作者: whk1992 時間: 2014-6-27 00:30 標題: 胡裡胡塗畢業之旅
本帖最後由 whk1992 於 2014-6-27 09:44 編輯
小弟胡裡胡塗去讀書
然後胡裡胡塗畢業了
剛剛胡裡胡塗亂拍一通
有啲相味精過多, 抱歉喇
五日入面大概係咁走了
全部都係用XZ-1影。好多相都有用Polarizer幫手 (仲學緊幾時先要用...)
Seattle ---> Leavenworth via U.S. 2 ---> Spokane ---> Coeur d'Alene via I-90 ---> Yellowstone N. Entr.
|
|
Yellowstone
|
|
Seattle <--- North Bend via I-90 < --- Spokane <--- Wallace, ID <--- West Yellowstone
Right Click -> View Image睇大圖。我廢時全部Full Size show出來了
Leavenworth, WA
去過呢度幾次喇, 所以今次無話點影啲歐陸建築。有機會來呢度的話, 不妨去Munchen Haus 食隻熱狗同叫杯啤酒。佢隻皇牌Big Bob's 加埋啲apple cider sauerkraut 堅係好食。仲有隻咖哩汁好惹味

成條街都係呢啲建築。如果入去餐廳食的話個個侍應都著哂德國民族服飾。

Dry Falls, WA
食完飯就沿U.S. 2繼續向東走。停咗喺Dry Falls一陣。夏天去的話呢度有間雪糕舖, 入去叫隻Huckleberry味食
山區地方周圍都係呢啲峽谷喇~

作者: whk1992 時間: 2014-6-27 00:31
本帖最後由 whk1992 於 2014-6-27 00:39 編輯
Spokane, WA。
市中心有個水力發電站, 堅係靚。



然後見到個阿伯係度......

Coeur d'Alene, ID
朝早喺湖邊行咗轉



Saint Regis, MT
停咗陣休息吓

作者: whk1992 時間: 2014-6-27 00:31
本帖最後由 whk1992 於 2014-6-27 00:43 編輯
Yellowstone National Park
無乜話影得多相, 反正都係陪兩老周圍行吓。啲巴士團來衝衝、去衝衝。有機會先自己再來過。


.



.



.

.






Old Faithful嗰度影得唔靚, 算數
作者: whk1992 時間: 2014-6-27 00:31
本帖最後由 whk1992 於 2014-6-27 00:47 編輯
West Yellowstone, MT
喺度過夜


.


成個鎮都係西部牛仔feel

.

又係影日落。上次影就黑過墨豆 (http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2095482), 今次就試吓光啲 (說穿了, 其實就係HDR嘛)

仲係舊裝修


呢隻狗仔好慘, 個主人入咗間燒烤餐廳, 佢就得個聞字無得食

作者: whk1992 時間: 2014-6-27 00:44
Wallace, ID
呢個鎮幾乎因I-90擴建而被拆毀, 好彩有人同聯邦政府抗衡, 城鎮得以保存。後來好多樓宇都以納入National Register of Historic Places, 受法律保護, 連政府都唔準搞。




Moses Lake
回程時喺度停咗陣

Columbia River (近Grant County, WA)

完。 我喺North Bend 就走咗了, 兩老就跟團返溫哥華。
作者: raisin 時間: 2014-6-27 09:34
美國畢業之旅, 好玩呀~
不過要影相都係自己去, 或者同一兩個攝友一齊去會好D~
好似有唔少HDR相... @@
作者: whk1992 時間: 2014-6-27 09:43
總共有九張HDR相
自己去/同攝友一齊去真係最好
我自己想留低影, 但同行嘅又未必相停低
始終各人睇嘅嘢唔同, 好難強求人地等我......
作者: chantaktim0 時間: 2014-6-27 12:27
黃石很美,值得再去
作者: sam1989 時間: 2014-6-27 13:52
影得好靚 多謝post
作者: silverboy 時間: 2014-6-27 14:37
ching影得好靚喎
外國地方大, 人影都唔多
作者: whk1992 時間: 2014-6-27 15:06
五點起身入公園先唔多人咋
作者: whk1992 時間: 2014-6-27 15:08
景靚就點影都靚啦
作者: silverboy 時間: 2014-6-27 19:46
辛苦晒
作者: sam1989 時間: 2014-6-28 00:03
都要有好構圖才影到靚相,你的思維好高
作者: ()下() 時間: 2014-6-28 02:42
睇完樓主既相,有想去既衝動
作者: raisin 時間: 2014-6-28 03:02
同意, 正常時間D熱門地方一樣多人
作者: whk1992 時間: 2014-6-28 03:55
去到Old Faithful嗰度咪又係人山人海

