作者: alexngai 時間: 2014-1-31 00:20 標題: 馬年第一post
祝大家......


作者: andywinky 時間: 2014-1-31 00:44
樓主係咪中大既校友?
作者: y2kming 時間: 2014-1-31 00:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: trexkins 時間: 2014-1-31 01:00
好鍾意第2張
作者: alexngai 時間: 2014-1-31 09:09
過多幾年應該會係,依家係中大學生
作者: Mugen_C 時間: 2014-1-31 19:28
第三幅不錯!

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: chiushing01 時間: 2014-1-31 21:20
本帖最後由 chiushing01 於 2014-1-31 21:26 編輯
第三幅好靚, 係咪加左少少紅, 因為睇到遠處涼亭相對地紅了一點
最左邊條橋我會CROP走佢, 一係影埋佢, 少啲天, 多啲樹倒影就合我心意, 哈..........講到好似影比我咁
作者: alexngai 時間: 2014-1-31 21:44
其實成張相D色都有大執過,部DC仔影出黎既原相好灰
作者: chiushing01 時間: 2014-1-31 22:01
回復 8# alexngai
執得好自然
作者: 咖哩牛肉飯 時間: 2014-1-31 22:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2014-1-31 22:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 咖哩牛肉飯 時間: 2014-1-31 22:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 咖哩牛肉飯 時間: 2014-1-31 22:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mugen_C 時間: 2014-2-1 08:59
Alex 和 01都是很有天份的呢!要繼續分享多D!
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: chantaktim0 時間: 2014-2-1 10:52
等一張有倒影
作者: andywinky 時間: 2014-2-1 16:40
都好細個下, 大把前途.

