Board logo

標題: 胡裡胡塗畢業之旅 [打印本頁]

作者: whk1992    時間: 2014-6-27 00:30     標題: 胡裡胡塗畢業之旅

本帖最後由 whk1992 於 2014-6-27 09:44 編輯

小弟胡裡胡塗去讀書
然後胡裡胡塗畢業了
剛剛胡裡胡塗亂拍一通
有啲相味精過多, 抱歉喇

五日入面大概係咁走了

全部都係用XZ-1影。好多相都有用Polarizer幫手 (仲學緊幾時先要用...)

Seattle ---> Leavenworth via U.S. 2 ---> Spokane ---> Coeur d'Alene via I-90 ---> Yellowstone N. Entr.
                                                                                                                                                                       |
                                                                                                                                                                       |
                                                                                                                                                               Yellowstone
                                                                                                                                                                       |
                                                                                                                                                                       |
Seattle <---     North Bend via I-90         < ---         Spokane  <--- Wallace, ID <---      West Yellowstone

Right Click -> View Image睇大圖。我廢時全部Full Size show出來了

Leavenworth, WA

去過呢度幾次喇, 所以今次無話點影啲歐陸建築。有機會來呢度的話, 不妨去Munchen Haus 食隻熱狗同叫杯啤酒。佢隻皇牌Big Bob's 加埋啲apple cider sauerkraut 堅係好食。仲有隻咖哩汁好惹味 。 呢間舖頭向來多人, 你好彩搵到樓上雅座的話堅係正, 因為係對正啲高山食嘢。


成條街都係呢啲建築。如果入去餐廳食的話個個侍應都著哂德國民族服飾。


Dry Falls, WA
食完飯就沿U.S. 2繼續向東走。停咗喺Dry Falls一陣。夏天去的話呢度有間雪糕舖, 入去叫隻Huckleberry味食
山區地方周圍都係呢啲峽谷喇~

作者: whk1992    時間: 2014-6-27 00:31

本帖最後由 whk1992 於 2014-6-27 00:39 編輯

Spokane, WA
市中心有個水力發電站, 堅係靚。






然後見到個阿伯係度......


Coeur d'Alene, ID
朝早喺湖邊行咗轉






Saint Regis, MT
停咗陣休息吓

作者: whk1992    時間: 2014-6-27 00:31

本帖最後由 whk1992 於 2014-6-27 00:43 編輯

Yellowstone National Park
無乜話影得多相, 反正都係陪兩老周圍行吓。啲巴士團來衝衝、去衝衝。有機會先自己再來過。



.





.





.

.












Old Faithful嗰度影得唔靚, 算數
作者: whk1992    時間: 2014-6-27 00:31

本帖最後由 whk1992 於 2014-6-27 00:47 編輯

West Yellowstone, MT
喺度過夜



.




成個鎮都係西部牛仔feel

.


又係影日落。上次影就黑過墨豆 (http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2095482), 今次就試吓光啲 (說穿了, 其實就係HDR嘛)


仲係舊裝修




呢隻狗仔好慘, 個主人入咗間燒烤餐廳, 佢就得個聞字無得食

作者: whk1992    時間: 2014-6-27 00:44

Wallace, ID
呢個鎮幾乎因I-90擴建而被拆毀, 好彩有人同聯邦政府抗衡, 城鎮得以保存。後來好多樓宇都以納入National Register of Historic Places, 受法律保護, 連政府都唔準搞。








Moses Lake
回程時喺度停咗陣


Columbia River (近Grant County, WA)



完。 我喺North Bend 就走咗了, 兩老就跟團返溫哥華。
作者: raisin    時間: 2014-6-27 09:34

美國畢業之旅, 好玩呀~
不過要影相都係自己去, 或者同一兩個攝友一齊去會好D~
好似有唔少HDR相... @@
作者: whk1992    時間: 2014-6-27 09:43

美國畢業之旅, 好玩呀~
不過要影相都係自己去, 或者同一兩個攝友一齊去會好D~
好似有唔少HDR相... @@ ...
raisin 發表於 2014-6-27 09:34


總共有九張HDR相

自己去/同攝友一齊去真係最好
我自己想留低影, 但同行嘅又未必相停低
始終各人睇嘅嘢唔同, 好難強求人地等我......
作者: chantaktim0    時間: 2014-6-27 12:27

黃石很美,值得再去
作者: sam1989    時間: 2014-6-27 13:52

影得好靚  多謝post
作者: silverboy    時間: 2014-6-27 14:37

ching影得好靚喎
外國地方大, 人影都唔多
作者: whk1992    時間: 2014-6-27 15:06

ching影得好靚喎
外國地方大, 人影都唔多
silverboy 發表於 2014-6-27 14:37


五點起身入公園先唔多人咋
作者: whk1992    時間: 2014-6-27 15:08

影得好靚  多謝post
sam1989 發表於 2014-6-27 13:52


景靚就點影都靚啦
作者: silverboy    時間: 2014-6-27 19:46

五點起身入公園先唔多人咋
whk1992 發表於 2014-6-27 15:06



    辛苦晒
作者: sam1989    時間: 2014-6-28 00:03

景靚就點影都靚啦
whk1992 發表於 2014-6-27 15:08



    都要有好構圖才影到靚相,你的思維好高
作者: ()下()    時間: 2014-6-28 02:42

睇完樓主既相,有想去既衝動
作者: raisin    時間: 2014-6-28 03:02

五點起身入公園先唔多人咋
whk1992 發表於 27-6-2014 15:06


同意, 正常時間D熱門地方一樣多人 之前去yosemite就係咁
作者: whk1992    時間: 2014-6-28 03:55

同意, 正常時間D熱門地方一樣多人 之前去yosemite就係咁
raisin 發表於 2014-6-28 03:02


去到Old Faithful嗰度咪又係人山人海





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2