作者: chiushing01 時間: 2015-3-28 09:41 標題: 嘉道理蜜蜂王子
本帖最後由 chiushing01 於 2015-3-28 09:56 編輯
好多存貨, D4+百微+1.4X
花展都係拍蜜蜂的好地方,但小弟怕多人,影得唔夠投入,又怕停得耐阻到人
用左1.4X後套近攝環都等人收留, 成$1000架, 用過一兩次
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1776588&k=77aba92c4fd0577a0242186727275628&t=1782402768&sid=1lYrGyUukY2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1776589&k=9c5ca312fe828ed16ceb64c9e64937a8&t=1782402768&sid=1lYrGyUukY2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1776590&k=07b48ef1b1430fe53cbef9aa98051149&t=1782402768&sid=1lYrGyUukY2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1776591&k=e5681797a965459fa2cc2146ca6d9f5f&t=1782402768&sid=1lYrGyUukY2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1776592&k=9fb30f1c69b118bd8a50bbf4af3b9fba&t=1782402768&sid=1lYrGyUukY2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1776593&k=c011601297264967dbc6d2e7cad50208&t=1782402768&sid=1lYrGyUukY2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1776594&k=a5f6d8695702cea05efd04fd94e13a07&t=1782402768&sid=1lYrGyUukY2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1776595&k=24dd2918db100dd90cb4175168571813&t=1782402768&sid=1lYrGyUukY2

作者: tolo2036 時間: 2015-3-28 10:35
真係好鍾意01師兄這輯相,你係得嘅!
作者: free3sky 時間: 2015-3-28 12:10
Good shot
作者: cadboy 時間: 2015-3-28 12:11
散景舒服自然,真係好得!
作者: iamgozilla 時間: 2015-3-28 12:24
1,5,8 好靚啊
作者: chantaktim0 時間: 2015-3-28 12:44
正呀,花展啲花好殘

作者: chiushing01 時間: 2015-3-28 19:48
回覆 2# tolo2036
thanks brother. 我都係鍾意你另類批評多啲, 比我有機會思考吓
作者: chiushing01 時間: 2015-3-28 19:49
thanks 樓上 all brothers
作者: raisin 時間: 2015-3-30 09:00
我鐘意 #2
