Board logo

標題: 沙田萬佛寺 [打印本頁]

作者: doraemon123    時間: 2014-4-14 01:53     標題: 沙田萬佛寺

好耐無出post啦,臨近學期尾無乜時間影相
終於係早幾日搵到啲時間行上萬佛寺影
(其實再早幾日已經嘗試過上去,但行錯左去左寶福山

今次都係用GRD4影 應該全部都有加埋GW-2黎影
後製落左啲味精

#1
係沙田火車站出左之後
行15至20分鐘已經去到山腰


#2
準備到達之前
會見到好多尊佛像
名~不~虛~傳~


#3
一入到個景觀


#4
萬佛寺 千手觀音


#5


#6
入塔睇睇先


#7
到塔頂


其實係香港除左街拍 想搵下啲題材影真係唔難
可能大家返工返學既附近就已經有
總有一個喺左近

Facebook Page|Dorason Photography
https://www.facebook.com/dorasonhk
作者: raisin    時間: 2014-4-14 09:15

回復 1# doraemon123

只諗起百式觀音...
作者: andywinky    時間: 2014-4-14 09:42

個天色幾好, 藍天白雲,
其實我都好鐘意影相, 但有了小朋友後, 影相的次數漸漸減少, 同埋影相既地方距離屋企越來越近。
作者: lv123    時間: 2014-4-14 09:50

D 色水好壞舊下。
作者: doraemon123    時間: 2014-4-15 23:45

回復  doraemon123

只諗起百式觀音...
raisin 發表於 2014-4-14 09:15

又真係幾似
個天色幾好, 藍天白雲,
其實我都好鐘意影相, 但有了小朋友後, 影相的次數漸漸減少, 同埋影相既地方距離屋 ...
andywinky 發表於 2014-4-14 09:42

的確會..就他日出到黎做野 , 已經要面對一次大既改變
D 色水好壞舊下。
lv123 發表於 2014-4-14 09:50

係呀 , 調過highlights同shadows啲色水咁
作者: 里呃人    時間: 2014-4-22 15:28

滿天神佛
作者: timqqq    時間: 2014-4-22 21:32

啲色真係好正O0O





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2