Board logo

標題: 琴晚買咗隻Prima PM-699 返黎 [打印本頁]

作者: tcks    時間: 2010-12-11 10:46     標題: 琴晚買咗隻Prima PM-699 返黎

琴晚買咗, 8:30 PM 返到屋企,9:00 PM 搞掂咗自己隻肚 + 佢,包括 up 埋 FW -( 03 Dec.)
部機使用1啲都唔難,
不過只係 Scan 到 8 個台 (青山),
依家測試緊 external HDD 裡邊嗰出 720p AVANDA ,機唔熱。

剛到手,新手階段,等緊各位用緊 698 及 699 師兄來賜教。
作者: alex008    時間: 2010-12-11 12:06

699比698貴成舊幾水,我都系喜歡698多些!

但gk-14有單載波睇sztv5可以睇英超,我姦住它多些…

我最後同個朋友交換部 gk-14回來,現在睇緊英超和西甲…嘻嘻!
作者: drwilsonng    時間: 2010-12-11 12:17

我都係用 699  
部機可以SET台號幾好的

但而家更新左 Dec 03 Firmware 後
之前錄影的 全部播返都無晒聲
作者: tcks    時間: 2010-12-11 12:44

回復 2# alex008


    貴50蚊咋喎
作者: 左介馬    時間: 2010-12-11 20:52

我岩岩買左699 $439 698就$399
作者: 小飛    時間: 2010-12-12 00:18

我都係用 699  
部機可以SET台號幾好的

但而家更新左 Dec 03 Firmware 後
之前錄影的 全部播返都無 ...
drwilsonng 發表於 2010-12-11 12:17


請問是不是即係可以set 1 號tbb, 2號 亞丘咁呀 ??

咁 698 得唔得呢 ? 因為想買部比老人家用.....
作者: erikchin    時間: 2010-12-12 14:29

CHING,
唔知有無播番錄製節目有沒有字幕?
作者: drwilsonng    時間: 2010-12-12 21:13

回復 6# 小飛


    我記得之前有POST講可以的
但唔SURE
作者: drwilsonng    時間: 2010-12-12 21:14

CHING,
唔知有無播番錄製節目有沒有字幕?
erikchin 發表於 2010-12-12 14:29



    每次播錄影
要係 remote 按 subtitle 制再SET先會有字幕
作者: erikchin    時間: 2010-12-12 23:36

回復 9# drwilsonng


    Thanks, though it is not convenient but it is good to have subtitle at least.
作者: dj408    時間: 2010-12-13 18:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小飛    時間: 2010-12-23 10:19

回復  小飛


    我記得之前有POST講可以的
但唔SURE
drwilsonng 發表於 2010-12-12 21:13


買左 698 了, off 左 LCN 就可以, thanks!
作者: seafood169    時間: 2010-12-23 12:26

請問 698 及699 錄影節目後, 清單上睇唔睇到個節目名稱架 ? 新 firmware 有冇解決哩個問題呀 ?
作者: jfile    時間: 2010-12-23 12:35

我剛剛買左698 $399, 物699 $439咋?

FW係9月, 可唔可UP?
作者: cyberoxygen    時間: 2010-12-26 02:44

本帖最後由 cyberoxygen 於 2010-12-26 02:57 編輯

CHing, 我都剛買左 699 , 請問係邊度可以 download firmware 4-Dec?
Thx!
作者: drwilsonng    時間: 2010-12-26 16:39

好老實,更新完冇野改善
而且令到未更新前錄左的片變到無聲
作者: allen2007    時間: 2010-12-26 22:02

CHing, 我都剛買左 699 , 請問係邊度可以 download firmware 4-Dec?
Thx!
cyberoxygen 發表於 2010-12-26 02:44


官網無得DOWN,我有BACKUP
http://www.xun6.net/file/291a848 ... 0+20101203.zip.html
作者: vteck    時間: 2010-12-26 22:14

官網無得DOWN,我有BACKUP
allen2007 發表於 2010-12-26 22:02



    You have 698 firmware BACKUP!
作者: allen2007    時間: 2010-12-26 22:19

You have 698 firmware BACKUP!
vteck 發表於 2010-12-26 22:14


我只得3月同5月既firmware,連9月都無
作者: vteck    時間: 2010-12-26 22:36

我只得3月同5月既firmware,連9月都無
allen2007 發表於 2010-12-26 22:19



    i need 698   9月 fimware, but can not find!
作者: EOS5    時間: 2010-12-26 22:39

搭單請問聲咩地方Prima PM-699賣$43X?我都想買部,但係高登見到都要$499,thx~
作者: 小飛    時間: 2010-12-26 22:46

岩岩見有賣dvd 碟gor 間... chexxy 有wor $418

地址可以去 價錢.com.hk check...
作者: allen2007    時間: 2010-12-26 23:06

i need 698   9月 fimware, but can not find!
vteck 發表於 2010-12-26 22:36



要上代理攪,無放過出黎
作者: vteck    時間: 2010-12-26 23:10

要上代理攪,無放過出黎
allen2007 發表於 2010-12-26 23:06


i use ACL Firmware is may,
i want update to 698 new firmware!
作者: marco173    時間: 2010-12-26 23:54

