作者: Lampard 時間: 2009-3-6 13:02 標題: 巳有NOW TV 加個HD NOW STB會唔會比多條8M你FOR STB ??
仲有$38係咪正常價??
作者: arrychiu 時間: 2009-3-6 13:06
我申請時要求佢一定要另外拉多條線。
[ 本帖最後由 arrychiu 於 2009-3-6 13:13 編輯 ]
作者: Lampard 時間: 2009-3-6 13:15
我無同佢講..會唔會叫我加錢先拉多條線架
作者: starkwong 時間: 2009-3-6 13:36
唔會,齋換STB就係齋換STB,唔會升級線路
作者: gcyf 時間: 2009-3-6 17:06
HD NOW 唔係要 18Mb 以上先申請得咩!?
[ 本帖最後由 gcyf 於 2009-3-6 17:07 編輯 ]
作者: kc0827 時間: 2009-3-6 17:57
now tv hd channel 8M己經得
作者: PentiumD805 時間: 2009-3-6 20:16
d sales $18/month搞掂

