Board logo

標題: [圖片] 馬年第一post [打印本頁]

作者: alexngai    時間: 2014-1-31 00:20     標題: 馬年第一post

祝大家......







作者: andywinky    時間: 2014-1-31 00:44

樓主係咪中大既校友?
作者: y2kming    時間: 2014-1-31 00:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: trexkins    時間: 2014-1-31 01:00

好鍾意第2張
作者: alexngai    時間: 2014-1-31 09:09

樓主係咪中大既校友?
andywinky 發表於 2014-1-31 00:44

過多幾年應該會係,依家係中大學生
作者: Mugen_C    時間: 2014-1-31 19:28

第三幅不錯!

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: chiushing01    時間: 2014-1-31 21:20

本帖最後由 chiushing01 於 2014-1-31 21:26 編輯

第三幅好靚, 係咪加左少少紅, 因為睇到遠處涼亭相對地紅了一點
最左邊條橋我會CROP走佢, 一係影埋佢, 少啲天, 多啲樹倒影就合我心意, 哈..........講到好似影比我咁
作者: alexngai    時間: 2014-1-31 21:44

第三幅好靚, 係咪加左少少紅, 因為睇到遠處涼亭相對地紅了一點
最左邊條橋我會CROP走佢, 一係影埋佢, 少啲 ...
chiushing01 發表於 2014-1-31 21:20

其實成張相D色都有大執過,部DC仔影出黎既原相好灰
作者: chiushing01    時間: 2014-1-31 22:01

回復 8# alexngai


    執得好自然
作者: 咖哩牛肉飯    時間: 2014-1-31 22:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2014-1-31 22:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 咖哩牛肉飯    時間: 2014-1-31 22:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 咖哩牛肉飯    時間: 2014-1-31 22:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mugen_C    時間: 2014-2-1 08:59

Alex 和 01都是很有天份的呢!要繼續分享多D!

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: chantaktim0    時間: 2014-2-1 10:52

等一張有倒影
作者: andywinky    時間: 2014-2-1 16:40

他是一年級小師弟來!
QE3 發表於 2014-1-31 22:14


都好細個下, 大把前途.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2