作者: bdmoon 時間: 2016-6-22 15:21 標題: 請教電視+MYTV問題
唔知有無錯板
最近想幫老人家係房裝部電視, 用途剩係係TVB. (81-85台就OK)
因為房間天線位壞咗, 室內天線試過係收唔到, 所以諗緊用MYTV.
請問而家有無邊隻牌子電視可以裝MYTV? 如果有, 操作上難唔難用? 怕佢地唔識開
如果無就可能要另外買mytv super... 但買黎睇免費台有少少浪費
或者仲有無其他方法?
另外8M bandwidth夠用嗎? thx a lot

作者: hifi 時間: 2016-6-22 15:41
拉天線吧!
作者: momo4321 時間: 2016-6-22 18:27
盒仔就唔知,但我買過,好多都好lag,但因為mytv只限香港ip睇相信會好啲。
而mytv super既頻寬,佢最低要求4MB。
作者: wklie 時間: 2016-6-22 20:31
回覆 3# momo4321
I don't believe mytv is the proper solution for you.
myTv Super is easier to operate, but its first year cost may be higher than finding someone to fix your room antenna.
作者: C_Law 時間: 2016-6-22 20:58
正路應該搞返好個天線位。
其實有什麼不妥?有無拆開睇過?間屋有無裝過有線電視/寬頻?
作者: buynaka 時間: 2016-6-23 00:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 別用我的名字 時間: 2016-6-23 02:42
拉返條天線既方法應該係方便
起馬唔洗試來試去
作者: bdmoon 時間: 2016-6-23 08:45
Thx all reply.
其實房間個天線位搬入時已壞,不過之前覺得無需要用就無整到
拆過面板啲線無甩到,唔清楚邊度壞定跟本有無駁落落天線
聽大家意見好似拉天線好啲,唔知村屋揾人由天台拉過條線會唔會好麻煩同貴?
作者: 明dD 時間: 2016-6-26 01:13
用功分器嘛,一分多,拉幾多條都得
作者: KinChungE 時間: 2016-6-26 16:39
就算android tv裝myTV app都冇用
呢D app要touch screen先好用, 電視裝左想click個掣都難

