Board logo

標題: 電視只搜到兩個台問題? [打印本頁]

作者: 200801    時間: 2016-6-9 21:09     標題: 電視只搜到兩個台問題?

電視只搜到兩個台問題?
點解?
搜極都系得TVB到同VIUTV
THANK
作者: buynaka    時間: 2016-6-9 21:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2016-6-9 23:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkicpa    時間: 2016-6-9 23:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 200801    時間: 2016-6-10 19:59

只搜到TVB全部台? 定某一個台?
hkicpa 發表於 2016-6-9 23:49



    只有兩個台
作者: 200801    時間: 2016-6-10 20:00

大廈公共天線 定 室內天線仔? 定 魚骨天線?
toylet 發表於 2016-6-9 23:29


大廈公共天線 老人院 超多人共用的
作者: hkitsewh    時間: 2016-6-10 20:09

換天線...
作者: momo4321    時間: 2016-6-10 20:12

只有兩個台
200801 發表於 2016-6-10 19:59



不可能只有兩個台喎,尤其你所講既VIUTV同TVB,兩個都位於不同頻道,如果收到TVB,一定收到翡翠同明珠,因為佢地響CH22,而VIUTV,我就未睇過,不過,理論上係係執咗亞視多出嚟既頻譜,唔知係咩頻道,不過,如果係同一頻道CH22,都應該有三個台。因為收到翡翠一定收埋明珠。
作者: 200801    時間: 2016-6-10 20:17

不可能只有兩個台喎,尤其你所講既VIUTV同TVB,兩個都位於不同頻道,如果收到TVB,一定收到翡翠同明珠, ...
momo4321 發表於 2016-6-10 20:12


系唔系D線有問題? 我本系人地條TV線一開2條線新整
作者: kachungho    時間: 2016-6-10 22:46

本帖最後由 kachungho 於 2016-6-10 22:48 編輯
不可能只有兩個台喎,尤其你所講既VIUTV同TVB,兩個都位於不同頻道,如果收到TVB,一定收到翡翠同明珠, ...
momo4321 發表於 2016-6-10 20:12

你啲料out曬/錯曬
翡翠台同明珠台已經唔係同頻(CH)
tv.PNG
http://www.ofca.gov.hk/filemanager/ofca/common/Industry/broadcasting/television/free_tv/tvbnet_c.pdf

圖片附件: tv.PNG (2016-6-10 22:46, 70.38 KB) / 下載次數 7
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1896522&k=5598bab3d60999cd1c5acc44fa79a9dc&t=1782499639&sid=57XqgBBXkU


作者: toylet    時間: 2016-6-10 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ultramanc    時間: 2016-6-11 00:17

可能要去鴨記買D天線放大器
作者: momo4321    時間: 2016-6-11 02:09

你啲料out曬/錯曬
翡翠台同明珠台已經唔係同頻(CH)
kachungho 發表於 2016-6-10 22:46



咁我真係out了,事關都冇搞好耐,連VIUTV都冇心機睇。
作者: 利記陳    時間: 2016-6-11 07:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 悟空哥哥    時間: 2016-6-11 12:45

你啲料out曬/錯曬
翡翠台同明珠台已經唔係同頻(CH)
kachungho 發表於 2016-6-10 22:46

想請問我收唔到81&99台可以點攪?用緊大廈公共天線
thanks
作者: momo4321    時間: 2016-6-11 14:43

想請問我收唔到81&99台可以點攪?用緊大廈公共天線
thanks
悟空哥哥 發表於 2016-6-11 12:45


同管業處投訴,或叫佢睇下其他單位係咪都係咁,如果人地得只有自己唔得,可能係屋內線材有問題,否則,公天叫佢搵人搞。
作者: 200801    時間: 2016-6-11 16:55

你啲料out曬/錯曬
翡翠台同明珠台已經唔係同頻(CH)
kachungho 發表於 2016-6-10 22:46

代d 咩?
D 信號收唔哂?
作者: boot    時間: 2016-6-11 17:02

Pearl 和 J2 合流了, 以前的 HD Jade 變咗 J5! 無記錯是 4 月的事....
toylet 發表於 2016-6-10 22:50

HD Jade 變咗 J5好似係2月22日(222)
作者: kachungho    時間: 2016-6-12 03:39

代d 咩?
D 信號收唔哂?
200801 發表於 2016-6-11 16:55

你見到個表有3 group台(3組訊號),
即係你只係收到其中1組訊號,另外2組訊號收得唔好
作者: analog    時間: 2016-6-12 03:51

訊號太弱。
作者: 200801    時間: 2016-6-12 07:14

你見到個表有3 group台(3組訊號),
即係你只係收到其中1組訊號,另外2組訊號收得唔好 ...
kachungho 發表於 2016-6-12 03:39



    OK ~明白
可能系TV線太過舊
作者: 明dD    時間: 2016-6-19 23:46

回覆 11# toylet


    統一係222果時調整,唔係嘅話點會賣足一個月廣告叫人重新搜臺先睇到明珠臺呢~
作者: neo338388    時間: 2016-6-20 17:55

要加放大器, 同買條靚D嘅線.  試過淘寶線收得差, 落街買過條即刻清晒.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2