Board logo

標題: 大澳可以收到澳門或珠海訊號? [打印本頁]

作者: manchars    時間: 2017-7-14 19:08     標題: 大澳可以收到澳門或珠海訊號?

大家好

小弟家住大澳,想請教有冇方法唔加裝室外天線情況下,收到澳門或珠海嘅電視訊號?

加放大器可以? 或者細嘅室內天線?
作者: PK5354    時間: 2017-7-14 19:09

回覆 1# manchars

之前看到很多測試報告是可以的,但要有良好的室外天線。
作者: 高登天后    時間: 2017-7-14 20:55

本帖最後由 高登天后 於 2017-7-14 21:00 編輯

珠海台功率強(5000w),九龍用魚骨收到,大澳用室內天線肯定冇問題,仲可以收埋中山770MHz
而澳門功率得20w,比珠海弱得多,唔用魚骨好難收到
作者: 131213    時間: 2017-7-20 13:34

letv box 入link播啦...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2