要上代理攪,無放過出黎
allen2007 發表於 2010-12-26 23:06


上去代理肯攪???
如果係我上去UP呀
作者: allen2007    時間: 2010-12-27 00:06

上去代理肯攪???
如果係我上去UP呀
marco173 發表於 2010-12-26 23:54


打電話比佢問吓仲UP唔UP得,先再上去.
作者: STRANGER    時間: 2010-12-27 10:45

搭單請問聲PM-699有無SD/MMC/MS/XD讀卡器
作者: 小飛    時間: 2010-12-28 01:51

搭單請問聲PM-699有無SD/MMC/MS/XD讀卡器
STRANGER 發表於 2010-12-27 10:45



699 冇 sd slot 架.

不過 698 個 sd slot 都唔知係咪路既, 要lor 番張卡唔可以按一下自己陣番出黎,
要用手甲"new"番出黎.....佢一係就唔好做到食得張卡咁入啦....得gor 兩三mm 比人.....
作者: jfile    時間: 2010-12-28 22:58

剛剛買左699 $419, 部698俾屋企人用

699好輕, 好似無698咁實淨
作者: NeTZoO    時間: 2010-12-29 09:45

699 冇 sd slot 架.

不過 698 個 sd slot 都唔知係咪路既, 要lor 番張卡唔可以按一下自己陣番出黎,
要 ...
小飛 發表於 2010-12-28 01:51


698 錄滿sd slot,唔識轉去usb!!!
即係sd 錄哂,就出full disk!!!!
作者: ccck2004    時間: 2010-12-29 12:21

打電話比佢問吓仲UP唔UP得,先再上去.
allen2007 發表於 2010-12-27 12:06 AM

問題係有咩分別姐, 如果無野優化到, 車錢時間雙失就無謂
作者: jfile    時間: 2010-12-30 10:44

本帖最後由 jfile 於 2010-12-30 11:18 編輯

由於屋企人住的屋苑原本有幾個台 包括鳳凰衛視(應該係模擬), 裝左698無左
請問如果換左699, 係RF out 出TV 係咪應該睇得番?
作者: 77789    時間: 2010-12-30 14:08

what is the size of harddisk support by Prima PM-699?
作者: 77789    時間: 2010-12-30 14:08

salemans told me that just support 250GB or below
作者: 小飛    時間: 2010-12-30 14:43

由於屋企人住的屋苑原本有幾個台 包括鳳凰衛視(應該係模擬), 裝左698無左
請問如果換左699, 係RF out 出TV  ...
jfile 發表於 2010-12-30 10:44



如果原本收得好, 就咁加個一開2, 一個去 698 一個去tv 都得.
作者: 小飛    時間: 2010-12-30 14:45

salemans told me that just support 250GB or below
77789 發表於 2010-12-30 14:08



下....唔係呀ma.....??

仲打算俾個 750G 佢用tim......!

有冇人用緊 698 or 699 既個hdd 大過 750G or 1T 架 ???
作者: 7G    時間: 2010-12-30 14:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cyberoxygen    時間: 2011-1-3 12:24

如果原本收得好, 就咁加個一開2, 一個去 698 一個去tv 都得.
小飛 發表於 2010-12-30 14:43



係wo, 我自己醒唔起可以加個一開二。所以先買左 699, 諗住RF有一出一入。
作者: waiwai8    時間: 2011-1-3 13:52

各位ching, 我係新手想買部機頂盒,
有朋友講好多機頂盒的usb輸出唔夠電, 用2.5"的hd唔係好得,
最好用3.5"hd(有牛)才可以, 是否真的
作者: jfile    時間: 2011-1-3 17:30

由於屋企人住的屋苑原本有幾個台 包括鳳凰衛視(應該係模擬), 裝左698無左
請問如果換左699, 係RF out 出TV  ...
jfile 發表於 2010-12-30 10:44


已解決

我將我個699換左佢地個698
作者: tcks    時間: 2011-1-3 17:42

原本買 699 係為咗個 RF out
依家覺得真係搵笨!
RF out 出 TV
analog 雪花多咗
倒不如 698 直接用 1 分 2 開比 TV 清好多
作者: jfile    時間: 2011-1-4 09:42

回復 41# tcks

如果唔開699, 我覺得analog係無咁清
作者: tcks    時間: 2011-1-4 11:39

回復  tcks

如果唔開699, 我覺得analog係無咁清
jfile 發表於 4-1-2011 09:42



    如果唔開著 699 power 我直情睇唔到 analog!
你哋都係咁嗎?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2