標題: 【雞蛋盒介面討論】除左MTV,有邊隻盒既介面好用? [打印本頁]
作者: TH30 時間: 2016-5-14 21:57 標題: 【雞蛋盒介面討論】除左MTV,有邊隻盒既介面好用?
MTV介面好用我知,我有用
有冇用過唔同牌子既C兄可以分享下?
由於電視有內置解碼,我只作錄影用,著重點在EPG,預教錄影等功能
除了MTV,我用過V仔同8仔
V仔尚可。8仔我評為差,但我隻盒頗舊,唔肯定新出款有冇改善
作者: kofz 時間: 2016-5-15 11:59
本帖最後由 kofz 於 2016-12-16 10:14 編輯
google 新蕾Sunray4 DM800 SE SR4 三合一
唔清楚鴨記有冇人賣
因為佢係dvb-s(衛星)/dvb-c(有線)/dtmb(地面波)三合一機
不過係單tuner,不過錄影功能超強,勁過mtv
mtv 有雙台錄影限制,佢冇
我係大陸衛星網買,千鬆人仔
可內裝2.5" hdd,最大支援2t
或者外接esata hdd 都得
內置samba/FTP功能,過片到pc冇難度
因為係行linux,所以好多野玩
可以裝app睇iptv
