作者: ahshing 時間: 2014-6-20 13:01 標題: 分享個人微電影既第一次
本帖最後由 ahshing 於 2014-6-20 14:46 編輯
一貫做法,兩台a99拍攝
鏡頭用左:
Sigma 35/1.4
Sigma 50/1.4
Minolta 85/1.4GD
Tamron 90/2.8 Macro USD
Sony 16-35ZA
Sony 24-70ZA
Sigma 70-200 OS HSM
經過今次既微電影拍攝,原來相機/器材真係唔係d咩問題,有兩樣野先係最最最緊要:
劇本
場記
不過都希望將來有機會用a7s同4K去拍更加好既作品吧!
https://vimeo.com/98623467
https://www.youtube.com/watch?v=D-GHjpIp9UI
作者: killuakam 時間: 2014-6-20 13:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahshing 時間: 2014-6-20 14:55
加左youtube link,試下會唔會睇得返?
開頭果度係企位企得衰,但快閃影得兩take,已經揀左冇咁衰果take
現場音果度其實全部有特登出既都有adjust過,有時好靚既speaker或者earphone會聽到,但普通speaker同手機又會聽唔到,所以都係就返普通speaker同手機聽到既為主,至於買介子既VO因為唔重要,但係又想聽到d,所以調到剛剛俾bgm cover左而又知道佢大概講d乜就算了,haha
anyway,感謝你既comment!
作者: micros 時間: 2014-6-21 19:28
技巧上我唔識﹐故仔就有o的意見。
成年事似係 wedding day 交代相識經過咁﹐而且係一個偏向平淡o既故事。
雖然﹐現實上大多數o既愛情故事都唔係驚天地泣鬼神o既。
作者: killuakam 時間: 2014-6-22 10:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: beacher 時間: 2014-6-22 10:39
一貫做法,兩台a99拍攝
鏡頭用左:
Sigma 35/1.4
Sigma 50/1.4
Minolta 85/1.4GD
Tamron 90/2.8 Macro USD ...
ahshing 發表於 2014-6-20 13:01
某D shot 用 steadicam, 幾唔錯, 好似 3:07 ;
但 成條片D 色有少少怪, (包括 tune 色同 wb) 好似 3:47 > 3:50,
同埋大部份 scene 都有少少 under
BTW HKEPC 好少見人POST 片, CHING 既嘗試值得一讚, 加上要拍一條片真係唔易, GD TRY CHING
作者: ahshing 時間: 2014-6-22 12:30
本帖最後由 ahshing 於 2014-6-22 12:31 編輯
haha,堅係好平淡,本來最有得玩果個gimmick新郎哥唔俾我地玩
所以...唯有如實報道
兩個camman,兩部機,拍左兩日(一日1hr同一日12-8pm)
花得最多時間都係編劇,畫story board同editing
某D shot 用 steadicam, 幾唔錯, 好似 3:07 ;
但 成條片D 色有少少怪, (包括 tune 色同 wb) 好似 3:47 ...
beacher 發表於 2014-6-22 10:39
全部shot都有做過color grade, tune到偏黃少少。另外本身我唔鍾意高光位爆,所以影野係偏向un少少再推返出黎,同sony機拍都可能同大家平時睇慣canon機既唔同,膚色會係最大分別
不過我知有幾個shot d色的確係特別衰既,條片會晌下年一月一對主角既wedding day裡面播,可能過左幾個月之後會再拎出黎fine tune多一次,或者到時會有唔同既睇法
anyway,感謝大家既comment,我會繼續努力!
作者: beacher 時間: 2014-6-22 12:38
我明白,
但3:47 > 3:50
同一個場, 3:47 明顯藍過 3:50 4-500K
作者: 我係小魚兒 時間: 2014-6-22 13:08
本帖最後由 我係小魚兒 於 2014-6-22 13:11 編輯
好勁勁呀!!
師兄係高手
其實拍依D片 真係要到A7S咩@@?
作者: ahshing 時間: 2014-6-22 13:33
都有機會係兩部機未對肺造成既問題(steadicam同static shot係兩部機)
以後我會留意下
作者: ahshing 時間: 2014-6-22 13:34
a7s有4k full pixel readout,sharpness會高d,畫面可以crop多d
另外120fps又可以玩d超慢鏡效果,而家呢條片用a99拍50p,慢鏡只限去到2x slowmo
作者: beacher 時間: 2014-6-22 13:36
BTW , 我岩岩睇左 ching 你其他 wedding 片, GOOD !
但同你呢條 微電影 都有幾大落差,
同一個 cam man / editor ?
作者: 我係小魚兒 時間: 2014-6-22 13:51
a7s有4k full pixel readout,sharpness會高d,畫面可以crop多d
另外120fps又可以玩d超慢鏡效果,而家呢條片 ...
ahshing 發表於 2014-6-22 13:34
Y唔考慮GH4?@@ 有300fps... 不過你又多SONY鏡又真既....
作者: ahshing 時間: 2014-6-22 14:33
本帖最後由 ahshing 於 2014-6-22 14:35 編輯
全部自己搞掂haha
下次會更努力!
作者: ahshing 時間: 2014-6-22 14:36
係鏡頭問題
a7s其實我都唔會買,係買都應該係a99m2
作者: 我係小魚兒 時間: 2014-6-22 14:44
係LOW 你用開大機...唔好轉細機LA 你都有A6000 啦
作者: ahshing 時間: 2014-6-22 16:06
如果等到sponsor借用,我又唔介意用部a7s拍d片出黎
作者: 我係小魚兒 時間: 2014-6-22 16:21
支持你...等你大作呀 師兄
作者: andywinky 時間: 2014-6-22 18:46
ahsing 加油, 雖然我唔識拍片, 又無拍片的技術, 所以比唔到意見你。但我覺得真係唔錯, 多啲上載作品。
作者: ahshing 時間: 2014-6-22 19:18
感謝各位支持
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-6-22 19:47
故事 分鏡 拍攝都很好
作者: carmenlai1219 時間: 2014-6-22 22:48
期待師兄更多的作品
作者: KoBe@Lakers 時間: 2014-6-23 21:23
作為一個外行人,我睇演員多D,唔知係咪我心理問題,硬係覺得人地拍得咁怕醜唔係幾好意思睇落去咁
作者: hongkongiron 時間: 2014-6-24 20:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amb_cpl 時間: 2014-6-25 13:11
SORRY... 我冇睇晒... 我以為賣緊必利痛廣告(微電影) 添~~~
作者: ahshing 時間: 2014-6-25 17:57
所以我都盡量想縮短到五分半鐘左右,今年底會再revise
作者: ahshing 時間: 2014-6-25 17:58
d藥晌成個七分半既故仔出現左唔夠20秒...
作者: amb_cpl 時間: 2014-6-26 10:58
回覆 27# ahshing
因為我淨係睇到 3分半鐘嘛~

作者: naomi 時間: 2014-6-26 11:36
本帖最後由 naomi 於 2014-6-26 11:37 編輯
主角有明顯受藥物影響 ,
才作出決定 ....
( 引用錯位 )

