作者: oYueno 時間: 2015-5-2 22:49 標題: 2015濕地公園
本帖最後由 oYueno 於 2015-5-2 23:03 編輯
https://www.flickr.com/photos/99032526@N02/sets/72157652248445246/
DSC03348 by yyt800, on Flickr
DSC03345 by yyt800, on Flickr
DSC03261 by yyt800, on Flickr
. by yyt800, on Flickr
DSC03095 by yyt800, on Flickr
DSC03244 by yyt800, on Flickr作者: Annoymouse 時間: 2015-5-2 22:52
無圖既師兄??
作者: oYueno 時間: 2015-5-2 23:04
本帖最後由 oYueno 於 2015-5-3 10:54 編輯
回覆 2# Annoymouse
補圖了
. by yyt800, on Flickr
. by yyt800, on Flickr作者: tolo2036 時間: 2015-5-3 15:45
很靚!是用什麼器材影的呢?
作者: wingkps2 時間: 2015-5-3 16:12
點有咁多虫..個日我去左.冇啊.
作者: oYueno 時間: 2015-5-3 21:59
Sony A77II
Sigma MACRO 105mm F2.8 EX DG OS HSM
Tamron SP 70-300mm f/4-5.6
我都唔知點解,見有人影我又影囉.重點是蟲蟲好比面不會飛來飛去.蝴蝶我一隻都影唔到.

