC World Service俾香港之聲食左,縮水搬去4台
反而立法會就留返32,電台唔播
作者: pakchi70    時間: 2017-8-12 01:44

模擬BBC World Service俾香港之聲食左,縮水搬去4台
反而立法會就留返32,電台唔播 ...
rickycheng78 發表於 11-8-2017 08:15 PM


其實政府收返dab個頻率,可否再開返新台
作者: cpk    時間: 2017-8-12 02:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frank817    時間: 2017-8-12 10:08

話時話,好似自從冇用卡式帶walkman後,都好多年都冇見過收到AM既收音機!

而且AM一直音質差又難收,仲以為數碼可以改善,點知咁既下場,可惜!

不幸中之大幸係我冇買數碼收音機,曾經唸著買返兩部,一部自己收o係房用,一部擺廚房孝敬下媽打,點知單喇叭、好似裝修佬開工聽既款都要成千,又實在買唔落手,所以冇買!
作者: ccc123    時間: 2017-8-12 10:11

巧彩冇買dxx radio。。。。。
作者: bolixin    時間: 2017-8-12 10:15

回覆  rickycheng78
但BBCW@AM應該冇問題
cpk 發表於 2017-8-12 02:15


AM會改轉播大陸台

RTHK to replace BBC World Service Radio with state-run Mandarin-language station

"From September 4, China National Radio Hong Kong Edition will replace the BBC World Service on AM Radio 6. However, eight hours of the BBC's global station will still be relayed live between 11pm and 7am each day on Radio 4."

https://www.hongkongfp.com/2017/ ... n-language-station/
作者: bbbear    時間: 2017-8-12 10:16

話時話,好似自從冇用卡式帶walkman後,都好多年都冇見過收到AM既收音機!

而且AM一直音質差又難收,仲以 ...
frank817 發表於 2017-8-12 10:08


AM一直音質差又難收 其實AM音質一D都唔差 難收只係香港個發射唔夠强.
作者: bolixin    時間: 2017-8-12 10:20

回覆 10# frank817

AM 簡對不是 "音質差又難收" ,以前個個都用AM聽收音機
作者: apliucard    時間: 2017-8-12 10:29

其實香港還有一個AM810頻道空置,為什麼唔使用?可以用來轉播BBC/香港之聲 24小時都好

AM810在十年前大班曾經申請到,但坪洲人唔比起發射台,就轉用DAB+

我所知香港空置AM頻道有810(全港)及1251(只限石崗使用,前英軍台使用)
作者: how_do_i_know_a    時間: 2017-8-12 13:24

回覆  frank817

AM 簡對不是 "音質差又難收" ,以前個個都用AM聽收音機
bolixin 發表於 2017-8-12 10:20

咪係,所以:
56k上網絕對不是慢,以前個個都用56k modem上網
黑白電視絕對不是難睇,以前個個都睇黑白電視
......
鑽木取火絕對不麻煩,以前個個都鑽木取火
住在山洞絕對不危險,以前個個都住喺山洞
作者: 1個閒人    時間: 2017-8-12 13:37

話時話,好似自從冇用卡式帶walkman後,都好多年都冇見過收到AM既收音機!

而且AM一直音質差又難收,仲以 ...
frank817 發表於 2017-8-12 10:08



    以前AM超易收,直情起廣洲都收到香港電台!!
後期政府搞全港電台FM廣播,AM即日弱到新界都收唔清
作者: kin1010hk    時間: 2017-8-12 13:49

BBCW咁調法咪變相要人上番BBC聽?
作者: vaio    時間: 2017-8-12 15:46

話時話,好似自從冇用卡式帶walkman後,都好多年都冇見過收到AM既收音機!

而且AM一直音質差又難收,仲以 ...
frank817 發表於 2017-8-12 10:08


其實響全日本,都有好多地方用緊AM,而且仲有立體聲廣播
http://radiotuner.jp/3_tokyo.html

或者你好少留意電子產品,AM收音機生產,一直冇停過。
http://www.sony.com.hk/zh/electr ... cd-players/t/radios

AM收音機,響日本呢個經常發生天災地方,更加係必需。
http://tlet.co.jp/pro_radio/index_j.htm
作者: bolixin    時間: 2017-8-12 16:23

咪係,所以:
56k上網絕對不是慢,以前個個都用56k modem上網
黑白電視絕對不是難睇,以前個個都睇黑白電 ...
how_do_i_know_a 發表於 2017-8-12 13:24


