Board logo

標題: [圖片] 秋天的蝴蝶 [打印本頁]

作者: chiushing01    時間: 2013-10-29 22:16     標題: 秋天的蝴蝶

本帖最後由 chiushing01 於 2013-10-29 22:26 編輯

用慣微距, 今次無心插柳, 用上384打蝶, 光圈容易控制到, 很易做出主體全清, 又可利用淺景深突出主體, 當然每支鏡都有其獨特性, Details確難和微距相比, 玩下構圖另有一番趣味.........相信是受惠於D4既高質表現, CROP大仍然無走樣























原圖大小

圖片附件: 未命名.jpg (2013-10-29 22:25, 133.22 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599020&k=abd11d8e0ebf5f53a16d5aa3a9930df1&t=1782198339&sid=eM7QdvPMb9


作者: QE3    時間: 2013-10-29 22:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01    時間: 2013-10-29 22:38

回復 2# QE3


   呢啲遠打通常失敗率好高, 但今次算係有史以來最高
作者: QE3    時間: 2013-10-29 22:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-10-29 22:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01    時間: 2013-10-29 22:43

回復 4# QE3


    運氣先決
作者: QE3    時間: 2013-10-29 22:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01    時間: 2013-10-29 22:49

回復 7# QE3


    我都係用21點包圍追焦, 連拍
作者: QE3    時間: 2013-10-29 22:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NPNT    時間: 2013-10-29 23:21


作者: edwardlau    時間: 2013-10-30 00:05

超sharp!
作者: hongkongiron    時間: 2013-10-30 11:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tolo2036    時間: 2013-10-30 17:48

又中毒了,好在我又冇錢又冇技術,齋睇已足夠
作者: chiushing01    時間: 2013-10-30 18:02

回復 13# tolo2036


    師兄啲相已經好靚
作者: lcsthomas    時間: 2013-10-31 03:10

好美的一輯蝶相, 正!第2/4/5張最like, 第2張逆光相, 01兄曾經給我評語逆光相不好...今次01兄就...其實都幾好效果喎; 世事無絕對的呢!第4/5就顯出了鏡頭的身價了, 放大看, 高清傑作!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2