作者: Midas 時間: 2009-2-17 17:08 標題: Power DVD8 比 DVD Viewer 用 decoding
小弟剛買咗 DVD Viewer 用, 很滿意!但喺我用既 Power DVD8 喺 trial version 黎!我唔會用個 Power DVD, 過咗30日重可唔可以一直比 DVD Viewer 用黎做 decoding? 謝謝
作者: sk2k 時間: 2009-2-17 20:35
set 快個鐘 30日後試下咪知 lor...
作者: alexvivin 時間: 2009-2-17 22:13
No problem even the trial version expired.
作者: Midas 時間: 2009-2-17 23:40
Thanks alexvivin
作者: sean_qil 時間: 2009-2-18 19:39
可以,
trial 只係唔比你用powerdvd
但decode 就可以繼續
作者: Midas 時間: 2009-2-20 22:53
Thank you for replying

