作者: doraemon123 時間: 2014-4-14 01:53 標題: 沙田萬佛寺
好耐無出post啦,臨近學期尾無乜時間影相
終於係早幾日搵到啲時間行上萬佛寺影
(其實再早幾日已經嘗試過上去,但行錯左去左寶福山
今次都係用GRD4影 應該全部都有加埋GW-2黎影
後製落左啲味精
#1
係沙田火車站出左之後
行15至20分鐘已經去到山腰

#2
準備到達之前
會見到好多尊佛像
名~不~虛~傳~

#3
一入到個景觀

#4
萬佛寺 千手觀音

#5

#6
入塔睇睇先

#7
到塔頂

其實係香港除左街拍 想搵下啲題材影真係唔難
可能大家返工返學既附近就已經有
總有一個喺左近
Facebook Page|Dorason Photography
https://www.facebook.com/dorasonhk
作者: raisin 時間: 2014-4-14 09:15
回復 1# doraemon123
只諗起百式觀音...
作者: andywinky 時間: 2014-4-14 09:42
個天色幾好, 藍天白雲,
其實我都好鐘意影相, 但有了小朋友後, 影相的次數漸漸減少, 同埋影相既地方距離屋企越來越近。
作者: lv123 時間: 2014-4-14 09:50
D 色水好壞舊下。
作者: doraemon123 時間: 2014-4-15 23:45
又真係幾似
的確會..就他日出到黎做野 , 已經要面對一次大既改變
係呀 , 調過highlights同shadows啲色水咁
作者: 里呃人 時間: 2014-4-22 15:28
滿天神佛
作者: timqqq 時間: 2014-4-22 21:32
啲色真係好正O0O

