Board logo

標題: Sony 高畫質機頂盒 DST-HD100C 人仔 $499 ??? [打印本頁]

作者: jeffreycheng    時間: 2009-3-4 11:27     標題: Sony 高畫質機頂盒 DST-HD100C 人仔 $499 ???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dickykwanhk    時間: 2009-3-4 12:13

錯區wo
作者: byleung    時間: 2009-3-4 12:49

no more la
作者: ioriwong    時間: 2009-3-4 14:46

原帖由 byleung 於 2009-3-4 12:49 發表
no more la


唔係聽講話延長至3月底嘛~
作者: sam2004    時間: 2009-3-4 14:59

原帖由 ioriwong 於 2009-3-4 14:46 發表


唔係聽講話延長至3月底嘛~

refer to follows
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... age%3D3&page=13
作者: ricky828    時間: 2009-3-4 15:55

買左過到關嗎?
作者: superman88    時間: 2009-3-5 00:04

原帖由 ricky828 於 2009-3-4 15:55 發表
買左過到關嗎?

2.18.在賽格見有售 , 即時買了 ,
人仔 550 , 無送天線 , 原裝盒無拆開過 , 返家試機ok .
在皇崗過關大陸關口出境時被海關截查 ,
要查閱我的通行證 ,入電腦睇無問題才放行 .
記住要出示買單收條給海關睇 .
作者: DR.M    時間: 2009-3-8 00:07

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: jeffreycheng    時間: 2009-3-9 11:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sam2004    時間: 2009-3-9 12:06

jeffrey ...這機真是不錯, 若不要錄影, 真是best choice!!
尤其是那remote

如果你用sony tv, 你就會感受到那方便!!
但有些人老是拿以一部純tuner和一部h/d錄影機來比, it's not apple to apple ma
若一定要錄影的, 100c絕對不是你杯茶
作者: foxkit    時間: 2009-3-9 12:47

原帖由 superman88 於 2009-3-5 00:04 發表

2.18.在賽格見有售 , 即時買了 ,
人仔 550 , 無送天線 , 原裝盒無拆開過 , 返家試機ok .
在皇崗過關大陸關口出境時被海關截查 ,
要查閱我的通行證 ,入電腦睇無問題才放行 .
記住要出示買單收條[/COLOR]給海關睇 .

心情唔好打TAX就知...
作者: byleung    時間: 2009-3-9 13:31

原帖由 superman88 於 2009-3-5 00:04 發表

2.18.在賽格見有售 , 即時買了 ,
人仔 550 , 無送天線 , 原裝盒無拆開過 , 返家試機ok .
在皇崗過關大陸關口出境時被海關截查 ,
要查閱我的通行證 ,入電腦睇無問題才放行 .
記住要出示買單收條給海關睇 .


is RMB550 ok woo
i may buy it later on





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2