作者: amb_cpl 時間: 2014-2-8 01:33 標題: 長洲遊 - 櫻
本帖最後由 amb_cpl 於 2014-2-8 01:37 編輯
請 CLICK 入看相並作出批評, 多謝指教...
5D2 + T 70300 + EF 12 EXTENSION TUBE +580EX

Flickr 上 amb_cpl 的 IMG_7167

Flickr 上 amb_cpl 的 IMG_7173

Flickr 上 amb_cpl 的 IMG_7182

Flickr 上 amb_cpl 的 IMG_7229
作者: amb_cpl 時間: 2014-2-8 01:35
有冇 CHING 果日 (2月6日) 都係去左影相呀?

Flickr 上 amb_cpl 的 IMG_7230

Flickr 上 amb_cpl 的 IMG_7325
作者: RothDevil 時間: 2014-2-8 01:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amb_cpl 時間: 2014-2-8 01:46
本帖最後由 amb_cpl 於 2014-2-8 01:48 編輯
因為個天太光... 唔用閃補光D花既細節出唔到... 仲要係用高速閃 (400 - 800快門)... 風大要快快門都係其中一個原因...
作者: RothDevil 時間: 2014-2-8 01:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andywinky 時間: 2014-2-8 09:00
第二張相構圖有點亂
第三張用閃燈的花有點不自然,最好用自然光。
第四張相左手邊太多空間
這是我個人意見,並不代表HKEPC的立場
作者: amb_cpl 時間: 2014-2-8 09:20
本帖最後由 amb_cpl 於 2014-2-8 09:23 編輯
回復 6# andywinky
TKS CHING...
第二張個背景實在係亂
第三張原圖係對正個太陽黎影, 所以一定要打燈, 不過應該係多左...
第四張係學人留白, 不過未到家~
作者: chantaktim0 時間: 2014-2-8 17:33
我諗用自然光影會好過閃
作者: kklaw286 時間: 2014-2-8 18:46
回復 1# amb_cpl
我今日都去影嚟,
執好就係隔離放...
作者: amb_cpl 時間: 2014-2-9 03:44
回復 8# chantaktim0
咁既話唔可以影D背後有太陽既花... 又或者可以用反光板... OR HDR?
作者: andywinky 時間: 2014-2-9 18:53
師兄,畫才要留白,用黎比人提字,除非你相裡提字。
作者: uwojulian 時間: 2014-2-9 21:58
今年咁快就有得影啦?
作者: amb_cpl 時間: 2014-2-9 22:57
回復 12# uwojulian
只得一棵...
作者: amb_cpl 時間: 2014-2-9 22:58
回復 11# andywinky
又係喎... hahah....

