Board logo

標題: Power DVD8 比 DVD Viewer 用 decoding [打印本頁]

作者: Midas    時間: 2009-2-17 17:08     標題: Power DVD8 比 DVD Viewer 用 decoding

小弟剛買咗 DVD Viewer 用, 很滿意!但喺我用既 Power DVD8 喺 trial version 黎!我唔會用個 Power DVD, 過咗30日重可唔可以一直比 DVD Viewer 用黎做 decoding? 謝謝
作者: sk2k    時間: 2009-2-17 20:35

set 快個鐘 30日後試下咪知 lor...
作者: alexvivin    時間: 2009-2-17 22:13

No problem even the trial version expired.
作者: Midas    時間: 2009-2-17 23:40

Thanks alexvivin
作者: sean_qil    時間: 2009-2-18 19:39

可以,
trial 只係唔比你用powerdvd
但decode 就可以繼續
作者: Midas    時間: 2009-2-20 22:53

原帖由 sean_qil 於 2009-2-18 19:39 發表
可以,
trial 只係唔比你用powerdvd
但decode 就可以繼續

Thank you for replying





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2