如果只係想 send fax, 一個 56k modem 唔夠用?   你咁先進,咪駁個光纖 ONT 落電話線試下去 fax 嘢

美國仲有大把  talk show, 體育, 新聞台用 AM  (e.g. 小弟以前就最鍾意聽 KGO 810 AM).  如果 AM 無用,人地啲台一早就瓜晒

Btw, 有 AM stereo 依樣野
作者: kofz    時間: 2017-8-12 16:38

而家聽電台基本上都係經apps
作者: frank817    時間: 2017-8-12 18:17

其實響全日本,都有好多地方用緊AM,而且仲有立體聲廣播


或者你好少留意電子產品,AM收音機生產,一 ...
vaio 發表於 2017-8-12 03:46 PM



    話時話,呢類地震時用既手攪式發電收音機兼電筒兼尿袋,香港有冇賣呢?好似鴨記都唔多覺有
http://tlet.co.jp/pro_radio/ty_jkr5/index_j.htmm
作者: jo198805    時間: 2017-8-12 18:27

如果只係想 send fax, 一個 56k modem 唔夠用?   你咁先進,咪駁個光纖 ONT 落電話線試下去 fax 嘢 :redf ...
bolixin 發表於 2017-8-12 16:23



    無錯,AM stereo 呢樣野香港一直都有,不過只有港台提供
作者: lwlbanana    時間: 2017-8-12 18:29

話時話香港DAB收音機可唔可以係其他國家用到?

via HKEPC Reader for Android
作者: hkocx    時間: 2017-8-12 21:54

本帖最後由 hkocx 於 2017-8-12 21:55 編輯

點解電話可以收到FM 收音機,但唔見有收AM或DAB的電話呢?
DAB收音機係咪大陸都無廣播?
作者: vaio    時間: 2017-8-12 22:15

點解電話可以收到FM 收音機,但唔見有收AM或DAB的電話呢?
DAB收音機係咪大陸都無廣播? ...
hkocx 發表於 2017-8-12 21:54

呢部應該係有史以,唯一一部可接收AM收音機手機。
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_r306_radio-2227.php
作者: tvlhd    時間: 2017-8-13 00:08

本帖最後由 tvlhd 於 2017-8-13 00:14 編輯

Deleted
作者: hknewa    時間: 2017-8-13 09:38

回覆 24# lwlbanana

可以,歐洲同澳洲嘅DAB同香港同一制式,可以用。
作者: hknewa    時間: 2017-8-13 09:41

呢部應該係有史以,唯一一部可接收AM收音機手機。
vaio 發表於 2017-8-12 22:15


http://www.lg.com/au/smartphones ... dab-plus-smartphone

DAB 嘅電話都有
作者: hknewa    時間: 2017-8-13 09:42

如果只係想 send fax, 一個 56k modem 唔夠用?   你咁先進,咪駁個光纖 ONT 落電話線試下去 fax 嘢 :redf ...
bolixin 發表於 2017-8-12 16:23


有冇人知三台同五台仲有冇用緊am stereo?
作者: apliucard    時間: 2017-8-13 15:24

有冇人知三台同五台仲有冇用緊am stereo?
hknewa 發表於 2017-8-13 09:42



    請問市面有哪一部AM STEREO收音機?
作者: vaio    時間: 2017-8-13 15:42

本帖最後由 vaio 於 2017-8-13 15:43 編輯
有冇人知三台同五台仲有冇用緊am stereo?
hknewa 發表於 2017-8-13 09:42


香港所有電台,都冇行AM stereo

請問市面有哪一部AM STEREO收音機?
apliucard 發表於 2017-8-13 15:24


日本水貨機會有。不過響香港就冇用。
作者: PK5354    時間: 2017-8-13 20:00

科技進步,世事難料,但北歐的挪威已於 2017 年年初正式終止 FM 傳統模擬信號的廣播服務,全部採用數碼廣播技術。
作者: m92fshing    時間: 2017-8-14 15:48

本帖最後由 m92fshing 於 2017-8-14 15:51 編輯
以前AM超易收,直情起廣洲都收到香港電台!!
後期政府搞全港電台FM廣播,AM即日弱到新界都收唔清 ...
1個閒人 發表於 2017-8-12 13:37

AM傳播距離遠,一定要校低功率,等大陸同胞唔好聽到香港不良意識節目

但香港收大陸FM節目就好清楚,夜晚成日都聽到問性病既節目

via HKEPC Reader for Android
作者: hknewa    時間: 2017-8-14 16:44

AM傳播距離遠,一定要校低功率,等大陸同胞唔好聽到香港不良意識節目

但香港收大陸FM節目就好清楚,夜晚 ...
m92fshing 發表於 2017-8-14 15:48


AM 功率冇細到,只係愈來愈多高樓大廈,同中國不停加開AM新電台,搞到AM頻道一地垃圾,好似第五台就比福建台 jam 台灣都受影響。
http://news.ltn.com.tw/news/focus/paper/581605
作者: tvlhd    時間: 2017-8-14 20:14

