Board logo

標題: 想問高清手指一問~~~ [打印本頁]

作者: ngokyau    時間: 2009-3-9 11:26     標題: 想問高清手指一問~~~

Magic Pro ProHDTV Dual,   Magic Pro ProHDTV 2  和Magic Pro ProHDTV邊隻好d??
三者有什麼分別??
因為想問可以睇到高清台就可以了和要平~~~

thx~~~

[ 本帖最後由 ngokyau 於 2009-3-9 11:31 編輯 ]
作者: RoyKwan    時間: 2009-3-9 11:59

借用某本論壇大大的回post

http://lmgtfy.com/?q=magic-pro
作者: foxkit    時間: 2009-3-9 12:50

原帖由 RoyKwan 於 2009-3-9 11:59 發表
借用某本論壇大大的回post

http://lmgtfy.com/?q=magic-pro

唔好玩野!!網址有問題
作者: RoyKwan    時間: 2009-3-9 18:53

無事喎

[ 本帖最後由 RoyKwan 於 2009-3-9 18:54 編輯 ]
作者: What    時間: 2009-3-9 21:33

原帖由 foxkit 於 2009-3-9 12:50 發表

唔好玩野!!網址有問題


google.....!!!
作者: mumme    時間: 2009-3-10 01:26

玩野
but I love it





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2