作者: tony678 時間: 2017-1-26 11:29 標題: MTV7000D 突然boot唔到
昨天MTV7000D 突然boot唔到,只顯示 Magic TV
已試換牛,都是一樣
都是時後換機
但magic tv 出4k新機沒有錄影NOW和其它問題
過年後看看有沒有新機再打算
作者: wklie 時間: 2017-1-26 11:59
回覆 1# tony678
Check PM
作者: tony678 時間: 2017-1-26 12:37
thank you 今晚試試
作者: garylam 時間: 2017-1-26 19:06
I have the same issue since last year where I have left it aside. Any founding so far?
作者: kc0827 時間: 2017-1-26 20:57
我部成日都有咁既問題,關機背個大制等一陣再開就得
作者: hsblawkee 時間: 2017-1-27 05:27
我部7000D近兩三個月都經常reboot(已換牛), 睇黎距離換機日子不遠, 新出型號又冇錄NOW TV功能......快啲出新機啦~

作者: go2oversea 時間: 2017-1-27 09:45
都係老問題,可試吓換牛/關大制耐啲再開返
應該係有機件老化了
作者: diy-apprentice 時間: 2017-1-27 10:49
可以嘗試在機側放一把風扇仔吹住佢幫手散熱。以前我部3200D又係間唔中有D怪野出現,自從加左把風扇仔落去吹,感覺上穩定左好多。
作者: marco173 時間: 2017-1-28 02:23
我之前都係咁只見到Magic tv 字,之後換左HDD就冇問題
作者: tony678 時間: 2017-1-28 21:17
真的不知道有怎樣問題,開機按幾個掣又開返機,等有新機再換,
希望magic tv以後出新機可以解決這個問題
作者: go2oversea 時間: 2017-1-29 00:38
回覆 9# marco173
第一次聽到咁嘅 case,咁奇呢嘅!
作者: marco173 時間: 2017-1-29 03:26
當時我應該係死HDD , 但因為我部7000d 只for 用黎同朋友share 睇now 足球,所以呢家直頭冇插hdd 用。
作者: vaio 時間: 2017-1-30 16:12
點樣share呀?我都想試下?
作者: marco173 時間: 2017-1-31 02:15
你google 揾 MagicTV 桌面串流控制器
epc 既ching 寫 , 我差不多用左3年
作者: HarryChan 時間: 2017-1-31 22:19
HDD problem, try disconnect HDD first
作者: vaio 時間: 2017-2-2 00:53
Thanks, Let me try
作者: tzbut 時間: 2017-2-7 16:46
回覆 2# wklie
My MTV3600 had the same issue, please also PM me the fixing.
Thanks!
作者: qqtoo 時間: 2017-2-8 14:13
我都遇到同样的情况,可否传授方法给我,谢!
作者: tony678 時間: 2017-2-8 23:31
打開機蓋近HD插位附近有個制,按一下,等等部機會着返(打開機蓋之後一直給電
千萬不要關,著機之後涵蓋)我就是這樣著機,以後不能關後面電制,如果冇電重複上面步驟。
之前我試過好多方法都唔得,最後我打開機蓋按制OK

