作者: ocake 時間: 2009-2-14 13:25 標題: DVBViewer 4 亂碼能解決嗎?
在 DVBViewer 4 節目表(Timeline)下詳細(Details)出現亂碼 ! 請問高手該如果解決?
敲敯 癩摥漬???獰散琠牡瑩漬′?
台商故事
節目內容主要報導,台商在大陸創業的真實故事,通過一個個成功典型的報導,折射出祖國大陸的勃勃生機和廣闊市場,說明祖國大陸是台灣經濟發展的腹地.
?敲敯 - Audio, stereo (2 channel)
癩摥漬???獰散琠牡瑩漬′? - Video, 4:3, 25 Hz
作者: Oops 時間: 2009-2-14 13:29
Windows 既 regional setting 係咪 Chinese (Hong Kong) ?
DVBViewer 既 EPG preferred language 係咪 Chinese ?
作者: HT8280 時間: 2009-2-14 13:35
Vista?
作者: ocake 時間: 2009-2-14 13:39 標題: 回覆 2# 的帖子
謝謝高手回覆,下面附上截圖:
[ 本帖最後由 ocake 於 2009-2-14 13:41 編輯 ]
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=801576&k=7a6eb3e6e4ab8e74f6ee0e9208173e17&t=1782189568&sid=1ljbVPFeQkA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=801577&k=e503c67a23e40607bfd0144900a76c2b&t=1782189568&sid=1ljbVPFeQkA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=801578&k=9f532c76b8797e96ab69cc4ba434935b&t=1782189568&sid=1ljbVPFeQkA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=801579&k=e25b7dd1419440aad731ae1026b6687b&t=1782189568&sid=1ljbVPFeQkA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=801580&k=fb22331db7298d4d73e2394b673e72d1&t=1782189568&sid=1ljbVPFeQkA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=801582&k=882ee345e44b2fc0c525b4d8386000ec&t=1782189568&sid=1ljbVPFeQkA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=801583&k=7d6005c5bfe89331669c890b1ef6b147&t=1782189568&sid=1ljbVPFeQkA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=801584&k=e508c355474f63aa163a2bdfcb8fa9cb&t=1782189568&sid=1ljbVPFeQkA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=801585&k=fcccf11f0f943e7cb49cc1552d891a6a&t=1782189568&sid=1ljbVPFeQkA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=801586&k=4c1ecfa98a2193626cef0ad1b7a6852b&t=1782189568&sid=1ljbVPFeQkA

作者: hklam 時間: 2009-2-14 13:40
?敲敯 - Audio, stereo (2 channel)
癩摥漬???獰散琠牡瑩漬′? - Video, 4:3, 25 Hz
呢兩句 DVBV 作者講過 fix 唔到
除非 DVBV 重寫核心及增加支援 Unicode
作者: ocake 時間: 2009-2-14 13:44 標題: 回覆 5# 的帖子
謝謝hklam兄的回應
作者: 鬼仔666 時間: 2009-2-14 18:05
咁就慘喇,今時今日仲寫啲唔支緩Unicode嘅嘢出嚟,真係西歐(德國)佬先會,美國佬都少咗喇 Orz...
作者: hklam 時間: 2009-2-14 18:54 標題: 回覆 7# 的帖子
成日都畀人嘈佢改善
好似呢 d post 咁
http://www.dvbviewer.info/forum/index.php?showtopic=27458
http://www.dvbviewer.info/forum/index.php?showtopic=30271
作者: szeto236 時間: 2009-2-14 21:07
唔支援Unicode搞到有D rss出唔到