科技進步,世事難料,但北歐的挪威已於 2017 年年初正式終止 FM 傳統模擬信號的廣播服務,全部採用數碼廣播 ...
PK5354 發表於 2017-8-13 20:00


香港連電視都未停
作者: cpk    時間: 2017-8-14 20:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: m92fshing    時間: 2017-8-14 20:26

回覆 35# hknewa
大陸唔守規則,台灣都無辦法避開干擾
作者: 1個閒人    時間: 2017-8-14 23:18

本帖最後由 1個閒人 於 2017-8-14 23:19 編輯
AM 功率冇細到,只係愈來愈多高樓大廈,同中國不停加開AM新電台,搞到AM頻道一地垃圾,好似第五台就比福 ...
hknewa 發表於 2017-8-14 16:44



    香港嘅AM強度,係上世紀80年代尾90年代頭,全港FM廣播那一刻,即時削減AM強度的,
我住郊區,當時收到FM時不知幾開心,但即時接收AM台出現困難
作者: frank817    時間: 2017-8-15 00:12

回覆 36# tvlhd


發達國家地區當中,香港係咪最遲有數碼電視廣播,同最遲停模擬電視?

又要「多謝」某鄰國。
作者: hknewa    時間: 2017-8-16 10:18

本帖最後由 hknewa 於 2017-8-16 10:21 編輯
香港嘅AM強度,係上世紀80年代尾90年代頭,全港FM廣播那一刻,即時削減AM強度的,
我住郊區,當時收 ...
1個閒人 發表於 2017-8-14 23:18



1989

根據1989既WRTH,AM功率冇細到。一直都係AM567, AM783 20kW; AM675, AM864 10kW 。
作者: Y你特曲    時間: 2017-8-16 13:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2017-8-16 14:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vaio    時間: 2017-8-16 17:37

am收得差?咁大個仔都係第一次聽人咁講。
以前am係比漁民出海時收聽天氣用的,聲唔靚就知,未聽過有人話收 ...
Y你特曲 發表於 2017-8-16 13:55


其實唔係收得差,係好多電器產品都會對AM廣播做成干擾
作者: cpk    時間: 2017-8-16 17:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frank817    時間: 2017-8-16 19:01

見上面講掌故,順便問下:

1.1989年前,我記得係港台FM、商台AM,但睇返原來商台都有FM?係咪地區性?

2.而家有冇咩網站可以睇返1989年前,香港台電台頻率詳情?

3.未有上網既年代,有咩途徑可以睇到電台節目時間表?我記得報紙雜誌只有電視節目時間表,電台呢,我記得好似只有YES!雜誌一兩年出一次,見到的話要剪存。
作者: rickycheng78    時間: 2017-8-16 20:13

今日佐敦已見到新CIBS banner,寫上新播放時間及台
cpk 發表於 2017-8-16 05:53 PM

其實而家呢一季CIBS 已經係用新播放時間及PTH 台聯播
7月呢一季CIBS Banner 都冇再提31了..
https://cibs.rthk.hk/
作者: cpk    時間: 2017-8-16 20:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hknewa    時間: 2017-8-16 22:46

本帖最後由 hknewa 於 2017-8-17 09:43 編輯
回覆  hknewa
死圖
唔好再用photobucket
cpk 發表於 2017-8-16 14:26

[img]1989 by tommyho1, 於 Flickr[/img]
作者: hknewa    時間: 2017-8-16 22:53

本帖最後由 hknewa 於 2017-8-16 22:55 編輯
回覆  hknewa
死圖
唔好再用photobucket
cpk 發表於 2017-8-16 14:26


Post 唔到
作者: how_do_i_know_a    時間: 2017-8-16 22:56

本帖最後由 how_do_i_know_a 於 2017-8-16 23:39 編輯
1.1989年前,我記得係港台FM、商台AM,但睇返原來商台都有FM?係咪地區性?
frank817 發表於 2017-8-16 19:01

以我僅有記憶:

七十年代
RTHK 1: AM 783 (金山)
RTHK 2: FM 94.0 (歌賦山), 103.5 (筆架山)
RTHK 3: AM 567 (金山)
RTHK 4: FM 91.0 (歌賦山), 100.9 (筆架山)
RTHK 5: FM 96.0 (歌賦山), 105.5 (筆架山)
CR 1: AM 864 (坪洲)
CR 2: AM 675 (坪洲)
CR E: AM 1044 (坪洲)
天文台每15分鐘報時訊號: FM 95.0 (大老山)

八十年代
RTHK 1: AM 783 (金山), FM 93.0 (歌賦山), 92.3, 91.6
RTHK 2: FM 94.0 (歌賦山), 103.5 (筆架山), 103.2, 103.7
RTHK 3: AM 567 (金山), 1584 (舂坎角)
RTHK 4: FM 91.0 (歌賦山), 100.9 (筆架山), 100.1
RTHK 5: FM 96.0 (歌賦山), 105.5 (筆架山), 105.1
CR 1: AM 864 (坪洲), FM 102.4, 90.3
CR 2: AM 675 (坪洲), FM 104.6, 98.2
CR E: AM 1044 (坪洲)
天文台每15分鐘報時訊號+風暴消息: FM 95.0 (大老山)

商台FM當時比港台弱好多
作者: hknewa    時間: 2017-8-16 22:59

1.1989年前,我記得係港台FM、商台AM,但睇返原來商台都有FM?係咪地區性?

