作者: chantaktim0 時間: 2014-2-5 13:57 標題: 馬年第一發囡囡相


送多張囡囡合照

作者: kklaw286 時間: 2014-2-5 22:07
靚女+靚仔
作者: Mugen_C 時間: 2014-2-5 22:21
the face = over ? or you did that on purpose?
作者: 我係小魚兒 時間: 2014-2-6 09:13
女女唔錯...但過白既D相
作者: raisin 時間: 2014-2-6 09:16
Canon?

作者: chantaktim0 時間: 2014-2-6 12:22
系屋企聽到條街好嘈,望落去見到佢地系我樓下拍劇
太多人只可用長鏡離遠打幾張
作者: chantaktim0 時間: 2014-2-6 12:24
over會比較白,我影人最無把握
作者: chantaktim0 時間: 2014-2-6 12:28
一白遮三醜嘛
作者: chantaktim0 時間: 2014-2-6 12:29
師兄我用nikon架
作者: chiushing01 時間: 2014-2-6 21:00
本帖最後由 chiushing01 於 2014-2-6 21:01 編輯
OVER再整個柔化效果就VERY GOOD
作者: chantaktim0 時間: 2014-2-6 21:31
01兄系時候過兩招黎
作者: Mugen_C 時間: 2014-2-6 21:48
But it will be missing all the details (perhaps I only care about the girl, not lam fung!)

