Board logo

標題: DCDTV350 新driver [打印本頁]

作者: ksw1973    時間: 2009-3-3 21:49     標題: DCDTV350 新driver

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2009-3-3 21:50

請問有無DCDTV 330新Driver?

[ 本帖最後由 回憶是很痛苦 於 2009-3-3 21:50 編輯 ]
作者: lw@live.hk    時間: 2009-3-3 21:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ksw1973    時間: 2009-3-3 21:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2009-3-3 21:53

原帖由 lw@live.hk 於 2009-3-3 21:50 發表

330同350唔係一樣既咩

兩隻係有少少唔同~~
聽聞好似係接收訊號果部份有唔同~
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2009-3-3 21:53

原帖由 ksw1973 於 2009-3-3 21:52 發表


可能也合用的....

好....我試試先~
試完再上黎報告~
作者: ksw1973    時間: 2009-3-3 21:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2009-3-3 21:57

原帖由 ksw1973 於 2009-3-3 21:55 發表


對一個用8G5另一個用8G54
但其他好似是一樣的

唔係解DMB-th訊號既晶片唔同
DCDTV 330/350兩者都係用8G54
作者: kevinkok    時間: 2009-3-3 21:58

估唔到有driver update!!
作者: tc888    時間: 2009-3-3 22:01

原帖由 ksw1973 於 2009-3-3 21:55 發表


對一個用8G5另一個用8G54
但其他好似是一樣的

2隻都係8G54,呢2隻係用唔同usb controller,所以driver唔通用
作者: byleung    時間: 2009-3-3 22:04

so far old driver is fine
dont update la
作者: ijack2001    時間: 2009-3-3 22:22

唔知有無人升級0左呢 , 有什麼改善....

我唔想佢有訊號就當 100% .....
作者: ksw1973    時間: 2009-3-3 23:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RoyKwan    時間: 2009-3-4 08:34     標題: 回覆 11# 的帖子

大大,你幫我買的手指係唔係可以update driver 呀??
作者: byleung    時間: 2009-3-4 10:39

原帖由 RoyKwan 於 2009-3-4 08:34 發表
大大,你幫我買的手指係唔係可以update driver 呀??


yes
it is for DCDTV350
you try try 1st
if there are big improvement, pls. share to us (specially for WIN 7)
作者: RoyKwan    時間: 2009-3-4 11:58     標題: 回覆 15# 的帖子

你搵我去試先
作者: byleung    時間: 2009-3-4 12:11

原帖由 RoyKwan 於 2009-3-4 11:58 發表
你搵我去試先


no la
just share to other as i dont use Win 7
(i use XP only)
作者: bchung    時間: 2009-3-4 17:05

以前我都有舊果只2875driver,凈系64bit用到
後來我查番,系msi一隻notebook嘅accesory贈品來
咁睇來msi果邊又update driver

不過舊果只就唔support mediaportal,唔知呢隻點呢
如果得嘅話我又買番支來玩玩
作者: RoyKwan    時間: 2009-3-4 21:59     標題: 回覆 17# 的帖子

大檸樂喇,DVBviewer應唔到隻手指
但windows 7 個 mc就認到喎,奇

[ 本帖最後由 RoyKwan 於 2009-3-4 22:07 編輯 ]
作者: byleung    時間: 2009-3-4 22:06

原帖由 RoyKwan 於 2009-3-4 21:59 發表
大檸樂喇,DVBviewer應唔到隻手指


win7??
swap back to the old driver ...
作者: ksw1973    時間: 2009-3-4 22:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RoyKwan    時間: 2009-3-4 22:13

掃唔到呀,仲係掃到舊手指個名

[ 本帖最後由 RoyKwan 於 2009-3-4 22:13 編輯 ]
作者: ksw1973    時間: 2009-3-4 22:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RoyKwan    時間: 2009-3-4 22:32     標題: 回覆 23# 的帖子

唔得 玩死windows 7 既 mc,認到,tm 認到,係為dvbviewer死都認唔到
作者: ksw1973    時間: 2009-3-4 22:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RoyKwan    時間: 2009-3-4 23:15     標題: 回覆 25# 的帖子

唔知喎,棄權了,用返舊driver
作者: edgar917    時間: 2009-3-5 02:07

咁我都黎趁機更新睇o下有冇分別先!多謝告知~
作者: madcc    時間: 2009-3-5 22:36

我重新開啟電腦

再在 DVBVIEWER 刪除手指 -> 確定, 掃瞄裝置

我就是這樣成功了  
作者: byleung    時間: 2009-3-6 11:04

用左
無咩唔同
(Win xp)
dvb 都無問題
作者: RoyKwan    時間: 2009-3-6 12:15     標題: 回覆 29# 的帖子

你係dvbviewer安裝成功??
作者: byleung    時間: 2009-3-6 12:16

原帖由 RoyKwan 於 2009-3-6 12:15 發表
你係dvbviewer安裝成功??



就咁run 果setup
之後就咁開dvbviwer 就睇到
咪都無再set 過
作者: 皇帝    時間: 2009-3-6 15:01

依個driver掂呀!
之前係Win7 (x64)用window's update果個, 會認到手指, 但無論TM同DVBviewer都黑畫面.
依個Driver認到又用到!

同埋之前隻神州數碼同愛國者會撞driver, 唔可以兩隻一齊用, 現在問題解決左!

圖片附件: USB2875-09.jpg (2009-3-6 15:01, 214.38 KB) / 下載次數 82
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=811050&k=b246a3e2c8ebc361360725bf3c06276b&t=1782189232&sid=4sHDK4dYya


作者: RoyKwan    時間: 2009-3-6 21:20     標題: 回覆 31# 的帖子

我dvbviewer都用到新driver喇
但唔覺有咩特別
作者: pampam    時間: 2009-3-9 20:46

update左driver!!
剛剛dvbviewer認唔到,now又認到喎

[ 本帖最後由 pampam 於 2009-3-9 20:49 編輯 ]
作者: dogplus    時間: 2009-3-10 01:14

其實新driver有咩改進?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2