Board logo

標題: [圖片] 2015濕地公園 [打印本頁]

作者: oYueno    時間: 2015-5-2 22:49     標題: 2015濕地公園

本帖最後由 oYueno 於 2015-5-2 23:03 編輯

https://www.flickr.com/photos/99032526@N02/sets/72157652248445246/
DSC03348 by yyt800, on Flickr

DSC03345 by yyt800, on Flickr

DSC03261 by yyt800, on Flickr

. by yyt800, on Flickr

DSC03095 by yyt800, on Flickr

DSC03244 by yyt800, on Flickr
作者: Annoymouse    時間: 2015-5-2 22:52

無圖既師兄??
作者: oYueno    時間: 2015-5-2 23:04

本帖最後由 oYueno 於 2015-5-3 10:54 編輯

回覆 2# Annoymouse

補圖了

. by yyt800, on Flickr

. by yyt800, on Flickr
作者: tolo2036    時間: 2015-5-3 15:45

很靚!是用什麼器材影的呢?
作者: wingkps2    時間: 2015-5-3 16:12

點有咁多虫..個日我去左.冇啊.
作者: oYueno    時間: 2015-5-3 21:59

很靚!是用什麼器材影的呢?
tolo2036 發表於 2015-5-3 15:45


Sony A77II
Sigma MACRO 105mm F2.8 EX DG OS HSM
Tamron SP 70-300mm f/4-5.6

點有咁多虫..個日我去左.冇啊.
wingkps2 發表於 2015-5-3 16:12

我都唔知點解,見有人影我又影囉.重點是蟲蟲好比面不會飛來飛去.蝴蝶我一隻都影唔到.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2