標題: 接收問題 [打印本頁]
作者: bonnie188 時間: 2009-3-8 01:40 標題: 接收問題
我剛剛買了隻高清手指返來,如果用佢附送既天線仔加埋放大器,可以接收到13個台,當然有時高清台唔係咁stable,但用大廈天線就一個台都收唔到,唔知點解???
我上網check過我個大廈已經接收到高清+有線都upgrade左!
我3-4年前裝過有線,而家屋裡面個牆身插頭都係有線果款天線唔知有冇影響????
我是從廳拉線入房唔知有冇影響? 不過我電腦本身都有張tuner card(非高清)用同一條天線但可以scan到本身果4個台!
anyone can help me?
作者: 愛綠茶的熊貓 時間: 2009-3-8 01:59
如果係咁,可唔可以拎部電腦出個廳度試吓就咁直出收唔收到,如果收到。可能因為你由廳接線入房之後個訊號唔夠,加過放大器可能對你有幫助。
[ 本帖最後由 愛綠茶的熊貓 於 2009-3-8 02:01 編輯 ]
作者: bonnie188 時間: 2009-3-8 12:48
試過如果你你呢個方法只收到亞視果D標青台,但連本身4個台都收唔到!
作者: 愛綠茶的熊貓 時間: 2009-3-8 13:52
如果有線响你屋苑做了upgrade,而且你試到能夠收部份台,咁可能係個訊號不足了,試吓買一個放大器,最好係用F頭的,咁會有好大幫助。
作者: bonnie188 時間: 2009-3-8 19:40
F頭mean?
作者: 愛綠茶的熊貓 時間: 2009-3-8 23:08
F頭即係有線電視用嗰種頭。
