作者: ksw1973 時間: 2009-3-3 21:49 標題: DCDTV350 新driver
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2009-3-3 21:50
請問有無DCDTV 330新Driver?
[ 本帖最後由 回憶是很痛苦 於 2009-3-3 21:50 編輯 ]
作者: lw@live.hk 時間: 2009-3-3 21:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ksw1973 時間: 2009-3-3 21:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2009-3-3 21:53
兩隻係有少少唔同~~
聽聞好似係接收訊號果部份有唔同~
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2009-3-3 21:53
好....我試試先~
試完再上黎報告~
作者: ksw1973 時間: 2009-3-3 21:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2009-3-3 21:57
唔係解DMB-th訊號既晶片唔同
DCDTV 330/350兩者都係用8G54
作者: kevinkok 時間: 2009-3-3 21:58
估唔到有driver update!!
作者: tc888 時間: 2009-3-3 22:01
2隻都係8G54,呢2隻係用唔同usb controller,所以driver唔通用
作者: byleung 時間: 2009-3-3 22:04
so far old driver is fine
dont update la
作者: ijack2001 時間: 2009-3-3 22:22
唔知有無人升級0左呢 , 有什麼改善....
我唔想佢有訊號就當 100% .....
作者: ksw1973 時間: 2009-3-3 23:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RoyKwan 時間: 2009-3-4 08:34 標題: 回覆 11# 的帖子
大大,你幫我買的手指係唔係可以update driver 呀??
作者: byleung 時間: 2009-3-4 10:39
yes
it is for DCDTV350
you try try 1st
if there are big improvement, pls. share to us (specially for WIN 7)
作者: RoyKwan 時間: 2009-3-4 11:58 標題: 回覆 15# 的帖子
作者: byleung 時間: 2009-3-4 12:11
no la
just share to other as i dont use Win 7
(i use XP only)
作者: bchung 時間: 2009-3-4 17:05
以前我都有舊果只2875driver,凈系64bit用到
後來我查番,系msi一隻notebook嘅accesory贈品來
咁睇來msi果邊又update driver
不過舊果只就唔support mediaportal,唔知呢隻點呢
如果得嘅話我又買番支來玩玩
作者: RoyKwan 時間: 2009-3-4 21:59 標題: 回覆 17# 的帖子
大檸樂喇,DVBviewer應唔到隻手指
但windows 7 個 mc就認到喎,奇
[ 本帖最後由 RoyKwan 於 2009-3-4 22:07 編輯 ]
作者: byleung 時間: 2009-3-4 22:06
win7??
swap back to the old driver ...
作者: ksw1973 時間: 2009-3-4 22:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RoyKwan 時間: 2009-3-4 22:13
掃唔到呀,仲係掃到舊手指個名
[ 本帖最後由 RoyKwan 於 2009-3-4 22:13 編輯 ]
作者: ksw1973 時間: 2009-3-4 22:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RoyKwan 時間: 2009-3-4 22:32 標題: 回覆 23# 的帖子
唔得
作者: ksw1973 時間: 2009-3-4 22:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RoyKwan 時間: 2009-3-4 23:15 標題: 回覆 25# 的帖子
唔知喎,棄權了,用返舊driver
作者: edgar917 時間: 2009-3-5 02:07
作者: madcc 時間: 2009-3-5 22:36
我重新開啟電腦
再在 DVBVIEWER 刪除手指 -> 確定, 掃瞄裝置
我就是這樣成功了
作者: byleung 時間: 2009-3-6 11:04
用左
無咩唔同
(Win xp)
dvb 都無問題
作者: RoyKwan 時間: 2009-3-6 12:15 標題: 回覆 29# 的帖子
你係dvbviewer安裝成功??
作者: byleung 時間: 2009-3-6 12:16
係
就咁run 果setup
之後就咁開dvbviwer 就睇到
咪都無再set 過
作者: 皇帝 時間: 2009-3-6 15:01
依個driver掂呀!
之前係Win7 (x64)用window's update果個, 會認到手指, 但無論TM同DVBviewer都黑畫面.
依個Driver認到又用到!
同埋之前隻神州數碼同愛國者會撞driver, 唔可以兩隻一齊用, 現在問題解決左!
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=811050&k=b246a3e2c8ebc361360725bf3c06276b&t=1782189232&sid=4sHDK4dYya

作者: RoyKwan 時間: 2009-3-6 21:20 標題: 回覆 31# 的帖子
我dvbviewer都用到新driver喇
但唔覺有咩特別
作者: pampam 時間: 2009-3-9 20:46
update左driver!!
剛剛dvbviewer認唔到,now又認到喎
[ 本帖最後由 pampam 於 2009-3-9 20:49 編輯 ]
作者: dogplus 時間: 2009-3-10 01:14
其實新driver有咩改進?

