Board logo

標題: 點解強國出的HDMI線永遠唔WORK多過WORK? [打印本頁]

作者: scifiworks    時間: 2016-11-2 19:09     標題: 點解強國出的HDMI線永遠唔WORK多過WORK?

兩年前試過一獲,買部小米盒子用,跟機條線唔work,拎去舖頭佢換條3rd party俾我先得

今日又一次經驗,買套細頭轉大頭HDMI線,將相機駁落mon,又係唔得,要配返跟mon果條先得



乜HDMI唔係一種標準黎架咩?點解成日都係咁,VGA線個出事率都冇咁高,覺得冇錢賺就索性唔好出,好過壓低成本出堆垃圾呃人錢
作者: chinwah    時間: 2016-11-2 19:42

淘寶買過幾條HDMI to DVI,好似都係六蚊左右一條,一樣work,好OK
作者: buynaka    時間: 2016-11-2 19:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tere01    時間: 2016-11-2 20:19

淘的hdmi cable ,多數用到。
作者: Midnighteye    時間: 2016-11-2 20:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2016-11-3 00:12

淘的hdmi cable ,多數用到。
tere01 發表於 2016-11-2 20:19


    我買平價2.0線

全部冇問題
作者: qqtoo    時間: 2016-11-3 13:23

唔覺吖,特別小米盒條線,具備工業標準,又細,用落ok。
作者: chrisccm    時間: 2016-11-3 15:32

淘的hdmi cable ,多數用到。
tere01 發表於 2016-11-2 20:19

Agree
作者: audiokids    時間: 2016-11-3 16:32

淘過幾條HDMI 線, 未試過用唔到.
作者: Soxan    時間: 2016-11-3 20:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xxmartin    時間: 2016-11-3 20:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy    時間: 2016-11-3 22:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peacehoperisc    時間: 2016-11-11 13:37

我試過用送果條標明 1.4 線,電視連 soundbar 無聲,arc 唔 work。好彩有條日本水牛牌線,一試即掂。大陸都 ...
countryboy 發表於 2016-11-3 22:06



    綠聯 <---- 我都淘左
作者: gulakpi    時間: 2016-11-14 09:20

一路用緊淘仔線, 已買過4條, 全無問題!
兩三年前的小米盒子線也很好!
作者: administrator~    時間: 2016-11-15 23:57

樓主應該俾幾百蚊甚至成千蚊去亞馬遜買條靚野
外國月亮較圓

via HKEPC Reader for Android
作者: hkcolorcat    時間: 2016-11-22 01:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2016-11-22 07:43

樓主應該俾幾百蚊甚至成千蚊去亞馬遜買條靚野
外國月亮較圓  

via HKEPC Reader for Android ...
administrator~ 發表於 2016-11-15 23:57

駛乜咁麻煩

求其去間大鋪買條大牌子hdmi線就得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2