Board logo

標題: 你地大廈公共天線收唔收到DAB? [打印本頁]

作者: 80尾    時間: 2016-9-16 23:20     標題: 你地大廈公共天線收唔收到DAB?

無聊一試竟然收到
作者: wilson99hk    時間: 2016-9-19 12:33

Email 過房署, 全部公屋天線都係收唔到 ! 根本特衰政府係冇心攪 !
作者: 80尾    時間: 2016-9-19 13:42

Email 過房署, 全部公屋天線都係收唔到 ! 根本特衰政府係冇心攪 !
wilson99hk 發表於 2016-9-19 12:33

我呢度都係公屋,????過係租者置其屋既屋邨
作者: MirageKnight    時間: 2016-9-19 21:37

我呢度都係公屋,????過係租者置其屋既屋邨
80尾 發表於 2016-9-19 13:42


如果你無join個i-cable就天線係乜都有都. 因為無filter, 無remap個的. 如果你係北區. 直成琛圳個D台都收晒. join咗i-cable. 個天線位會經filter過, 做過remap.
作者: 80尾    時間: 2016-9-19 22:11

如果你無join個i-cable就天線係乜都有都. 因為無filter, 無remap個的. 如果你係北區. 直成琛圳個D台都收 ...
MirageKnight 發表於 2016-9-19 21:37

但係好奇怪我有兩條天線都係同一個放大器出一條收到dab同FM,另外一條完全收唔到dab FM淨係收到3個台,又會咁奇怪





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2