Board logo

標題: 黑色暴雨失敗之作 [打印本頁]

作者: chantaktim0    時間: 2014-3-30 23:28     標題: 黑色暴雨失敗之作



見黑色暴雨又落冰雹,諗住出去影閃電,可惜出到去閃都唔閃下,人就濕哂
作者: saya33    時間: 2014-3-30 23:42

見黑色暴雨又落冰雹,諗住出去影閃電,可惜出到去閃都唔閃下,人就濕哂 ...
chantaktim0 發表於 2014-3-30 23:28



想影雷劈,應該去最高危嘅地方,例如禮賓府咁喇!
作者: raisin    時間: 2014-3-31 10:02

見黑色暴雨又落冰雹,諗住出去影閃電,可惜出到去閃都唔閃下,人就濕哂 ...
chantaktim0 發表於 30-3-2014 23:28


咁既天氣有心出街影已經好勁.... @@
作者: triangle020    時間: 2014-3-31 10:17

見黑色暴雨又落冰雹,諗住出去影閃電,可惜出到去閃都唔閃下,人就濕哂 ...
chantaktim0 發表於 2014-3-30 23:28


落雨落到倒水咁,師兄,你D器材無事嘛?
作者: chantaktim0    時間: 2014-3-31 12:32

想影雷劈,應該去最高危嘅地方,例如禮賓府咁喇!
saya33 發表於 2014-3-30 23:42



    我唔想死住
作者: chantaktim0    時間: 2014-3-31 12:37

咁既天氣有心出街影已經好勁.... @@
raisin 發表於 2014-3-31 10:02



    有啲場景要特別天氣先影到
作者: chantaktim0    時間: 2014-3-31 12:40

落雨落到倒水咁,師兄,你D器材無事嘛?
triangle020 發表於 2014-3-31 10:17



    多謝師兄關心,我在市區天橋底影,相機無濕,只系人濕
作者: doraemon123    時間: 2014-4-14 02:03

本帖最後由 doraemon123 於 2014-4-14 02:13 編輯

回復 6# chantaktim0

支持!或者影友就係要有呢份熱血
作者: songms    時間: 2014-4-14 11:50

好熱血





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2