作者: scifiworks 時間: 2016-11-2 19:09 標題: 點解強國出的HDMI線永遠唔WORK多過WORK?
兩年前試過一獲,買部小米盒子用,跟機條線唔work,拎去舖頭佢換條3rd party俾我先得
今日又一次經驗,買套細頭轉大頭HDMI線,將相機駁落mon,又係唔得,要配返跟mon果條先得
乜HDMI唔係一種標準黎架咩?點解成日都係咁,VGA線個出事率都冇咁高,覺得冇錢賺就索性唔好出,好過壓低成本出堆垃圾呃人錢
作者: chinwah 時間: 2016-11-2 19:42
淘寶買過幾條HDMI to DVI,好似都係六蚊左右一條,一樣work,好OK
作者: buynaka 時間: 2016-11-2 19:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tere01 時間: 2016-11-2 20:19
淘的hdmi cable ,多數用到。
作者: Midnighteye 時間: 2016-11-2 20:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2016-11-3 00:12
我買平價2.0線
全部冇問題
作者: qqtoo 時間: 2016-11-3 13:23
唔覺吖,特別小米盒條線,具備工業標準,又細,用落ok。
作者: chrisccm 時間: 2016-11-3 15:32
Agree
作者: audiokids 時間: 2016-11-3 16:32
淘過幾條HDMI 線, 未試過用唔到.
作者: Soxan 時間: 2016-11-3 20:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xxmartin 時間: 2016-11-3 20:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy 時間: 2016-11-3 22:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peacehoperisc 時間: 2016-11-11 13:37
綠聯 <---- 我都淘左
作者: gulakpi 時間: 2016-11-14 09:20
一路用緊淘仔線, 已買過4條, 全無問題!
兩三年前的小米盒子線也很好!
作者: administrator~ 時間: 2016-11-15 23:57
樓主應該俾幾百蚊甚至成千蚊去亞馬遜買條靚野
外國月亮較圓
via HKEPC Reader for Android
作者: hkcolorcat 時間: 2016-11-22 01:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2016-11-22 07:43
駛乜咁麻煩
求其去間大鋪買條大牌子hdmi線就得

