Board logo

標題: 機頂盒 - V Digi or Eight? [打印本頁]

作者: saru82    時間: 2009-2-18 00:59     標題: 機頂盒 - V Digi or Eight?

請問有無人用過以下機頂盒? 邊部好 d?
1. V Digi VD-606
2. Eight HD-838 DMB-TH

Thanks!
作者: ivanwong    時間: 2009-2-18 09:22

好大機會下星期買... VD-i
作者: davidleehk    時間: 2009-2-18 09:56

V Digi VD-606 among them
作者: gunman    時間: 2009-2-18 09:59

要試下介面,舊的v仔較難用.
新的吾G
作者: davidleehk    時間: 2009-2-18 12:22

原帖由 gunman 於 2009-2-18 09:59 發表
要試下介面,舊的v仔較難用.
新的吾G


as I know all v-digi models interface are the same/similar
作者: gunman    時間: 2009-2-18 14:52

原帖由 davidleehk 於 2009-2-18 12:22 發表


as I know all v-digi models interface are the same/similar

質數ok, 不過要用顏色制set 錄影.
作者: saru82    時間: 2009-2-18 21:26

那錄影質素邊部好d?
作者: quota    時間: 2009-2-18 22:48

606 無得邊錄邊睇架喎....8 仔就可以
作者: 660    時間: 2009-2-18 23:26

原帖由 quota 於 2009-2-18 22:48 發表
606 無得邊錄邊睇架喎....8 仔就可以


無得邊錄邊睇?你指嘅喺咩情況下
我用606,但可以邊錄邊睇喎........
作者: dickxdv    時間: 2009-2-18 23:28

原帖由 660 於 2009-2-18 23:26 發表


無得邊錄邊睇?你指嘅喺咩情況下
我用606,但可以邊錄邊睇喎........


如果同Mhz 就得,
唔同的話就唔比 (我都係用606)
作者: peaceso    時間: 2009-2-19 00:06

原帖由 dickxdv 於 2009-2-18 23:28 發表


如果同Mhz 就得,
唔同的話就唔比 (我都係用606)


8仔也要同Mhz 就得

dual tuners model exception
作者: dickxdv    時間: 2009-2-19 11:05

原帖由 peaceso 於 2009-2-19 00:06 發表


8仔也要同Mhz 就得

dual tuners model exception


所以同個sales講的禁,
一係平d買黎玩(single tuner, no hdd)
一係買雙tuner +有內置hdd (一路錄一路睇其他mhz 頻道都得)
作者: E680i    時間: 2009-2-19 22:21

原帖由 saru82 於 2009-2-18 00:59 發表
請問有無人用過以下機頂盒? 邊部好 d?
1. V Digi VD-606
2. Eight HD-838 DMB-TH

Thanks!



如果考慮買 VD-606
不如貴少少買 VD-i
160 GB $1,950
雙 tuner 及內置 可更換HD
用住先
遲 D HD 再平
去腦場買多隻 大 GB 自己換
作者: gunman    時間: 2009-2-20 10:45

160 係吾多夠...
high def 8G per hr ...20hr only
作者: ivanwong    時間: 2009-2-20 11:21

原帖由 E680i 於 2009-2-19 22:21 發表
如果考慮買 VD-606
不如貴少少買 VD-i
160 GB $1,950
雙 tuner 及內置 可更換HD
用住先
遲 D HD 再平
去腦場買多隻 大 GB 自己換


我都考慮今日買 VD-i
作者: Handsome    時間: 2009-2-20 11:40

但Eight HD500GT 有雙Tuner , 有500G HDD冇得自己換
作者: 829036    時間: 2009-2-21 12:33

想問下2隻各有咩好處啊?

小弟都諗緊買咩
作者: wl    時間: 2009-2-21 23:09

原帖由 Handsome 於 2009-2-20 11:40 發表
但Eight HD500GT 有雙Tuner , 有500G HDD冇得自己換


vd-i 都係雙tuner....
可以換hd.....不過就細d...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2