Board logo

標題: GAL系女生-すこレります [打印本頁]

作者: westkenny    時間: 2013-10-19 11:23     標題: GAL系女生-すこレります

本帖最後由 westkenny 於 2013-10-19 11:49 編輯

終放post到,多多指教


























作者: tolo2036    時間: 2013-10-19 12:01

相影得好靚,也拍到美少女青春無敵的氣息,
個人覺得model對襪很厚,望落去好有腳腫的感覺,
都幾破壞了美少女清瘦的型像,我老餅人唔識欣賞,也跟不上潮流,
這點絕不是攝影手法和技術問題
(純個人意見,不起勿插)
作者: amb_cpl    時間: 2013-10-19 12:02

LIKE 誠品 + COFFEE SHOP 3張~ 全部天然光 / 光管光?
作者: westkenny    時間: 2013-10-19 12:10

本帖最後由 westkenny 於 2013-10-19 16:18 編輯
相影得好靚,也拍到美少女青春無敵的氣息,
個人覺得model對襪很厚,望落去好有腳腫的感覺,
都幾破壞了美 ...
tolo2036 發表於 2013-10-19 12:01



    model對襪很厚,呢D係叫泡泡襪, 有另於簿黑襪,泡泡襪係GAL系文化的一種 !我本身都唔識,但為了影GAL系,唔係一般校服相,亦唔想加入港式日系原素,我都要同熟識日本文化的朋友研究,及買番本Pop teen, 因為個妝亦要配合!套衫係針對GAL系鬆身SHIRT, 短裙,泡泡襪,懶佬鞋,卡其冷衫全部散買,做到似為主!

圖片附件: gal02.jpg (2013-10-19 16:16, 101.79 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1594611&k=72b29437bcbf00192e7af0aca67053b6&t=1782198466&sid=kvkxPBjqQE



圖片附件: gal 01.jpg (2013-10-19 16:17, 117.54 KB) / 下載次數 11
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1594612&k=083994c249b0d266f13154fc6499e13e&t=1782198466&sid=kvkxPBjqQE


作者: westkenny    時間: 2013-10-19 12:16

LIKE 誠品 + COFFEE SHOP 3張~ 全部天然光 / 光管光?
amb_cpl 發表於 2013-10-19 12:02


係呀,好多地方唔俾影相,只可偷偷影,全部冇閃!
作者: westkenny    時間: 2013-10-19 12:24

相影得好靚,也拍到美少女青春無敵的氣息,
個人覺得model對襪很厚,望落去好有腳腫的感覺,
都幾破壞了美 ...
tolo2036 發表於 2013-10-19 12:01


GAL潮流系,同素顏普通學生系有別,俾多張素顏普通學生系你參考...

圖片附件: IMG_6175.jpg (2013-10-19 12:24, 71.7 KB) / 下載次數 10
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1594555&k=f1f196ab819164aeb80640fa331ddc46&t=1782198466&sid=kvkxPBjqQE


作者: ()下()    時間: 2013-10-19 12:56

D相比到一種清新既感覺我
作者: NPNT    時間: 2013-10-19 16:32


作者: edwardlau    時間: 2013-10-19 18:09

好靚
作者: chantaktim0    時間: 2013-10-19 22:37

色水特別囡囡靚
作者: amb_cpl    時間: 2013-10-19 22:48

回復 4# westkenny


    我唔知泡泡等唔等於大象襪, 日本發明佢黎比日本妹着, 因為日本妹多數都粗腳 (蘿白腳), 而家着係個 model 度, 感覺上係 side 左個 model 對美腿...
作者: westkenny    時間: 2013-10-19 23:35

本帖最後由 westkenny 於 2013-10-19 23:42 編輯

回復 11# amb_cpl


    買本popteen睇吓唔係個個日本妹都腳粗嘅,象襪本成係GAL文化一種,同腳粗分開兩樣野,致於係咪發明俾腳粗人著,我問下D熟識日本文人士先答你,你唔鍾意唔緊要,但你要將自已審美觀放係GAL文化度呀?咁已經唔係我想影嘅野lol,我只係忠於原著,唔想變成不文不類/港式日系啫!
作者: andywinky    時間: 2013-10-20 00:00

輯相好掂
作者: 2046    時間: 2013-10-20 00:15

kawaii.........................

esp. the color tone.......................
作者: amb_cpl    時間: 2013-10-20 00:40

回復 12# westkenny


    ching 唔好誤會, 我唔係唔 like 架~
作者: westkenny    時間: 2013-10-20 09:09

本帖最後由 westkenny 於 2013-10-20 13:10 編輯
回復  westkenny


    ching 唔好誤會, 我唔係唔 like 架~
amb_cpl 發表於 2013-10-20 00:40


其實真係唔緊要,相嘅嘢有like有唔like,好閒,不過我本身唔係諗住影唯美/有fu,想拍D有時代感嘅相啫!
作者: mansam    時間: 2013-10-21 02:03

本帖最後由 mansam 於 2013-10-21 02:04 編輯

個發色好令! 當時係室內用咩mode去測光? 定用經驗?
作者: chiushing01    時間: 2013-10-21 10:02

高超技術
作者: RoyKwan    時間: 2013-10-21 13:27

一個字,正
最後個張,囡囡好像有點倦容!!
作者: ee9861    時間: 2013-10-21 14:23

相影得好靚,也拍到美少女青春無敵的氣息,
個人覺得model對襪很厚,望落去好有腳腫的感覺,
都幾破壞了美 ...
tolo2036 發表於 2013-10-19 12:01

大象襪~~~~
係日本文化黎
作者: Mysterio    時間: 2013-10-22 11:10

有有個期咁難約ching你都約到....勁....

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: sweetdreamday    時間: 2013-10-22 15:52

GAL潮流系,同素顏普通學生系有別,俾多張素顏普通學生系你參考...
westkenny 發表於 2013-10-19 12:24



呢張好正
如果香港校服都係咁就好了....好養眼
作者: tolo2036    時間: 2013-10-22 17:35

呢張好正
如果香港校服都係咁就好了....好養眼
sweetdreamday 發表於 2013-10-22 15:52



    新法都不錯
作者: sweetdreamday    時間: 2013-10-22 18:58

新法都不錯
tolo2036 發表於 2013-10-22 17:35




作者: tehkd    時間: 2013-10-22 21:56

個人覺得MODEL再笑甜些及自然些會更好
作者: kenkendee    時間: 2013-10-24 00:26

影得幾有FEEL好正
作者: mic_lai    時間: 2013-10-24 16:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 竣竣爸    時間: 2013-10-29 14:20

好有日本FEEL, 吾睇清楚仲以為系日本影.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2