作者: skyt2 時間: 2016-10-7 21:49 標題: Win 7 + ProHDTV Mini 2 + DVBviewer 問題
大家好, 岩岩FORMAT左部PC..INSTALL 左WIN7, 手指用PROHDTV MINI 2 + DVBviewer 5.6.2
INSTALL完所有野..SCAN 到台..旦得7個台...咁過左幾天..想再開黎攪攪佢...點知任何台都無野睇...
之後我再SCAN 過佢都無哂野睇.....我可以點攪呀? 會唔會個SOFTWARE 死左...定係隻手指TUNER 壞左了???
請問個DVBviewer 有無地方可以CHECK 個天線有無信號入到黎架?
THX THX
作者: Eric5cm 時間: 2016-10-8 00:26
回覆 1# skyt2
你有冇選番香港區域DMBTH追台
作者: skyt2 時間: 2016-10-8 01:39
回覆 2# Eric5cm
請問可以響邊到 選番香港區域DMBTH 架?
作者: 6seven 時間: 2016-10-9 12:21
大家好, 岩岩FORMAT左部PC..INSTALL 左WIN7, 手指用PROHDTV MINI 2 + DVBviewer 5.6.2
INSTALL完所有野..SC ...
skyt2 發表於 2016-10-7 21:49
閣下win7 係咪pro 版?
如果係pro 版, 內置一個 "windows media center", 直接用佢黎接收同錄影.
作者: momo4321 時間: 2016-10-9 14:36
我正有此問題,原本好地地,但Windows要重裝,裝完就去單撈番個DVBViewer,點知單完番嚟係新版,Scan唔到台,跟住用呢度師兄提供咗既舊版本,頭先試過,台就Scan到7個,冇咗香港電台,都算了,但就全部爆格,唔知搞咩?搞好耐都唔得。我又係HDTV Pro mini2。
作者: momo4321 時間: 2016-10-9 15:18
本來已放棄,因為搞咗兩個幾星期,見到呢個貼,又回下。
師兄:唔知點解,用media center,一個台都搵唔到。反而dvbiewer搵到9個,但係勁爆格。未曾重裝之前冇事,但同一天線,其他廳房一樣冇事,dvbviewer 新版scan唔到,但舊版又scan到。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1929309&k=349c8ee2bddff3930c2fa040af555b13&t=1782107972&sid=v4Pe066SPk

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1929310&k=bdd47a7b4ce1f21e212c5b75d30170cf&t=1782107972&sid=v4Pe066SPk

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1929311&k=e78e41960ad2f99902dbe8e373ed2eae&t=1782107972&sid=v4Pe066SPk

作者: 6seven 時間: 2016-10-9 18:12
接收唔好會係咁!有可能新版DVBviewer 搞過driver, 閣下試下產走DVB viewer 同 usb 接收 driver, 上返舊driver 用 window media center 再掃一次。
作者: momo4321 時間: 2016-10-9 20:36
接收唔好會係咁!有可能新版DVBviewer 搞過driver, 閣下試下產走DVB viewer 同 usb 接收 driver, 上返舊 ...
6seven 發表於 2016-10-9 18:12
一陣回去試完報告,先唔該師兄。
via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: hklam 時間: 2016-10-9 22:04
用呢個方法 scan
建議平時 export channel list
重裝後 import 就得
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1929408&k=e90d200a71cf130d43b1ba0350f4baa4&t=1782107972&sid=v4Pe066SPk

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1929409&k=c43c2f31bfbe02beb8ede71e1be736c1&t=1782107972&sid=v4Pe066SPk

作者: hklam 時間: 2016-10-9 22:14
本帖最後由 hklam 於 2016-10-9 22:17 編輯
都係唔得就上官網 download TransEdit 放落 program file 度測試訊號
Download 附件 DTMB.ini 放落
C:\Program Files (x86)\DVBViewer\Transponders
用佢搜台或開 TransEdit 測試訊號
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1929410&k=16a320ddf0d4b650b79cfeeb500a9307&t=1782107972&sid=v4Pe066SPk
作者: Eric5cm 時間: 2016-10-9 22:48
回覆 3# skyt2
選香港區域DMBTH 追完台係咁
看看接收類別設定
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1929412&k=9b8716db84dd04ff48352a4f68fb9f6d&t=1782107972&sid=v4Pe066SPk

作者: skyt2 時間: 2016-10-10 21:13
上左2天大陸...一返黎見到個POST 有人回應了..好開心呀...希望可以成功有得睇電視...多謝大家的回應 :P
作者: skyt2 時間: 2016-10-10 21:15
用緊WIN7 旗艦版....都找到個WINDOWS MEDIA CENTER...加下SCAN 緊台...
作者: skyt2 時間: 2016-10-10 21:17
想問下...收得唔好..會唔會早上SCAN 到台, 晚上SCAN 唔到的嗎?
接收唔好會係咁!有可能新版DVBviewer 搞過driver, 閣下試下產走DVB viewer 同 usb 接收 driver, 上返舊 ...
6seven 發表於 2016-10-9 18:12
作者: 6seven 時間: 2016-10-10 23:27
有無試過唔插USB 接收, 然後再插返!?


