作者: simon2012a 時間: 2016-3-24 13:33 標題: 亞視有冇心發展OTT?
亞視離免費電視牌不足10日, 而家卻賣緊廣告會提供OTT, 但完全冇講過幾時推出, 加上四月二日後節目表全吉, 到底佢既廣播會唔會有大氣電波延續到OTT呢?
作者: redhothits 時間: 2016-3-24 13:37
無錢無人, 仲可以做d乜?
講ott係為咗快d轉手賣盤.
作者: bbbear 時間: 2016-3-24 13:38
Atv 算吧:noway:
作者: simon2012a 時間: 2016-3-24 13:41
其實司總有冇心發展電視事業? 如果有, 就唔會成日拖糧
作者: NeTZoO 時間: 2016-3-24 13:41
過左4月2日後,無人會再理佢執左定未執
作者: NeTZoO 時間: 2016-3-24 13:43
本帖最後由 NeTZoO 於 2016-3-24 13:46 編輯
曾經聽過以前d ching 講過
一個地方/國家 政府係盡量唔會比電訊/廣播公司執笠,極其量要賣盤
香港其實已經試過一間佳視,所以已經好無面,ATV 而家點解仲晌度,其實政府心知肚明
作者: buynaka 時間: 2016-3-24 14:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2016-3-24 17:14
講就天下無敵
糧都冇錢出
作者: kofz 時間: 2016-3-24 17:15
橫掂都係
搞盡佢
4k ott 亞姐
歷史留名,反超cctvb
作者: Tim999 時間: 2016-3-24 17:51
亞視下月真‧玩完 清盤人派信解僱160員工
亞洲電視臨時清盤人向亞視餘下的160名員工派發解僱信,信中列明各員工在4月1日後,將不獲續約,意味亞視將在4月2日停止運作。據了解,扣除多日復活節假期及公眾假期,解僱信要在7個工作天前交予員工,因此亞視臨時清盤人選擇在今日(24日)發信。
解僱信列明,由於亞視現時的財政狀況,雙方的僱傭關係將於4月1日結束,員工需歸還各器材、文件及能進入大埔廠房的工作證予公司。
亞視本月初重新聘用160名員工,以營運至收台,但合約訂明員工不可在下月2日前向亞視追討1月及2月份的欠薪,條款被指不公平,臨時清盤人今日再正式向這批員工派發解僱信,為亞視廣播暫劃上句號。
on.cc東網
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/ ... 0324_00822_001.html
無啦,仲有咩
作者: simon2012a 時間: 2016-3-24 20:09
而家我當亞視係空殻公司
作者: PN420 時間: 2016-3-24 22:24
我仍然估4月2日會有機會繼續,
司生可能响大陸某處起左個廣播點,
用番亞記內容同品牌,
係香港以外繼續播,
Loop節目應該成本不大,
廣告收益仍在,
問題係德勤會以多少錢轉讓亞記內容及品牌比司生。
作者: Tim999 時間: 2016-3-25 00:13
德勤聲明指亞視牌照屆滿後若再營運需向法庭申請
2016-03-24 HKT 23:47
亞洲電視臨時清盤人德勤深夜發表聲明表示,已經與中國文化傳媒達成協議,對方所提供的資金,將用作亞視營運至4月1日晚上11時59分,即亞視本地免費電視牌照到期日止,協議獲法庭批署。
德勤指出,亞洲電視現時並無充足的資金確保能於4月1日後繼續營運,包括發放進一步薪金給員工,如果亞視於4月1日後繼續營運,需再衡量此決定會否增加債務而影響債權人利益,並需要再向法庭提出相關申請。
德勤又表示,考慮到首要職責是保障公司資產,臨時清盤人不會在亞洲電視未能確保發放薪金給員工的情況下,要求員工於4月1日後繼續上班。因此,他們已向亞視員工發出終止僱傭合約通知函,4月2日生效。
http://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1250717-20160324.htm
作者: simon2012a 時間: 2016-3-25 11:16
今次4月1日真正熄機日
作者: NeTZoO 時間: 2016-3-27 15:30
本帖最後由 NeTZoO 於 2016-3-27 15:34 編輯
有人要清佢盤,舊員工要囉破險,
間公司一日未執,上面野全部要做處理左先,
所以有無ott就之後既事
屍生,有錢就比左1,2月人工啦,個3月人工都唔個邊度 跑山跑番黎,等唔駛亞洲電視即時收皮乍

