Board logo

標題: [圖片] 天竜浜名湖線 うなぴっぴごー [打印本頁]

作者: MelonGx    時間: 2021-4-10 13:11     標題: 天竜浜名湖線 うなぴっぴごー

本帖最後由 MelonGx 於 2021-4-10 13:14 編輯

https://imgur.com/a/jakAk5k

Sony RX1R all AF settings
1/250 F11 ISO100
有 ARW 檔案
今日大晴天影出嚟
覺得字唔夠清,邊緣唔夠銳利,第二張左邊menu睇唔到
係我技術屎,定相機性能有限?
作者: 必思    時間: 2021-4-10 14:10

技術屎既機會大d
作者: MelonGx    時間: 2021-4-10 14:17

技術屎既機會大d
必思 發表於 2021-4-10 14:10

腳架有冇用?
作者: 必思    時間: 2021-4-10 15:05

回覆 3# MelonGx


    方向唔正確,你再諗諗
作者: MelonGx    時間: 2021-4-10 15:27

本帖最後由 MelonGx 於 2021-4-10 15:34 編輯

回覆 4# 必思

All manual required?
我試咗光圈,細就暗好多,大冇改善
唔通要增加曝光時間?咁就必須要三脚架,唔係會手震
架車今年7月就冇了,要把握機會影好啲
作者: 必思    時間: 2021-4-10 15:40

我記得呢部機光圈收到咁上下就因散射而邊位變差
如果試咗開番大少少光圈冇改善,咁唯有用腳架影完後製疊相或拼相
作者: 必思    時間: 2021-4-10 15:45

本帖最後由 必思 於 2021-4-10 16:09 編輯

Deleted
作者: MelonGx    時間: 2021-4-10 15:47

本帖最後由 MelonGx 於 2021-4-10 15:51 編輯
我記得呢部機光圈收到咁上下就因散射而邊位變差
如果試咗開番大少少光圈冇改善,咁唯有用腳架影完後製疊相 ...
必思 發表於 2021-4-10 15:40

我用咗F22 F16 F13都係完全一樣
不過對焦完全靠部機自動,有冇影響?

oh no 我搞反咗概念
F值細先係光圈大
不過F值細咗會成張相變暗,要加曝光補償
下次去試下
作者: 必思    時間: 2021-4-10 15:51

呢部機收細光圈到f8之後邊位就會變差
作者: MelonGx    時間: 2021-4-10 16:00

本帖最後由 MelonGx 於 2021-4-10 16:09 編輯
BTW,張相曝光唔正確
必思 發表於 2021-4-10 15:45

即係下次要帶脚架,用F8,EV+0.5~3.0逐個試,好大機會要手動對焦
作者: 必思    時間: 2021-4-10 16:17

即係下次要帶脚架,用F8,EV+0.5~3.0逐個試,好大機會要手動對焦
MelonGx 發表於 2021-4-10 16:00



    之前睇錯,我部機睇戲較光咗
作者: 必思    時間: 2021-4-10 18:35

要留意左面個menu唔係同架火車在同一焦平,要完全同架火車一樣清楚唯有疊相
作者: HAKAIDER    時間: 2021-4-10 19:42

要留意左面個menu唔係同架火車在同一焦平,要完全同架火車一樣清楚唯有疊相 ...
必思 發表於 2021-4-10 18:35



除左焦距有別外

車身光暗同左方摭陰位的光暗, 差距也太大了吧..............





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2