作者: hihihi123hk 時間: 2009-8-17 19:33 標題: usb接收棒v.s.電視卡
如題,2兩者有咩分別, 我要係電腦節黎之前做足功課先

作者: minix 時間: 2009-8-17 20:07
我覺得電視卡會耐用d , 不會好似usb接收棒有塊膠罩住, 左往散熱.
作者: hihihi123hk 時間: 2009-8-17 20:19
即係2者 無分別? 但係點解電視卡 一般都貴d ( 咁唔 流動)
作者: apple33 時間: 2009-8-17 21:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcmug08 時間: 2009-8-17 21:15
1) 同一接收晶片的高清手指, 同內置高清接收卡, 係接收力方面應該大至相同。
2) 當然, 傳統智慧會覺得內置卡比手指穩定; 但個人經驗, 兩者分別不大。
3) 兩者如何選擇, 最重要係視用途而定 - 手指比流動系統用, 內置卡就比desktop用。
4) 就散熱而言, 現在LS去到第六代的8g75高清手指, 散熱已做得幾好, 夏天操作亦僅微暖; 而8g75內置卡, 就依然要留意機箱散熱, 與暴露空氣中的手指略有不同。
作者: minix 時間: 2009-8-17 21:28
都有d平卡, 如x8557 lite $250 ,平過某d手指, 不過好不好用就不知, 我未用過.
作者: HK2046 時間: 2009-8-18 05:56
手指 散熱差 我買過會2小時 Hang 機
卡 24 小時刀睇到
作者: apple33 時間: 2009-8-18 14:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: miss1230 時間: 2009-8-18 22:40
用緊手指過熱就會hang
卡應改會穩定d~
