Board logo

標題: sony bravia 43x8000d digital tv 接收問題 [打印本頁]

作者: bigheart    時間: 2017-1-12 20:41     標題: sony bravia 43x8000d digital tv 接收問題

最近買, 熄咗機半日一開就話冇signal. 要reboot 之後就正常.
SONY 技術支援死話係天線問題. 舊機用咗咁奈都冇問題, 點可能係天線問題, 而且我已改用其他天線, 一樣係咁! 只有 reboot 可以回復正常.
有冇ching可以幫忙?
作者: chris20202    時間: 2017-1-12 20:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigheart    時間: 2017-1-13 09:49

回覆 2# chris20202
已經試過. 其實天線訊號好強. 而且 sony 部機本身有 LNA (low noise amplifier).
作者: KinChungE    時間: 2017-1-13 09:58

回覆  chris20202
已經試過. 其實天線訊號好強. 而且 sony 部機本身有 LNA (low noise amplifier). ...
bigheart 發表於 2017-1-13 09:49


去到終點先amplify冇用
要起點(牆身socket)加先有用





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2