Board logo

標題: 巳有NOW TV 加個HD NOW STB會唔會比多條8M你FOR STB ?? [打印本頁]

作者: Lampard    時間: 2009-3-6 13:02     標題: 巳有NOW TV 加個HD NOW STB會唔會比多條8M你FOR STB ??

仲有$38係咪正常價??
作者: arrychiu    時間: 2009-3-6 13:06

我申請時要求佢一定要另外拉多條線。

[ 本帖最後由 arrychiu 於 2009-3-6 13:13 編輯 ]
作者: Lampard    時間: 2009-3-6 13:15

我無同佢講..會唔會叫我加錢先拉多條線架
作者: starkwong    時間: 2009-3-6 13:36

唔會,齋換STB就係齋換STB,唔會升級線路
作者: gcyf    時間: 2009-3-6 17:06

HD NOW 唔係要 18Mb 以上先申請得咩!?

[ 本帖最後由 gcyf 於 2009-3-6 17:07 編輯 ]
作者: kc0827    時間: 2009-3-6 17:57

原帖由 gcyf 於 2009-3-6 17:06 發表
HD NOW 唔係要 18Mb 以上先申請得咩!?

now tv hd channel 8M己經得
作者: PentiumD805    時間: 2009-3-6 20:16

原帖由 Lampard 於 2009-3-6 13:02 發表
仲有$38係咪正常價??

d sales $18/month搞掂





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2