Board logo

標題: 長洲遊 - 櫻 [打印本頁]

作者: amb_cpl    時間: 2014-2-8 01:33     標題: 長洲遊 - 櫻

本帖最後由 amb_cpl 於 2014-2-8 01:37 編輯

請 CLICK 入看相並作出批評, 多謝指教...
5D2 + T 70300 + EF 12 EXTENSION TUBE +580EX

Flickr 上 amb_cplIMG_7167

Flickr 上 amb_cplIMG_7173

Flickr 上 amb_cplIMG_7182

Flickr 上 amb_cplIMG_7229
作者: amb_cpl    時間: 2014-2-8 01:35

有冇 CHING 果日 (2月6日) 都係去左影相呀?


Flickr 上 amb_cplIMG_7230

Flickr 上 amb_cplIMG_7325
作者: RothDevil    時間: 2014-2-8 01:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amb_cpl    時間: 2014-2-8 01:46

本帖最後由 amb_cpl 於 2014-2-8 01:48 編輯

因為個天太光... 唔用閃補光D花既細節出唔到... 仲要係用高速閃 (400 - 800快門)... 風大要快快門都係其中一個原因...
作者: RothDevil    時間: 2014-2-8 01:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andywinky    時間: 2014-2-8 09:00

第二張相構圖有點亂
第三張用閃燈的花有點不自然,最好用自然光。
第四張相左手邊太多空間

這是我個人意見,並不代表HKEPC的立場
作者: amb_cpl    時間: 2014-2-8 09:20

本帖最後由 amb_cpl 於 2014-2-8 09:23 編輯

回復 6# andywinky


    TKS CHING...

第二張個背景實在係亂
第三張原圖係對正個太陽黎影, 所以一定要打燈, 不過應該係多左...
第四張係學人留白, 不過未到家~
作者: chantaktim0    時間: 2014-2-8 17:33

我諗用自然光影會好過閃
作者: kklaw286    時間: 2014-2-8 18:46

回復 1# amb_cpl
我今日都去影嚟,
執好就係隔離放...
作者: amb_cpl    時間: 2014-2-9 03:44

回復 8# chantaktim0


    咁既話唔可以影D背後有太陽既花... 又或者可以用反光板... OR HDR?
作者: andywinky    時間: 2014-2-9 18:53

師兄,畫才要留白,用黎比人提字,除非你相裡提字。

回復  andywinky


    TKS CHING...

第二張個背景實在係亂
第三張原圖係對正個太陽黎影, 所以一定要打燈 ...
amb_cpl 發表於 2014-2-8 09:20

作者: uwojulian    時間: 2014-2-9 21:58

今年咁快就有得影啦?
作者: amb_cpl    時間: 2014-2-9 22:57

回復 12# uwojulian


    只得一棵...
作者: amb_cpl    時間: 2014-2-9 22:58

回復 11# andywinky


    又係喎... hahah....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2