作者: manchars 時間: 2017-7-14 19:08 標題: 大澳可以收到澳門或珠海訊號?
大家好
小弟家住大澳,想請教有冇方法唔加裝室外天線情況下,收到澳門或珠海嘅電視訊號?
加放大器可以? 或者細嘅室內天線?
作者: PK5354 時間: 2017-7-14 19:09
回覆 1# manchars
之前看到很多測試報告是可以的,但要有良好的室外天線。
作者: 高登天后 時間: 2017-7-14 20:55
本帖最後由 高登天后 於 2017-7-14 21:00 編輯
珠海台功率強(5000w),九龍用魚骨收到,大澳用室內天線肯定冇問題,仲可以收埋中山770MHz
而澳門功率得20w,比珠海弱得多,唔用魚骨好難收到
作者: 131213 時間: 2017-7-20 13:34
letv box 入link播啦...