2. ...
frank817 發表於 2017-8-16 19:01



當年新界北同九龍東都有商台FM

圖書館有world radio television handbook 可以睇

五六十年代中文報紙係有電台節目表
英文報去到十幾年前都仲有
作者: how_do_i_know_a    時間: 2017-8-16 23:05

當年新界北同九龍東都有商台FM
hknewa 發表於 2017-8-16 22:59

102.4 同 104.6 是飛鵝山?港島收得好差
90.3 同 98.2 應該係九龍坑山,我曾在粉嶺收過
作者: hknewa    時間: 2017-8-16 23:34

102.4 同 104.6 是飛鵝山?港島收得好差
90.3 同 98.2 應該係九龍坑山,我曾在粉嶺收過 ...
how_do_i_know_a 發表於 2017-8-16 23:05


應該係
另外,商業英文台有冇試過用FM?
作者: how_do_i_know_a    時間: 2017-8-16 23:40

應該係
另外,商業英文台有冇試過用FM?
hknewa 發表於 2017-8-16 23:34

幾肯定從來沒有,根本唔值得投資
作者: hknewa    時間: 2017-8-17 09:50

幾肯定從來沒有,根本唔值得投資
how_do_i_know_a 發表於 2017-8-16 23:40



依家係,但八九十年代係OK。
我記得商業英文台試過用直升機報交通。
作者: hknewa    時間: 2017-8-17 09:55

以我僅有記憶:

天文台每15分鐘報時訊號+風暴消息: FM 95.0 (大老山)



呢個真係無印象。
作者: daemongmong    時間: 2017-8-17 13:41

以前可在FM 104mhz後接收到翡翠台音軌。
作者: lwlbanana    時間: 2017-8-17 16:19

以前可在FM 104mhz後接收到翡翠台音軌。
daemongmong 發表於 2017-8-17 13:41

係呀,點解可以?

via HKEPC Reader for Android
作者: Nightcatcat    時間: 2017-8-17 18:24

回復 58 #daemongmong

係咪同 FM Harmonic , 頻率嘅倍數有關?
作者: how_do_i_know_a    時間: 2017-8-17 22:15

呢個真係無印象。
hknewa 發表於 2017-8-17 09:55

天文台網頁都有記載,由1966年到1989年
http://www.hko.gov.hk/gts/time/History_of_HK_Time_Servicec.htm
作者: FoolyReach    時間: 2017-8-17 23:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dicklui    時間: 2017-8-18 08:02

本帖最後由 dicklui 於 2017-8-18 10:04 編輯
有冇人知三台同五台仲有冇用緊am stereo?
hknewa 發表於 2017-8-13 09:42


到呢一刻仲有,依加屋企用SRF-A1接收AM567及AM783,信號弱+干擾但仍然解到立體聲,聽感非常特別,比mono好上不少

am stereo 發展得太遲, 制式太遲統一, 台既9kHz間距亦令音質無法提升, 係相當可惜.
youtube上面有好多效果好好既am stereo錄音, 遠較am頻段既HD Radio優勝:
https://www.youtube.com/watch?v=LHZe2bNJW7k
https://www.youtube.com/watch?v=WIW3o552t6A
有日本仔用特製 am stereo收音機做到接近mp3效果:
https://www.youtube.com/watch?v=cq6KSavcVMI
作者: dicklui    時間: 2017-8-18 10:21

本帖最後由 dicklui 於 2017-8-18 10:30 編輯
請問市面有哪一部AM STEREO收音機?
apliucard 發表於 2017-8-13 15:24


全部已經停產,二手日拍比較易搵,最平應該係SRF-AX15, CR-DS805,  其次係剛停產既SRF-A300同長壽型號SRF-M100, 仲有RF-HS90,SRF-SX100RV,其他變曬古董越炒越貴
作者: hknewa    時間: 2017-8-22 10:23

到呢一刻仲有,依加屋企用SRF-A1接收AM567及AM783,信號弱+干擾但仍然解到立體聲,聽感非常特別,比mono ...
dicklui 發表於 2017-8-18 08:02



竟然仲有!
美加日本好多之前用AM Stereo既電台都冇再用。
我以為香港都停左。可惜係,冇機可以收到。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2