標題: 睇無線D高清臺成日冇左信號 [打印本頁]
作者: carlos06 時間: 2009-3-9 01:54 標題: 睇無線D高清臺成日冇左信號
星期四五開始係咁
睇亞視D高清臺又冇事
係TM問題定我SETTING問題
作者: 電腦迷 時間: 2009-3-9 01:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: carlos06 時間: 2009-3-9 02:36
住林村用自己天線
作者: kchken 時間: 2009-3-9 07:36
可能因為落雨影響接收
作者: carlos06 時間: 2009-3-9 07:42
依家佢有時冇啦啦會叫我關硬體加速但我都冇開過
作者: momo4321 時間: 2009-3-9 11:49
唔係高清台既事,係訊號問題。
因為無線高清有事,唔等如亞視高清有事。
兩者在不同頻道,無線在CH35,亞視在CH37,咁即係話你既CH35訊號唔穩定。
作者: smart34hk 時間: 2009-3-9 11:51
我都係咁,我星五開始J2,互動新聞台,高清TVB 完全接收唔到
作者: foxkit 時間: 2009-3-9 12:28
好明顯係你訊號問題.
作者: carlos06 時間: 2009-3-9 19:55
咁即係要加個放大器?
依家開黎睇又冇事
[ 本帖最後由 carlos06 於 2009-3-9 22:43 編輯 ]

