作者: nakatajoe 時間: 2013-10-17 01:39 標題: 我有很多年,沒有在這裡發過照片了
我記得我學影相是03~04年開始,其中第一個上的就是hkepc的攝影版。
十年過去了,從興趣變成工作,不知仲有幾多之前的朋友仲在,或者記得我。





作者: 新遺失戰艦 時間: 2013-10-17 02:12
惦呀~
作者: amb_cpl 時間: 2013-10-17 03:01
CHING 影 PRE-WEDDING?
作者: bb8388 時間: 2013-10-17 03:07
嘩,大師級水凖,正到爆燈,有術有術
作者: nakatajoe 時間: 2013-10-17 03:27
我有影pre wedding。

作者: Mugen_C 時間: 2013-10-17 08:39
歡迎回歸!
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: chantaktim0 時間: 2013-10-17 09:31
好似畫咁靚好技術
作者: y2kming 時間: 2013-10-17 12:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-10-17 13:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NPNT 時間: 2013-10-17 17:17
正呀~~
作者: nakatajoe 時間: 2013-10-17 17:22
這幾張都是在意大利工作時拍攝的
作者: DoraemonKing 時間: 2013-10-17 19:07
靚啊
作者: pc1668 時間: 2013-10-17 19:09
作者: alexngai 時間: 2013-10-17 20:20
很漂亮!
能將興趣變為工作也是一件很讓人羨慕的事!
作者: Missmonica 時間: 2013-10-18 09:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: inzite 時間: 2013-10-18 09:46
:D welcome back tony!
作者: ()下() 時間: 2013-10-19 12:59
好靚 睇完都有D想去><
作者: lcsthomas 時間: 2013-10-19 19:30
能將興趣變成工作是一種福氣, 相片不敢來評語, 只是覺好靚、好正、和與別不同!
作者: Giles 時間: 2013-10-19 23:10
超靚高水凖
作者: andywinky 時間: 2013-10-20 00:06
影得好靚,有冇啲風景相是關於香港,等我偷下師。
作者: Rene_Lui 時間: 2013-10-20 13:20
好靚
期待有在香港影的作品
作者: mansam 時間: 2013-10-21 02:07
最後果張好正
但點解ching五拉直?
作者: nakatajoe 時間: 2013-10-24 02:05
這二年少拍香港的風景,有都是工作時有空閒先拍下。

作者: mic_lai 時間: 2013-10-24 16:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

