作者: jeffreycheng 時間: 2009-3-4 11:27 標題: Sony 高畫質機頂盒 DST-HD100C 人仔 $499 ???
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dickykwanhk 時間: 2009-3-4 12:13
錯區wo
作者: byleung 時間: 2009-3-4 12:49
no more la
作者: ioriwong 時間: 2009-3-4 14:46
唔係聽講話延長至3月底嘛~
作者: sam2004 時間: 2009-3-4 14:59
refer to follows
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... age%3D3&page=13
作者: ricky828 時間: 2009-3-4 15:55
買左過到關嗎?
作者: superman88 時間: 2009-3-5 00:04
2.18.在賽格見有售 , 即時買了 ,
人仔 550 , 無送天線 , 原裝盒無拆開過 , 返家試機ok .
在皇崗過關大陸關口出境時被海關截查 ,
要查閱我的通行證 ,入電腦睇無問題才放行 .
記住要出示買單收條給海關睇 .
作者: DR.M 時間: 2009-3-8 00:07
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: jeffreycheng 時間: 2009-3-9 11:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sam2004 時間: 2009-3-9 12:06
jeffrey ...這機真是不錯, 若不要錄影, 真是best choice!!
尤其是那remote
如果你用sony tv, 你就會感受到那方便!!
但有些人老是拿以一部純tuner和一部h/d錄影機來比, it's not apple to apple ma
若一定要錄影的, 100c絕對不是你杯茶

作者: foxkit 時間: 2009-3-9 12:47
原帖由 superman88 於 2009-3-5 00:04 發表
2.18.在賽格見有售 , 即時買了 ,
人仔 550 , 無送天線 , 原裝盒無拆開過 , 返家試機ok .
在皇崗過關大陸關口出境時被海關截查 ,
要查閱我的通行證 ,入電腦睇無問題才放行 .
記住要出示買單收條[/COLOR]給海關睇 .
心情唔好打TAX就知...
作者: byleung 時間: 2009-3-9 13:31
原帖由 superman88 於 2009-3-5 00:04 發表
2.18.在賽格見有售 , 即時買了 ,
人仔 550 , 無送天線 , 原裝盒無拆開過 , 返家試機ok .
在皇崗過關大陸關口出境時被海關截查 ,
要查閱我的通行證 ,入電腦睇無問題才放行 .
記住要出示買單收條給海關睇 .
is RMB550 ok woo
i may buy it later on


