Board logo

標題: [圖片] 雜圖 [打印本頁]

作者: kululu    時間: 2013-10-27 16:55     標題: 雜圖

大圖. http://www.flickr.com/photos/105 ... /72157636997622303/

1

2

3

4

作者: kululu    時間: 2013-10-28 00:28

順便加多兩幅
5

6

作者: mansam    時間: 2013-10-28 17:40

第一張好好
第2,3張 我個人覺得個天太壓逼(用反3分1可能會舒服D) 同 有D under得勁左小小(3)
下面兩張個色同利度好似怪怪地
作者: kululu    時間: 2013-10-28 19:57

回復 3# mansam


    當日D天色真係今怪..我又唔想教色平行..所以今..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2