作者: chiushing01 時間: 2013-10-29 22:16 標題: 秋天的蝴蝶
本帖最後由 chiushing01 於 2013-10-29 22:26 編輯
用慣微距, 今次無心插柳, 用上384打蝶, 光圈容易控制到, 很易做出主體全清, 又可利用淺景深突出主體, 當然每支鏡都有其獨特性, Details確難和微距相比, 玩下構圖另有一番趣味.........相信是受惠於D4既高質表現, CROP大仍然無走樣











原圖大小
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599020&k=abd11d8e0ebf5f53a16d5aa3a9930df1&t=1782198339&sid=eM7QdvPMb9

作者: QE3 時間: 2013-10-29 22:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01 時間: 2013-10-29 22:38
回復 2# QE3
呢啲遠打通常失敗率好高, 但今次算係有史以來最高
作者: QE3 時間: 2013-10-29 22:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-10-29 22:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01 時間: 2013-10-29 22:43
回復 4# QE3
運氣先決
作者: QE3 時間: 2013-10-29 22:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01 時間: 2013-10-29 22:49
回復 7# QE3
我都係用21點包圍追焦, 連拍
作者: QE3 時間: 2013-10-29 22:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NPNT 時間: 2013-10-29 23:21
正
作者: edwardlau 時間: 2013-10-30 00:05
超sharp!
作者: hongkongiron 時間: 2013-10-30 11:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tolo2036 時間: 2013-10-30 17:48
又中毒了,好在我又冇錢又冇技術,齋睇已足夠
作者: chiushing01 時間: 2013-10-30 18:02
回復 13# tolo2036
師兄啲相已經好靚
作者: lcsthomas 時間: 2013-10-31 03:10
好美的一輯蝶相, 正!第2/4/5張最like, 第2張逆光相, 01兄曾經給我評語逆光相不好...今次01兄就...其實都幾好效果喎; 世事無絕對的呢!第4/5就顯出了鏡頭的身價了, 放大看, 高清傑作!
